AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Skal ha med to barn/ungdom. Shopping + et arrangement i spektrum står på plana. Anonymkode: 03162...959
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 City Hotel apartments på kampen. Et t-bane stopp unna spektrum, og like billig som vanlige hotellrom bare at her har du en mini leilighet , som egner seg godt for ungdom på slep Anonymkode: 5dd70...1e7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Anker hostel er nært Spektrum og billig:) Anonymkode: a100f...555
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anker hostel er nært Spektrum og billig:) Anonymkode: a100f...555 Men ikke spesielt familievennlig ? Det er greit for studenter som bare skal ha en seng å sove i, men ikke noe mer. For en litt greiere standard, og del som ikke leies ut til horekunder, er da Anker HoTel bedre. De har nemlig en hostell del og en hotell del i samme bygg. Hotell delen er bra og oppgradert, men da må dere leie to rom med barna på eget rom muligens. City apartments på kampen er det beste alternativet jeg kan komme på, som er mest praktisk og finest sånn sett. Anonymkode: 5dd70...1e7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 Anker var i alle fall mindre bra for sånn 10 år siden da jeg bodde i byen, men nå har jo prostitusjon blitt ulovlig siden den gang. Var ellers svært mye narkotrafikk i området. Fælt sted. Anonymkode: 1516b...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anker var i alle fall mindre bra for sånn 10 år siden da jeg bodde i byen, men nå har jo prostitusjon blitt ulovlig siden den gang. Var ellers svært mye narkotrafikk i området. Fælt sted. Anonymkode: 1516b...7cb Det er det fremdeles. Anonymkode: 68255...71b 1
caroprins Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 (endret) Thon hotel slottsparken er sentralt og har overnattingsrom for 3 personer. Endret 5. juni 2017 av caroprins
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 Nordic choice sine hoteller i sentrum er helt ålreite. Har bodd på fler av de 😊 Anonymkode: ed110...33c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Vi bor alltid på Comfort hotel Grand central. Ligger i det gamle stasjonsbygget på Oslo S. Barna elsker det, rommene er moderne og "kule" (for barn), det er mye spennende å utforske i lobbyen og området rundt. Det er sen utsjekking på søndager (får ha rommet til kl 18! perfekt for oss som drar hjem med fly på søndagskvelden). Vi bestiller i god tid, da pleier det å være rom til en OK pris. Men det er dyrt hvis du bestiller til vanlig pris. Anonymkode: 7c700...0b0
Kjetil E Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 På 04.06.2017 den 22.06, AnonymBruker skrev: Skal ha med to barn/ungdom. Shopping + et arrangement i spektrum står på plana. Anonymkode: 03162...959 Vet ikke hva pris dere ønsker å ligge på. Men Oslo Plaza (Raddison Blue Plaza) ligger jo vegg i vegg med Spektrum. Dette er og rett ved Oslo S og Karl Johans gate starter et steinkast unna. Dette er dog et ganske dyrt hotell. Royal Christiania like ved (Gamle hotell Viking) er og dyrt og fint. Grand Central (gamle Østbanehallen) er jo og like ved og billigere. Det samme gjelder Scandic Byporten. Anker ville jeg holdt meg veldig langt unna. Ikke spesielt trivlig område og ikke så nært til spektrum som AB vil ha det til.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi bor alltid på Comfort hotel Grand central. Ligger i det gamle stasjonsbygget på Oslo S. Barna elsker det, rommene er moderne og "kule" (for barn), det er mye spennende å utforske i lobbyen og området rundt. Anonymkode: 7c700...0b0 Du vet at du da befinner deg i Norges mest høyrisikoområdet for kriminalitet med barna dine? Ca. 50 % av alle ran i Norge skjer i en liten sirkel rundt hotellet ditt. Det er altså "kult". Anonymkode: 40730...1c4
Gjest tralalol Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 Kan VIRKELIG anbefale Thon hotel opera!! 20 meter unna Oslo S, med andre ord svært kort vei fra spektrum. Helt sinnsyk frokostbuffet, badekar på rommet, fine rom!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #13 Skrevet 6. juni 2017 Vi bor alltid på scandic oslo city. Nærmere trikk og bane er det vanskelig å komme. Og ca 300m å gå til spektrum. Anonymkode: 57b76...f68
Christiane_W Skrevet 6. juni 2017 #14 Skrevet 6. juni 2017 Hadde definitivt styrt unna Anker! Som @Kjetil E skriver er det ikke et spesielt trivelig område og heller ikke sentrumsnært. Om nærhet til Spektrum er det viktigste er Radisson Blu Plaza det hotellet som ligger absolutt nærmest. Royal Christiania er stengt for oppussing/ombygging og åpner vel først igjen i 2018 en gang. Andre hoteller i området er: Scandic Byporten Scandic Oslo City Thon Hotel Opera Thon Hotel Spectrum Thon Hotel Terminus Comfort Grand Central Personlig er jeg ikke så glad i den delen av Oslo og når mannen min og jeg tar en hotellnatt i Oslo velger vi stort sett å bo i området mellom Stortinget og Slottet. Det er et hyggeligere område med mindre kriminalitet. Noen hoteller i det området: Thon Hotel Cecil Scandic Victoria Park Inn By Radisson Best Western Karl Johan Bondeheimen Thon Hotel Rosenkrantz Ellers er faktisk Thon Hotel Gyldenløve i Bogstadveien et greit hotell i et hyggelig område. Ligger jo litt utenfor "sentrumsgryta", men det er masse shoppingmuligheter i området og for å komme til Spektrum er det bare å ta t-banen fra Majorstua til Jernbanetorget. Raskt og enkelt. Noen venner av oss har vært veldig fornøyd med Frogner Apartments https://www.frognerhouse.no om dere ønsker å bo i leilighet og ikke på hotell. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #15 Skrevet 6. juni 2017 Clarion collection Hotel Folketeateret er jo like i høgget. Veldig bra frokost! Anonymkode: 925c2...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå