Gå til innhold

Hvordan kan jeg få han tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og på forhold i 12 mnd. Jeg avsluttet det for en uke siden fordi jeg ikke orket mer usikkerhet. Vi skiltes som "venner", og han sa at han kunne sett for seg oss sammen i fremtiden, men at tidspunktet vi møttes på var feil. Han sa også at han bevisst hadde holdt igjen fordi det ville blitt altfor vanskelig og for mye følelser om vi hadde vært mer sammen enn det vi har, og jeg tror på han fordi jeg vet hvordan han blir når rundt meg og når vi er sammen. Jeg slettet han på snap fordi jeg trengte litt avstand fra alt, noe han forstod. Jeg har derfor ikke hørt en dritt fra han på en uke, men vurderer å legge han til på snap selvom jeg vet det er selvpining. Jeg vet jeg ikke vil ha det halvveis greine, men jeg vil så gjerne fortsette å ha han i livet mitt . Så spørsmålet mitt er vel egentlig om det er noe jeg kan gjøre for at han skal angre og innse at det kanskje ikke er så ille å gi oss en sjanse? Han er ett brent barn og livredd for å gå i samme felle som med eksen, altså og ikke ha nok tid til å være kjærester .. 

Anonymkode: 97aa6...720

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å holde deg unna for nå. Ikke legg han til igjen etter en uke.

Anonymkode: cbbba...7e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert rett, er bare så redd han skal glemme meg helt .. Hvor lenge burde jeg vente før jeg evt. legger han til da? Føler meg så rådvill, eneste jeg vil er å snakke med han! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i samme situasjon som deg, for 6 mnd siden. Vi holdt på i over 1 år, var bare fram og tilbake, ene uken så elsket han meg utrolig høyt, og kunne ikke forestille seg et liv uten meg, så hadde han ikke følelser for meg, for alt ble skummelt. Og sånn gikk det. Men etter hvert forsto jeg, at han kom aldri til å velge meg 100%. Det ville alltid være fram og tilbake, og en vakker dag, ville han kanskje bare gå. Finne en annen som var mer spennende. Så jeg kuttet han ut 100%. Og har ikke angret. Det var utrolig vondt den første tiden. Men jeg ser jo at jeg gjorde det rette. Hadde han elsket meg, hadde han tatt kontakt.

Så hold deg unna, hvis han virkelig vil ha deg, så tar han kontakt og forteller deg det. Tar du kontakt, starter dere sikkert på igjen, så har du det gående sånn. Og det er ganske ødeleggende for selvtilliten, og elske noen høyt, som ikke elsker deg tilbake.

Anonymkode: 61603...a1e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har sikkert rett, er bare så redd han skal glemme meg helt .. Hvor lenge burde jeg vente før jeg evt. legger han til da? Føler meg så rådvill, eneste jeg vil er å snakke med han! 

Hvis han har følelser for deg, vil han huske deg uten å se deg på snap. Nå som du har slettet ham, får han kanskje kjent på at han savner deg og være redd for å miste deg. Hvis du legger ham til igjen, er det tilbake til det samme gamle.

Jeg vet det er vanskelig, men hold deg helt unna ham og fortsett med ditt eget liv. Det er det beste du kan gjøre både for deg selv og for at det skal være en sjanse for at han finner ut at han vil ha deg.

Anonymkode: 2dae0...74d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har følelser for deg, vil han huske deg uten å se deg på snap. Nå som du har slettet ham, får han kanskje kjent på at han savner deg og være redd for å miste deg. Hvis du legger ham til igjen, er det tilbake til det samme gamle.

Jeg vet det er vanskelig, men hold deg helt unna ham og fortsett med ditt eget liv. Det er det beste du kan gjøre både for deg selv og for at det skal være en sjanse for at han finner ut at han vil ha deg.

Anonymkode: 2dae0...74d

Dette (av erfaring)

Anonymkode: 67087...99e

Skrevet (endret)

...

Endret av Lano1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skjønner jo at det er det lureste. Bare føler jeg går og venter på noe som ikke kommer  til å skje, og at savnet blir større for hver dag. Jeg håper han har det vondt og tenker på dette han også. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg videre, føles helt umulig når han er den eneste jeg vil ha.

Til deg over her, har det skjedd noe lignende med deg siden du skriver av erfaring? 

Ts. 

Skrevet

Hvis han virkelig vil ha deg så vil han vise det. Når han ikke viser det så er det bare å gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

13 timer siden, jabx skrev:

Hvis han virkelig vil ha deg så vil han vise det. Når han ikke viser det så er det bare å gå videre.

Ja, dere har nok rett. Er bare sinnsykt vanskelig å tenke på at jeg ikke skal ha han i livet mitt lenger. De første dagene gikk greit, men nå som det har gått opp for meg blir det bare værre og værre. Har ikke lyst til å gjøre noenting og gråter i tide og utide. Vet jo at jeg bare gjør det værre for meg selv om jeg fortsetter å ha kontakt med han, samtidig som det føles som at det er det eneste jeg vil

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vet d er gammelt innlegg..men,om du er her-hvordan gikk dette?

Anonymkode: c2e97...45a

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet d er gammelt innlegg..men,om du er her-hvordan gikk dette?

Dette gikk ikke bra. Har det mye bedre med meg selv, men tenker fortsatt på han. Vi har hatt bittelitt kontakt, men ikke mye. Vil nok alltid tenke på han som «the one that got away». Jeg har selv innsett at jeg fortjener en som vet hva han vil, og som tør å satse 100% på meg. Det gjorde ikke han her og mest sannsynlig ville han ikke gjort det heller. Han har forøvrig også fått seg ny dame, så det var en utrolig kjip følelse da jeg fant ut av det .. 

Er du i en liknende situasjon?

AnonymBruker
Skrevet

I en lignende situasjon ja,og håper..Skjønner jo at alle situasjoner/relasjoner er forskjellige,men noenganger gir det håp om en ser at det kan ordne seg for andre!Kuttet kontakt for min egen del og her er det null kontakt,kjempevondt og vanskelig.Trodde dag for dag skulle bli lettere,men enda så blir det bare verre.

Gjest Newroz
Skrevet (endret)

Tror det eneste du kan gjøre er å være ærlig på hva du føler og tenker, om både han og situasjonen dere er i. Når du er ærlig, og gir av deg selv og forteller hvordan du har det, så blir det opp til han hva han ønsker å gjøre med akkurat det. 

Det hjelper lite å sitte og vente på at noe skal skje hvis han ikke vet hva du tenker, hva du ønsker og om du ikke selv griper mulighetene. 

Endret av Newroz
AnonymBruker
Skrevet

Han vet🙏🏻

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I en lignende situasjon ja,og håper..Skjønner jo at alle situasjoner/relasjoner er forskjellige,men noenganger gir det håp om en ser at det kan ordne seg for andre!Kuttet kontakt for min egen del og her er det null kontakt,kjempevondt og vanskelig.Trodde dag for dag skulle bli lettere,men enda så blir det bare verre.

Jeg håpet virkelig i det lengste og det gjorde alt bare værre og vanskeligere for meg selv. Vi møttes noen ganger «tilfeldig» på byen etter jeg skrev denne tråden hvor han sa de fineste ting til meg. Det holdt selvfølgelig liv i håpet mitt! Han mente vi var perfekte for hverandre og kysset meg foran alle vennene sine, likevel gjorde han ingenting for å få meg tilbake. Mitt råd til deg er å prøve og innse at det ikke vil bli noe mer, la det ta den tiden det tar. Selv sluttet jeg og grine på fylla over han først etter 8 mnd. Det har vært tørt, kjipt og utrolig vanskelig men på ett tidspunkt vil det gå bedre for deg! Jeg lover 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet jo st det vil gå bedre,det er bare så vanskelig å ikke håpe og tro..Klarer vel ikke helt å forstå at det som har vært så fint skal bare bli/være ingenting!Men,det går jo over dette også!

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håpet virkelig i det lengste og det gjorde alt bare værre og vanskeligere for meg selv. Vi møttes noen ganger «tilfeldig» på byen etter jeg skrev denne tråden hvor han sa de fineste ting til meg. Det holdt selvfølgelig liv i håpet mitt! Han mente vi var perfekte for hverandre og kysset meg foran alle vennene sine, likevel gjorde han ingenting for å få meg tilbake. Mitt råd til deg er å prøve og innse at det ikke vil bli noe mer, la det ta den tiden det tar. Selv sluttet jeg og grine på fylla over han først etter 8 mnd. Det har vært tørt, kjipt og utrolig vanskelig men på ett tidspunkt vil det gå bedre for deg! Jeg lover 

Herregud.. jeg blir så oppgitt av sånne typer som denne fyren du drev på med. Han kysser deg foran alle vennene sine, og sier at han mener at dere er perfekte for hverandre. Men når det kommer til stykket, vil han ikke ha det. Æsj, altså, manipulative løgner! For en idiot. Bra du er kvitt han. Lurer noen ganger på hva som skjer med verden.. er det ingen som tenker på at mennesket på den andre siden har følelser?

Anonymkode: 24b9f...fbb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke snap for å huske deg, har vært forelsket i samme dame i 6 år og det siste året har vi hatt minimal kontakt. 

Anonymkode: a5952...87f

AnonymBruker
Skrevet
På 7.5.2018 den 0.41, AnonymBruker skrev:

Herregud.. jeg blir så oppgitt av sånne typer som denne fyren du drev på med. Han kysser deg foran alle vennene sine, og sier at han mener at dere er perfekte for hverandre. Men når det kommer til stykket, vil han ikke ha det. Æsj, altså, manipulative løgner! For en idiot. Bra du er kvitt han. Lurer noen ganger på hva som skjer med verden.. er det ingen som tenker på at mennesket på den andre siden har følelser?

Anonymkode: 24b9f...fbb

Ja, det var ganske forvirrende når det stod på som værst! Det lurer jeg på og, tror ikke han tenkte mye på hvordan jeg hadde det oppi alt. Utrolig vanskelig situasjon, og spesielt fordi vi har felles venner. Ser virkelig ikke frem til dagen jeg treffer både han og den nye dama, håper det fortsatt er en stund til slik at jeg er trygg på at jeg er helt over han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...