Gå til innhold

Så slitsomt å forholde seg til folk som blir sur for hver minste lille ting!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir gal av min svigermor som tar seg nær av alt mulig og responderer med silent treatment og overse meg til hun bestemmer seg for å bli blid igjen. Føler jeg må gå på nåler rundt henne hele tiden og tenke over hva jeg sier og gjør i frykt for at hun skal "ta" meg på noe. Bruker mye energi på å blidgjøre og mykne henne opp og når hun omsider "blir venn" med meg igjen blir jeg så glad og tenker bare 'ENDELIG!' Men så blir hun fornærmet for noe igjen og surner til igjen. Og det er helt latterlige ting hun blir sur for også. Mannen min innrømmet en gang at hun ble sur fordi hun hadde hørt meg kalle sambo "tjukken" og det likte hun ikke. Til info han er tynn som en strek og vi bruker sånne kalllenavn på hverandre når vi skal erte hverandre. En annen gang hadde hun blitt fornærma fordi jeg ikke hadde tatt på Mini klærne hun hadde fått av de til bursdagen sin når vi var i middagsselskap hele familien hos mine foreldre. Jeg er utrolig lei av å ha det sånn. Å ta det opp med henne fungerer ikke, da blir hun bare sur eller sier hun ikke aner hva jeg snakker om. Det er sårt og trist å gå rundt å føle at hun er sur på meg og hva som er årsaken. Jeg er en sånn en som vil at folk skal like meg og kommer overens med de fleste. Samtidig er jo dette svigermor og bestemoren til mine barn så det er ikke bare å kutte henne ut eller. Legger også til at hun er verdens beste bestemor for barna våre og hun er veldig snill og hjelpsom mellom disse takene når hun er sur.

Hvordan forholde seg til sånne mennesker???

Anonymkode: bfa52...a50

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg om det og bare vær vanlig. Det er hun som har det vondt inni seg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...