Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 minutter siden, petterm skrev:

Jeg hadde kreft i munnen. Siste gang for 5 år siden, så jeg håper jeg er ferdig med det nå. 

Jeg er helt sikker på at du har fokus på barna. Vi hadde også det. Selv om vi prata mye med barna og selv om vi involverte dem, selv om legen var kjempeflink til å forklare og fortelle så angrer jeg på at vi ikke insisterte på at noen utenifra også fulgte dem opp, uten at vi var med. Barn er kjempelojale og har nok ikke veldig lett for å fortelle mamma og pappa at de har det tøft. Sykehuslegen min sier at sykehuset er mer oppmerksom på barna nå. 

Ungene går først. Kun pga dem jeg vil kjempe og. Lever livet mitt igjennom dem. Jeg VISSTE at dette var kreft, så jeg rakk å snakke med lærere osv før ferien startet. Koordinatoren ba meg lagre nr hennes på telefonene dems, og de kunne ringte henne uansett hva det skal være. Hun snakker med skolene når ferien er over. Litt pes mtp at det gjelder både barne-, ungdoms- og vidregående skole.. 

vi har vært igjennom så mye allerede. De fortjener virkelig ikke tanker om det å kanskje miste mamma, det eneste de har av familie :( 

Veldig godt å snakke med de som forstår dette rundt å ha barn oppi dette! Atpåtil en solskinnshistorie. Bank i bordet, håper det varer!! 

❤️

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en stor styrkeklem❤. Dette klarer du ❤. Vet det ikke er noe trøst, men jeg vet hvordan du har det. Alt er bare kaos. Bare si ifra hvis du vil snakke ❤

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke set jeg håpet du skulle få høre. Jeg er lei på dine vegne men sender samtidig alt jeg har av styrke til deg. Du virker så flott og det at du involverer barna dine på den måten du gjør er virkelig beundringsverdig. Lager du en fb-side følger jeg deg gjerne for jeg har tenkt mye på deg selv om jeg ikke vet hvem du er. stor stor klem fra meg

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, KatyP skrev:

Det var ikke set jeg håpet du skulle få høre. Jeg er lei på dine vegne men sender samtidig alt jeg har av styrke til deg. Du virker så flott og det at du involverer barna dine på den måten du gjør er virkelig beundringsverdig. Lager du en fb-side følger jeg deg gjerne for jeg har tenkt mye på deg selv om jeg ikke vet hvem du er. stor stor klem fra meg

Så hyggelig mld. Betyr mye! Takk ❤️ Tenker å lage en hemmelig gruppe.. Tror ikke jeg ønsker at gruppa med kommentarer og alt er offentlig. Vil gjerne at du følger meg! Veldig usikker på om jeg gjør ting rett mtp ungene, må finne min vei.. 

klemmer tilbake ❤️

Skrevet
Akkurat nå, Neteas skrev:

Så hyggelig mld. Betyr mye! Takk ❤️ Tenker å lage en hemmelig gruppe.. Tror ikke jeg ønsker at gruppa med kommentarer og alt er offentlig. Vil gjerne at du følger meg! Veldig usikker på om jeg gjør ting rett mtp ungene, må finne min vei.. 

klemmer tilbake ❤️

Det skjønner jeg at du ikke vil. 

Jeg tror åpenhet og ærlighet er det aller viktigste for barn. Også tilpasser man hvordan ting blir sagt etter alder. Jeg er sikker på du finner ut hva som er riktig for dere oppi alt dette. Husk igjen at kreft ikke er synonymt med dødsdom. Stor klem 

• Liker 1
Gjest Sprettballen
Skrevet

Jeg har lest i denne tråden, men nå føltes det riktig å legge igjen en kommentar!

I løpet av disse ukene jeg har fulgt deg har jeg tenkt på deg, krysset fingrene, og håpet på at neste oppdatering ville være gode nyheter!  Dessverre ble det ikke slik.

Ord blir fattige, men jeg ville bare si at jeg tenker på deg, og ønsker deg og dine alt godt i tiden som kommer.

Skrevet
1 minutt siden, KatyP skrev:

Det skjønner jeg at du ikke vil. 

Jeg tror åpenhet og ærlighet er det aller viktigste for barn. Også tilpasser man hvordan ting blir sagt etter alder. Jeg er sikker på du finner ut hva som er riktig for dere oppi alt dette. Husk igjen at kreft ikke er synonymt med dødsdom. Stor klem 

Veldig enig! Vil la ungene styre litt mtp hvor åpne vi er om dette. Redd for å blåse det opp, om det går rett vei, så er det bortkasta med all dramaet.. Jeg håper at de ikke finner mer på beinmargsprøven. Lymfekreft alene er ikke det verste å få alene har jeg forstått. Legen sa at det i aller høyeste grad er kurerbart så fremt ingenting mer dukker opp. 

Masse klemmer tilbake ❤️

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Neteas skrev:

Veldig enig! Vil la ungene styre litt mtp hvor åpne vi er om dette. Redd for å blåse det opp, om det går rett vei, så er det bortkasta med all dramaet.. Jeg håper at de ikke finner mer på beinmargsprøven. Lymfekreft alene er ikke det verste å få alene har jeg forstått. Legen sa at det i aller høyeste grad er kurerbart så fremt ingenting mer dukker opp. 

Masse klemmer tilbake ❤️

Føler du at du blåser det opp så vær glad den dagen det føles bortkastet. Det finnes ikke noe rett og galt i en sånn situasjon og jeg tror du klarer dette kjempefint. Nei det er ikke det og jeg skal krysse fingre og tær for at de ikke finner noe mer🤞🏻

:hug:

Skrevet
3 minutter siden, Sprettballen skrev:

Jeg har lest i denne tråden, men nå føltes det riktig å legge igjen en kommentar!

I løpet av disse ukene jeg har fulgt deg har jeg tenkt på deg, krysset fingrene, og håpet på at neste oppdatering ville være gode nyheter!  Dessverre ble det ikke slik.

Ord blir fattige, men jeg ville bare si at jeg tenker på deg, og ønsker deg og dine alt godt i tiden som kommer.

Tusen takk kjære deg! Verden er visst full av gode folk. Som sagt er jeg veldig overrasket over all godhet dere alle viser. 

Håper fremdeles at jeg kommer med en god oppdatering her!!! Om noen mndr. Skal jobbe hardt for å gi deg et smil ☺️

Skrevet

Klem. :klem:

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Klem. :klem:

Tusen takk ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Huff, det var trist å høre, men lymfekreft har jo generelt god prognose! Dette skal du klare, TS!

Sender en stor trøsteklem til deg og dine!:hug:

Anonymkode: 64abd...eb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff 😢 Håper du finner styrke og ønsker deg alt av krefter til å møte det som ligger foran :hug:

Anonymkode: be86f...6c7

Skrevet
På 5.6.2017 den 12.40, AnonymBruker skrev:

Du krisemaksimerer i denne tråden. Takk for meg. 

Anonymkode: 10c95...e39

Skammer du deg ikke veldig over dette surmagede svaret?

TS, så utrolig trist å høre, jeg har fulgt tråden din og dette var ikke det noen her ønsket å høre. Nå er du jo litt i en limbotilstand, hvor du har fått en ondartet diagnose, men vet lite om type, stadium og derav prognose - erfaringsmessig blir det lettere for de aller fleste pasienter når de har noe mer håndfast å forholde seg til og kampånden kan vekkes. Jeg håper benmargsbiopsien gir deg "gode" nyheter oppe i alt det vonde mtp det overnevnte! Ønsker deg alt godt ❤

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, Muffin skrev:

Skammer du deg ikke veldig over dette surmagede svaret?

TS, så utrolig trist å høre, jeg har fulgt tråden din og dette var ikke det noen her ønsket å høre. Nå er du jo litt i en limbotilstand, hvor du har fått en ondartet diagnose, men vet lite om type, stadium og derav prognose - erfaringsmessig blir det lettere for de aller fleste pasienter når de har noe mer håndfast å forholde seg til og kampånden kan vekkes. Jeg håper benmargsbiopsien gir deg "gode" nyheter oppe i alt det vonde mtp det overnevnte! Ønsker deg alt godt ❤

Tusen takk ❤️ Disse kommentarene betyr mye for meg. Mer enn du aner. Håper også på gode nyheter. Pga mye ryggvondt og div leddsmerter er jeg VELDIG redd for svaret på beinmargsprøven 😓😢 Tror ikke jeg greier mer nå, så håper at en kreft er alt.. 

klem 

Skrevet

Har startet en gruppe på facebook om noen vil følge meg. Den er hemmelig, så send meg mld på innboks evt. Usikker på om jeg kommer til å oppdatere her så mye når det står på. 

Skrevet

Ønsker deg riktig god bedring, har fulgt med i tråden fra starten av - håpet med deg at det ikke skulle være så alvorlig. 

Styrkeklem. 

• Liker 1
Skrevet

Leste igjennom hele tråden akkurat nå, side for side, mens jeg håpet at det skulle vise seg å være noe annet enn det du fryktet..

Fryktelig trist å høre at det var kreft, men denne kampen vinner du!:hug: Vær sterk, og masse lykke til:)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for omtanke Steffieboy og Fotballmamma ❤️ 

Velger å oppdatere mest på facebookgruppa, men kommer innom her innimellom. Sikkert noen som ikke ønsker å følge meg på fb. 

Radiumen ringte i dag, og ga meg behandlingsplan. Blir 6 kurer med 14 dagers nellomrom. Hver behandling vil gå over tre dager. Vet ikke hvilken dag enda, men starter denne uken. Grugleder meg... Det positive er at kuren er over på i overkant av tre mndr, og ikke seks mndr som jeg forsto er vanlig. 

Begynner å få den etterlengtede kampånden nå!! Dette skal ikke frarøve ungene mine mammaen dems.. 

❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff, tenker på deg i denne forferdelige situasjonen. ❤ 

Anonymkode: 36030...206

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...