AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Hva foretrekker dere? Farget lakk pynter jo opp litt, men synes noen ganger det er litt harry? Klar lakk eller nude farger er mer elegant, synes jeg. Men mange påstår det er kjedelig. Anonymkode: bb5a5...7f4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Jeg foretrekker farget neglelakk til tånegler, men så bruker jeg generelt mye farger i antrekk også. Er glad i neglelakk i ulike rødnyanser, lilla og mørkerosa til tærne. Anonymkode: d6934...e7d 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Jeg foretekker blank eller ingen lakk på tærne. Ikke så stor fan av farget lakk der i noen farger. Hverken nude eller sterkere farger. Anonymkode: fb36a...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Jeg har brukt farget lakk på tærne (aldri på fingrene), men vurderer å la være i år. Anonymkode: bb5a5...7f4
Arkana Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Jeg foretrekker farget lakk til tåneglene, men aldri til fingernegler.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Alltid farge på tånegler. Synes det er lekkert. Sikkert fordi fingerneglene mine er så dårlige at det kun er blank neglelakk som duger. Anonymkode: 456b8...5c8
Gjest lipgloss Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 farge på tånegler er veldig pent, gå for det du
FantasDick Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 Jeg bruker alltid nude/veldig lyse toner eller svart på tærne. Høres rart ut når jeg tenker meg om, men..
Måbarefåsiat... Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 Alltid farge på både fingre og tær. Som regel blått eller grønt eller nyanser imellom.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #10 Skrevet 7. juni 2017 Tåneglene er stedet for eksperimentering med sterke neglelakkfarger. Jeg har aldri farget neglelakk på fingerneglene. Neglene er for dårlige og neglelakken slites veldig lett på fingrene. Spiller ingen rolle hvilket slag jeg bruker og et godt grunnlag utgjør bare marginale forskjeller, dessverre. Anonymkode: 97cd2...3a7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #11 Skrevet 7. juni 2017 Hvilken farge bruker dere? Har prøvd både rødt og blått men syntes det blir stygt og tacky. Så har egentlig bare slått meg til ro med gjennomsiktig... Anonymkode: 501ef...cdb
Forundret.. Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 Neglene blir så stygge av neglelakk hvis en bruker det i lengden, gule og stygge.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken farge bruker dere? Har prøvd både rødt og blått men syntes det blir stygt og tacky. Så har egentlig bare slått meg til ro med gjennomsiktig... Anonymkode: 501ef...cdb Jeg bruker ulike rødnyanser (klare røde nyanser, ikke burgunder). I tillegg bruker jeg mørkerosa og innimellom mørkere lilla neglelakk til tærne. Hvis jeg skal matche oransje sommertøy har jeg av og til brukt en kraftig oransje lakk. Anonymkode: d6934...e7d
FantasDick Skrevet 8. juni 2017 #14 Skrevet 8. juni 2017 11 timer siden, Forundret.. skrev: Neglene blir så stygge av neglelakk hvis en bruker det i lengden, gule og stygge. Hørt om underlakk? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #15 Skrevet 8. juni 2017 Jeg bruker en blekrosa så det ser ut som blank men jevner litt ut nglefargen og blir penere. Også bruker jeg farge når jeg får solbrune ben. Røde, rosa ov tær og bleke føtter får jeg harryvibber av. Men solbrune og velstelte ben og meget kan være sprekt med farge. Jeg kler ikke rødt, men bruker gjerne oransje eller turkis. Jeg går for sommerfarger og ikke "sexy tær". Anonymkode: 200d9...d35
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #16 Skrevet 8. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker en blekrosa så det ser ut som blank men jevner litt ut nglefargen og blir penere. Også bruker jeg farge når jeg får solbrune ben. Røde, rosa ov tær og bleke føtter får jeg harryvibber av. Men solbrune og velstelte ben og meget kan være sprekt med farge. Jeg kler ikke rødt, men bruker gjerne oransje eller turkis. Jeg går for sommerfarger og ikke "sexy tær". Anonymkode: 200d9...d35 Jeg får aldri noe særlig farge på beina, men med de riktige nyansene så er det knallfint med rød, lilla, mørkerosa og eventuelt oransje lakk på tærne. Nå er heller ikke målet mitt å ha "sexy tær", men jeg bruker sterke farger på tærne fordi jeg synes det er flott! I tillegg har jeg en klesstil hvor jeg bruker mye sterke farger, og da velger jeg nevnte farger på tærne slik at det passer resten av antrekket☺️ Anonymkode: d6934...e7d
QueRilja Skrevet 8. juni 2017 #17 Skrevet 8. juni 2017 Det verste jeg ser er fransk manikyr på tånegler. DET er harry det! Jeg bruker alltid farget, helst en fin korallfarget. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #18 Skrevet 8. juni 2017 Jeg liker å pynte sommergyldne føtter med neglelakk i rødtoner, synes det ser feminint og pent ut når man går i sandaler eller på stranden. Gjerne dyprød, skarlagen eller korall. Kan også bruke nude, men liker best rødt. Grønt, turkis osv er ikke min stil. Og i hvert fall ikke svart! Vil ikke ha farger som minner om syke, betente negler liksom. Nei takk Anonymkode: d2d80...5e3
Arkana Skrevet 8. juni 2017 #19 Skrevet 8. juni 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å pynte sommergyldne føtter med neglelakk i rødtoner, synes det ser feminint og pent ut når man går i sandaler eller på stranden. Gjerne dyprød, skarlagen eller korall. Kan også bruke nude, men liker best rødt. Grønt, turkis osv er ikke min stil. Og i hvert fall ikke svart! Vil ikke ha farger som minner om syke, betente negler liksom. Nei takk Anonymkode: d2d80...5e3 Mens jeg elsker turkise tånegler om sommeren og synes røde negler er sånt gamle damer bruker. Smaken er som baken og godt er det.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #20 Skrevet 9. juni 2017 Ønsker du å være klassisk elegant, så er rødt et "must". Røde tånegler blir aldri feil, men rødt på fingerneglene er litt mer krevende. Anonymkode: 0864e...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå