AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Hva skal man gjøre? Er så betatt av en kollega og h*n flørter også litt med meg. Men flørter med flere andre også. Nå skal vi jobbe tettere fremover og jeg gruer meg litt. Jeg vil ikke ha disse følelsene. Er svært glad i denne jobben. Råd? Anonymkode: 37e80...4e6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Vel, det er en grunn for uttrykket "don`t shit where you eat". Anonymkode: a6495...671
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Ja men det er også svært mange som har møtt sin store kjærlighet nettopp på jobben. Ts Anonymkode: 37e80...4e6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Ignorer følelsene og oppfør deg profesjonelt. Jeg jobber på en arbeidsplass der vi er mange kvinner og menn, og vi alle flørter og spøker med hverandre. Alle har god kjemi og en god tone, men de aller fleste er også i gode forhold og flørtingen og tøysingen på jobb betyr ikke noe mer enn akkurat det. Høres ut som det er det denne personen gjør om h*n flørter med andre også. Anonymkode: b05fb...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå