Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #1 Skrevet 2. januar 2005 Er det noen som har sett noen tøffe army-bukser i noen av butikkene? Har lyst på en som er rimelig vid, gjerne med masse detaljer, og relativt lav i livet. Aller helst i armygrønt eller grått. Prisen spiller ingen rolle, jeg trenger erstatning for favorittbuksa som begynner å synge på siste verset.
Arwen Skrevet 2. januar 2005 #3 Skrevet 2. januar 2005 Har sett på Bik Bok De er tøffe, men veldig store i størrelsen i forhold til andre Bik Bok klær.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #5 Skrevet 2. januar 2005 De er tøffe, men veldig store i størrelsen i forhold til andre Bik Bok klær. Oi, da sliter jeg, men så lenge jeg finner XS, burde det gå bra (evt S).
Arwen Skrevet 2. januar 2005 #6 Skrevet 2. januar 2005 De har XS. Jeg har M i den, og den er litt stor er stort sett L på Bik Bok til vanlig.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #7 Skrevet 2. januar 2005 Husker du prisen, Arwen? Og hvilke farger den finnes i? Jeg er som sagt mest interessert i armygrønn...
Arwen Skrevet 2. januar 2005 #8 Skrevet 2. januar 2005 Husker du prisen, Arwen? Og hvilke farger den finnes i? Jeg er som sagt mest interessert i armygrønn... 399,- den finnes i sort, grønn og camuflasje (og muligens i beige også) Tror forresten de har to forskjellige typer også.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #9 Skrevet 2. januar 2005 Hmm, det høres ut som det blir bytur en av dagene. Camo hadde vært tøft, også
Arwen Skrevet 2. januar 2005 #10 Skrevet 2. januar 2005 Ja, vurderer den jeg også, men trives nok best i den svarte jeg allerede har.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #11 Skrevet 2. januar 2005 Jeg hadde også lyst på armybuksa, men om 2uker sprader alle 14issene rundt i den så da dropper jeg det
*Lene* Skrevet 6. januar 2005 #12 Skrevet 6. januar 2005 De har fått noen fine på Cubus nå til 399,- Kjøpte meg en i går...
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #13 Skrevet 6. januar 2005 Jeg likte den ene modellen på Bik Bok, de med spenne i livet, men den minste størrelsen de hadde, var M, så det kan jeg bare glemme. Hvordan så de fra Cubus ut, Penelene? Var de lave på livet (for det vil jeg helst ha, en som sitter litt på hoftene) Og hvilke farger?
shi Skrevet 6. januar 2005 #14 Skrevet 6. januar 2005 Om du er i Oslo, så burde du/dere sjekke ut Pentagon (ved Brugata), de har masse kule armybukser, både militær kopier og mer "streetwear" i masse kule farger. De er ganske billige også, husker ikke helt prisene i farta. Og folkens, ikke bli skremt av vinduene, det er unektelig en ganske spesiell butikk... :-)
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #15 Skrevet 6. januar 2005 Jeg digger Pentagon, men bor dessverre ikke i Oslo. Men takk uansett.
*Lene* Skrevet 6. januar 2005 #16 Skrevet 6. januar 2005 Jeg likte den ene modellen på Bik Bok, de med spenne i livet, men den minste størrelsen de hadde, var M, så det kan jeg bare glemme. Hvordan så de fra Cubus ut, Penelene? Var de lave på livet (for det vil jeg helst ha, en som sitter litt på hoftene) Og hvilke farger? De var en mellomting...Ikke for høy og ikke for lav... Jeg syns buksa var kul (iom jeg kjøpte den..hehe) Den er grå/grønn med noen detaljer, sitter pent og løst og har en veldig fin passform! Knyting i beina, sidelommer osv..
Arwen Skrevet 7. januar 2005 #17 Skrevet 7. januar 2005 Den satt veldig likt som bik bok sin på meg, bare at den var lavere i livet. (og også mye mindre i størrelsen!)
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #18 Skrevet 7. januar 2005 Den satt veldig likt som bik bok sin på meg' date=' bare at den var lavere i livet. (og også mye mindre i størrelsen!)[/quote'] Høres bra ut, tror jeg må ta en tur til Cubus Husker du prisen?
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2005 #20 Skrevet 12. januar 2005 Bik Bok hadde mange modeller i armybukser, og jeg fant en som jeg likte veldig godt. Stoffet var litt blankt, nesten, den hadde lommer med blanke knapper og spenner i sidene. Den første jeg prøvde, satt perfekt (i XS). Jeg kjøpte i grønn, men kunne gjerne tenkt meg i kamo, hvis de fikk inn i litt mørkere. Not bad at all! Fin bukse uten å ruinere meg. Takk for tipsene, folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå