AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Mannen sin dress lukter dessverre svette... Vi har ikke hatt dette problemet da han har kjøpt nye dresser før det har skjedd tidligere, men nåværende dress er blitt brukt en del mer. Skal den da taes på rens? Jeg husker jeg spurte på et renseri om man kunne fjerne svettelukt, og da sa de nei nemlig...? Stemmer det? Og hvis den må renses, hva koster det ca? Og hvor lang tid tar det? Den ble "svett" i går og skal brukes igjen på fredag nemlig :-( Anonymkode: db38e...d12
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er den vaskbar? Anonymkode: b587e...db1 Er de noen gang det? Lappene inni har han tatt av, så får ikke sjekket det. :/ Anonymkode: db38e...d12
Gjest lipgloss Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Jeg ville bare tatt den til rens og event latt den luftes før eller etter rens. Visst ikke den lukter veldig så tenker jeg at det holder Lykke til
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 Bland edikk (hvit) og vann 1:1. Ha det på en sprayflaske og spray der det er behov for det. Heng deretter dressen ut til å lufttørke. Anonymkode: bcabe...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå