Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekker dere? Farget lakk pynter jo opp litt,  men synes noen ganger det er litt harry? Klar lakk eller nude farger er mer elegant, synes jeg. Men mange påstår det er kjedelig. 

Anonymkode: bb5a5...7f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker farget neglelakk til tånegler, men så bruker jeg generelt mye farger i antrekk også. Er glad i neglelakk i ulike rødnyanser, lilla og mørkerosa til tærne. 

Anonymkode: d6934...e7d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretekker blank eller ingen lakk på tærne. Ikke så stor fan av farget lakk der i noen farger. Hverken nude eller sterkere farger.

Anonymkode: fb36a...d7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt farget lakk på tærne (aldri på fingrene), men vurderer å la være i år. 

Anonymkode: bb5a5...7f4

Skrevet

Jeg foretrekker farget lakk til tåneglene, men aldri til fingernegler. 

AnonymBruker
Skrevet

Alltid farge på tånegler. Synes det er lekkert. Sikkert fordi fingerneglene mine er så dårlige at det kun er blank neglelakk som duger. 

Anonymkode: 456b8...5c8

Gjest lipgloss
Skrevet

farge på tånegler er veldig pent, gå for det du :) 

Skrevet

Jeg bruker alltid nude/veldig lyse toner eller svart på tærne. 

Høres rart ut når jeg tenker meg om, men.. :ler:

Skrevet

Alltid farge på både fingre og tær. Som regel blått eller grønt eller nyanser imellom.

AnonymBruker
Skrevet

Tåneglene er stedet for eksperimentering med sterke neglelakkfarger. 
Jeg har aldri farget neglelakk på fingerneglene. Neglene er for dårlige og neglelakken slites veldig lett på fingrene. Spiller ingen rolle hvilket slag jeg bruker og et godt grunnlag utgjør bare marginale forskjeller, dessverre. 

Anonymkode: 97cd2...3a7

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge bruker dere?
Har prøvd både rødt og blått men syntes det blir stygt og tacky. Så har egentlig bare slått meg til ro med gjennomsiktig...

Anonymkode: 501ef...cdb

Skrevet

Neglene blir så stygge av neglelakk hvis en bruker det i lengden, gule og stygge.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken farge bruker dere?
Har prøvd både rødt og blått men syntes det blir stygt og tacky. Så har egentlig bare slått meg til ro med gjennomsiktig...

Anonymkode: 501ef...cdb

Jeg bruker ulike rødnyanser (klare røde nyanser, ikke burgunder). I tillegg bruker jeg mørkerosa og innimellom mørkere lilla neglelakk til tærne. Hvis jeg skal matche oransje sommertøy har jeg av og til brukt en kraftig oransje lakk. 

Skrevet
11 timer siden, Forundret.. skrev:

Neglene blir så stygge av neglelakk hvis en bruker det i lengden, gule og stygge.

Hørt om underlakk?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en blekrosa så det ser ut som blank men jevner litt ut nglefargen og blir penere. Også bruker jeg farge når jeg får solbrune ben. Røde, rosa ov tær og bleke føtter får jeg harryvibber av. Men solbrune og velstelte ben og meget kan være sprekt med farge. Jeg kler ikke rødt, men bruker gjerne oransje eller turkis. Jeg går for sommerfarger og ikke "sexy tær". 

Anonymkode: 200d9...d35

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker en blekrosa så det ser ut som blank men jevner litt ut nglefargen og blir penere. Også bruker jeg farge når jeg får solbrune ben. Røde, rosa ov tær og bleke føtter får jeg harryvibber av. Men solbrune og velstelte ben og meget kan være sprekt med farge. Jeg kler ikke rødt, men bruker gjerne oransje eller turkis. Jeg går for sommerfarger og ikke "sexy tær". 

Anonymkode: 200d9...d35

Jeg får aldri noe særlig farge på beina, men med de riktige nyansene så er det knallfint med rød, lilla, mørkerosa og eventuelt oransje lakk på tærne. Nå er heller ikke målet mitt å ha "sexy tær", men jeg bruker sterke farger på tærne fordi jeg synes det er flott! I tillegg har jeg en klesstil hvor jeg bruker mye sterke farger, og da velger jeg nevnte farger på tærne slik at det passer resten av antrekket☺️

Skrevet

Det verste jeg ser er fransk manikyr på tånegler. DET er harry det!

Jeg bruker alltid farget, helst en fin korallfarget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å pynte sommergyldne føtter med neglelakk i rødtoner, synes det ser feminint og pent ut når man går i sandaler eller på stranden. Gjerne dyprød, skarlagen eller korall. Kan også bruke nude, men liker best rødt.

Grønt, turkis osv er ikke min stil. Og i hvert fall ikke svart! Vil ikke ha farger som minner om syke, betente negler liksom. Nei takk :P 

Anonymkode: d2d80...5e3

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å pynte sommergyldne føtter med neglelakk i rødtoner, synes det ser feminint og pent ut når man går i sandaler eller på stranden. Gjerne dyprød, skarlagen eller korall. Kan også bruke nude, men liker best rødt.

Grønt, turkis osv er ikke min stil. Og i hvert fall ikke svart! Vil ikke ha farger som minner om syke, betente negler liksom. Nei takk :P 

Anonymkode: d2d80...5e3

Mens jeg elsker turkise tånegler om sommeren og synes røde negler er sånt gamle damer bruker. Smaken er som baken og godt er det. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du å være klassisk elegant, så er rødt et "must". Røde tånegler blir aldri feil, men rødt på fingerneglene er litt mer krevende.

Anonymkode: 0864e...5a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...