Gjest Solstråletårer Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Sånne statuser som er klippet inn delt eller noen sånt. Sånne moralsk rett. Av type jenta du kalte hore. Eller jenta som hatet seg selv pga hun var blind. Mannen som var utro men viste ikke at kona var døende. Osv. Ingen av de er sanne de er så urealistisk at det nesten gjør vondt . Og de som deler de. Vel det er gjerne de meste ego folka jeg kjenner som tror veldig godt om seg selv. Og de selvfølgelig tror historiene er sanne. Phuuu dagens utblåsning. Har nemlig fått severt 4 stykker i dag.
herzeleid Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Støttes. Tenker i mange tilfeller at de som er så fascinert av klisjepregede "kloke ord" gjerne er litt korte. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 Er så enig med deg, TS! Sliter med de visdomsord-greiene fra livets-harde-skole-folka også Anonymkode: 15d1b...f15 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 Men hva så egentlig? Jeg pleier å hoppe over å lese mange av de der, men de er jo mer givende og til ettertanke enn det det er å lese om hvem som har vært på trening eller poster bilde av middagen sin eller "dagens trenings økt" (kamuflert som det for å poste bilde av kroppen sin) Anonymkode: a663f...5ce
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 På 5.6.2017 den 2.40, herzeleid skrev: Støttes. Tenker i mange tilfeller at de som er så fascinert av klisjepregede "kloke ord" gjerne er litt korte. Akkurat det samme tenker jeg. De jeg er venn med på face som skriver sånt er korte. Anonymkode: 9fbfc...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå