AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Vi er bedt i 40 årslag denne sommeren til en kompis av mannen. Jeg kjenner de og de andre gjestene godt. Men, alle de andre damene er venner. Og jeg er ikke en del av det vennskapet.. jeg blir skrekkelig usikker på meg selv til tider, med lav selvtillitt og lavt selvbilde. Nå er jeg der, og jeg kjenner med hele meg at jeg ikke vil gå. Er så redd for å bli sitttende alene på en stol og stirre i veggen fordi jeg ikke vet hva jeg skal prate om. Jeg kommer til å gå altså, og klistre på meg et smil. Men aller helst vil jeg være hjemme, under dyna. Anonymkode: 23d69...4a1
Hadley Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Hvorfor må du gå da? Mannen din som er kompisen hans kan vel gå alene? Mannen får komme med en liten hvit løgn om at du var opptatt og ikke kunne komme. Problemet løst! Du trenger ikke gå på noe du ikke vil. 4
Måbarefåsiat... Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Det er i hvert fall mannen din sin oppgave å passe på at du ikke blir sittende alene og kope. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Ta deg sammen og vær litt voksen og gå. Anonymkode: ed45a...703 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 5 minutter siden, Mortem skrev: Hold deg til kompisene da? Nei. Da blir det bare trafikk. Var en av kompisene som var veldig fascinert av meg når han blir full. Må få sagt at jeg er IKKE mye å være facinert av. Stygg og kjedelig. Men pga det så tør jeg nesten ikke snakke til noen av de, da ting ble blåst helt ut av proposjoner. Det er forventet at jeg kommer... akkurat han som fyller år har jeg en god tone med. Orker ikke alle spørsmålene om hvorfor. Må bare finne en måte og endre tankesettet mitt på. Jeg må gå, for mannen sin skyld. Anonymkode: 23d69...4a1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #8 Skrevet 4. juni 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta deg sammen og vær litt voksen og gå. Anonymkode: ed45a...703 Leste du hele du??? JA, jeg skal gå....... Anonymkode: 23d69...4a1
MrsRose Skrevet 4. juni 2017 #9 Skrevet 4. juni 2017 Skjønner det er forventet at du kommer, ig synes du er flink som er klar på at du må gå selvom du ikke har lyst. er det fordi disse damene er venner du får lav selvtillit? Fordi du føler deg utenfor? Er det noen av disse damene som er mer mottagelig for andre utenfor enn andre som du kunne oppsøke først der? - slik at du ikke føler du står mot en gjeng
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #10 Skrevet 4. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er bedt i 40 årslag denne sommeren til en kompis av mannen. Jeg kjenner de og de andre gjestene godt. Men, alle de andre damene er venner. Og jeg er ikke en del av det vennskapet.. jeg blir skrekkelig usikker på meg selv til tider, med lav selvtillitt og lavt selvbilde. Nå er jeg der, og jeg kjenner med hele meg at jeg ikke vil gå. Er så redd for å bli sitttende alene på en stol og stirre i veggen fordi jeg ikke vet hva jeg skal prate om. Jeg kommer til å gå altså, og klistre på meg et smil. Men aller helst vil jeg være hjemme, under dyna. Anonymkode: 23d69...4a1 Har det sånn selv. Vi ble bedt til en stordag i påsken. Takket nei pga de andre er omgangsvenner, reiser på turer i lag osv. Vi ble bedt pga min mann er kolega med jubilanten Anonymkode: d0058...263
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #11 Skrevet 4. juni 2017 Wow, jeg blir nesten litt fascinert over at 40-åringer har de samme issues som tenåringsjenter og jenter på min alder (24 år). Er du ikke vant å gå i selskaper og ulike sammenkomster der enkelte av gjestene kjenner hverandre bedre enn andre? Er du ikke vant til å omgås ulike mennesker i jobben? Hvorfor er det så skummelt at damene er venner? De vil jo ikke rotte seg sammen mot deg fordet? Tvert imot så er min erfaring at når en person er litt utenfor gjengen så vil de andre bruke ekstra mye hensyn for å inkludere denne ene personen. Unnskyld hvis jeg høres litt hard ut, men jeg syns du bør jobbe med å komme deg ut av ditt eget hode, gå på denne festen og begynne å interessere deg litt i menneskene rundt deg, og ikke forhåndsdømme dem og situasjonen på den måten du gjør her. Anonymkode: c5a5a...ade 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #12 Skrevet 4. juni 2017 Nr 1. JEG er langt fr 40 Nr 2. Jeg er ikke redd for de og jeg dømmer ikke, snakker av erfaring her. På jobb er det ikke noe problem, det vet jeg jo hva vi skal prate om. Anonymkode: 23d69...4a1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #13 Skrevet 4. juni 2017 Jeg synes det er utrolig slitsomt og måtte forholde meg til mye mennesker, være blid og i partyhumør. Jeg er ingen morsom person, jeg er ikke god på smalltalk og jeg kjeder meg utrolig fort på fest pga detta og vil bare hjem og sove. Anonymkode: 23d69...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #15 Skrevet 4. juni 2017 Ikke gå hvis du ikke vil- det er livet at for kort til Anonymkode: 38cd8...779 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #16 Skrevet 4. juni 2017 Det finnes reseptfri medisin som man kjøper på vinmonopolet. Noen glass med Tequila burde være nok. Er det ikke nok, så tar man noen glass til og fortsetter helt til det virker. Anonymkode: 9dd57...bb0 2
Trude.lutt Skrevet 5. juni 2017 #17 Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor gå når de andre "damene"oppfører seg sån? Firklar dette til mannen din Jo eldre jeg er blitt jo flinkere er jeg til å sette grenser. Samtidig tenker jeg at det kan være hyggelig med god mat og drikke. Hyggelig i forhold til verten. Dra og bli et par timer. Mistrives du, takker du diskre for deg til verten og drar hjem. Med eller uten mann. Eller du bare dra fra festen og sender en sms. Trenger ikke å forklare noe som helst.
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juni 2017 #18 Skrevet 5. juni 2017 Så ikke gå da vel, det er jo ikke akkurat obligatorisk, og du trenger heller ikke gi de noen forklaring.
Svigermor Skrevet 5. juni 2017 #19 Skrevet 5. juni 2017 Det virker som om TS trenger sosial trening, så det er nok lurt å gå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå