hemmelig1993 Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Hei Helt siden nyttår har jeg pratet med en fyr. Jeg har hatt et øye for an i lang tid, men vi var tilfeldigvis på samme fest på nyttår. Vi pratet en stund, og to dager etterpå skrev han til meg kl 1 på natta om jeg skulle ut neste helg. Han vett at jeg er homofil, og har er i evt i skapet. Det er flere som kanskje tror han er homofil. For å gjør det enda litt mer komplisert så er han i et forhold med ei. Det virke ikke som han bryr seg så veldig om henne. Flere ganger har han kommet til meg på natta, når han har vært ute på byen. Virke som det er da han tørr å møte meg. Mange av gangene kommer han alene og. Det er på en måte ikke helt normalt, vi kjenner ikke hverandre så godt, men har blitt bedre kjent nå da. Edru så er han litt care. Eg spurte han også om det var noe mellom oss etter en narsj, siden han kysset med på kinne et par ganger da. Det er merkelig adferd hvis han er hetro. Forge helg kom han ner til meg kl 3 på natta. Dama sov hos han, å han sa at han savna meg. Spurte hvorfor eg ikke svarte han på snaps lengre. Jeg hadde gitt han opp kan du si. Me festet til 6, og hadde det gøy. Dama hans ringte flere ganger. Føle meg så bad og, men hvis han er homofil så er hun et skjul for han. Han sov også over hos meg. Da holdt han rundt meg (sov nok), men nå er eg helt forvirra her. Dama krangla skikkelig med meg på face dagen etterpå. Der det kom fram at hu syns han var litt gay, og syns eg var frekk som prøvde meg på han når han var i forhold. Det er jo sant, men han kom ner te meg, eg visste jo ikke at hun sov der. Nå har vi mye mindre kontakt pga hun, og jeg har veldig lyst å gi han opp. Ka tror dere om han?` Hilsen en fyr på 23 (han e 21). 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Han er nok homofil men har ikke kommet ut enda Anonymkode: a3f01...195
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 (endret) ... Endret 4. juni 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Tror at han liker deg og er nysgjerrig på sin homofile side, men ikke helt tør å leve den ut og at folk skal vite og evn dømme han for at han er homo. Foreksempel en ganske jævlig måte å slå opp med dama si på, men jeg syns du skal prøve å snakke med han jeg, om at han kanskje ikke burde være i et forhold med en dame om han har lyst til å utforske den han egentlig er. Hun burde ikke kunne hindre deres vennskap eller evn forhold, men jeg forstår jo at hun blir sjalu siden hun tydeligvis har lukta litt at han er halvhomo... Prøv å ta dette som en voksen, ikke lage drama, men rådgi din homofile flørt som ikke tør å komme ut av skapet. Du kan jo si at han trenger ikke gå ut av skapet til alle, men at du tror han ville følt seg friere og mange brikker som falt på plass om han gjorde det slutt med dama si og dermed var friere til å leve som han egentlig vil. (som inkluderer å flørte med deg, sove og holde rundt deg osv) Anonymkode: e9e0b...f31 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: SKAM sesong 3 👍 Anonymkode: 820f0...60a Er det fra skam? har ikke sett det Anonymkode: a3f01...195
hemmelig1993 Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det fra skam? har ikke sett det Anonymkode: a3f01...195 haha det føles litt sånn nå xD
hemmelig1993 Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror at han liker deg og er nysgjerrig på sin homofile side, men ikke helt tør å leve den ut og at folk skal vite og evn dømme han for at han er homo. Foreksempel en ganske jævlig måte å slå opp med dama si på, men jeg syns du skal prøve å snakke med han jeg, om at han kanskje ikke burde være i et forhold med en dame om han har lyst til å utforske den han egentlig er. Hun burde ikke kunne hindre deres vennskap eller evn forhold, men jeg forstår jo at hun blir sjalu siden hun tydeligvis har lukta litt at han er halvhomo... Prøv å ta dette som en voksen, ikke lage drama, men rådgi din homofile flørt som ikke tør å komme ut av skapet. Du kan jo si at han trenger ikke gå ut av skapet til alle, men at du tror han ville følt seg friere og mange brikker som falt på plass om han gjorde det slutt med dama si og dermed var friere til å leve som han egentlig vil. (som inkluderer å flørte med deg, sove og holde rundt deg osv) Anonymkode: e9e0b...f31 jaa eg ska prøve på det neste gong, hvis han tørr å møte meg mer nå da takk for svar. 1
hemmelig1993 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2017 eg har en update te dokke. Han var hos meg for litt siden, det er på en måte vår siste fest på lenge. Han skal flytte for å studere. Dama skal ikke flytte med han da. På Narsj kysset han meg, eg kysset han tilbake. Da sa han at han ikke var gay. Han sov også over denne natta. Eg våkna av at han sov på brystkassen min. Nå tar han avstand igjen, blir gal av han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå