Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med deg ts? Har tenkt mye på deg og barna dine.:blomst:

Anonymkode: 5031c...0ea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med deg ts? Har tenkt mye på deg og barna dine.:blomst:

Så hyggelig :) 

Er ingenting nytt enda. Ble skrevet ut på torsdag når jeg kom meg etter narkosen. Hos legen/sykehuset hver dag for å få den blodfortynnende sprøyta bare. Ingenting anna å gjøre enn å vente på svar fra radiumen :( De sa at det vil ta en ukes tid, så kanskje tre dager til da.. 

Jeg har imidlertidig blitt i mye bedre form!! Snart feberfri en uke, ikke trøtt på dagen lengre og har ikke disse forferdelige svettetoktene. Ga seg to dager før operasjonen.. Merkelig. Redd jeg har et falskt håp om at det kan være noe anna enn kreft. Ingenting hadde gledet meg mer, men. 

Takk for omtanke!! 😄😍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du føler deg bedre! Vi tar det som et godt tegn 😊Krysser fingre! 🍀

Anonymkode: 07812...be2

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tenkt masse på deg siden jeg oppdaget tråden din, jeg håper du blir i stadig bedre form og at dette er noe helt annet enn kreft, og helt ufarlig! 🌻

Skrevet

Huff, det var ingen hyggelig utvikling i denne tråden, og du som fikk kjeft for å krisemaksimere attpåtil. Nå sitter jeg og krysser alt jeg har for at dette skal gå rett vei og at det er noe helt annet enn lymfekreft som har herjet i deg. Skulle gjerne gitt deg en stor klem! Noen dager til nå så får du i hvert fall vite. :hjerte: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hiver meg inn i tråden din for å si at jeg synes du er tøff! Du har nok mer guts i deg enn du våger å tro! Jeg skjønner godt at det raser mange tanker gjennom hodet når man blir syk og legene begynner å sirkle seg mer og mer inn mot kreft. Bare det å vente i all evighet (føles nok som en evighet i hvertfall) på svar på diverse prøver og endelig beskjed er ille nok i seg selv vil jeg tro.
Men tydeligvis har du hentet frem litt ekstra styrke og optimisme og det er kjempefint å lese! Jeg heier på deg og krysser fingrene for at du får en best mulig beskjed og at du klarer denne støyten! Jeg har tro på at dette faktisk går bra, uansett hva de finner ut. :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Håper det går greit med deg ts.🤗

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det?

Anonymkode: ff667...08d

Gjest Blondie65
Skrevet

Snikleser melder seg. Håper det går bedre med deg.

:klem:

Skrevet

Lykke til! 

Jeg ble innlagt akutt som 19-åring etter vanlig legetime. Blodprøve helt unormal og lymfer over hele kroppen som var hovne. Leukemi og lymfekreft var ord som ble nevnt. Jeg opererte bort to og gikk på noe medisiner, men det var heldigvis ikke noen av delene. Lever godt med blødersykdom i dag. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det?

Anonymkode: ff667...08d

Så koselig at dere følger meg opp her inne!!! Det går ikke sånn kjempebra desverre :( Kjenner det kommer et par nye kuler noen cm under der jeg ble operert. Radiumen skulle egt gi svar på prøva i går, torsdag, men hadde sagt til forløpskoordinatoren min at de trengte fire ekstra virkedager. Så dvs onsdag neste uke. Tar en halv vival morgen og kveld når jeg ikke trenger å kjøre bil.. Psyken min er bunnkjørt. Har IKKE forståelse for at den ventetida må være så lang!!! 

Tusen takk for omtanken ❤️

Skrevet
1 minutt siden, -venter- skrev:

Lykke til! 

Jeg ble innlagt akutt som 19-åring etter vanlig legetime. Blodprøve helt unormal og lymfer over hele kroppen som var hovne. Leukemi og lymfekreft var ord som ble nevnt. Jeg opererte bort to og gikk på noe medisiner, men det var heldigvis ikke noen av delene. Lever godt med blødersykdom i dag. 

Hmm... såpass? Jeg har ikke orket å ta ut blodprøvesvarene mine,for da blir det bare til at jeg sammenligner med andre, googler og ødelegger meg selv enda mer.. Hvordan var dine lymfer? Min store var veldig vond.. vanskelig å beskrive, men man kjente at den pulserte. Som et brannsår, bare langt innafor huden. Som en gedigen kvise man bare MÅ klemme ut.. Hva slags andre symptomer hadde du? Godt å høre det ikke var kreft.. Virker som om lymfekreft er en lur type kreft som både er vanskelig å fastsette og kurere :(

klem

AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på. God bedring❤️  Det var heller ikke det verste i vårt tilfelle, selv om alt tydet på det. og behøver i være det for deg heller. ❤️

Anonymkode: 46e3f...4d6

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Henger meg på. God bedring❤️  Det var heller ikke det verste i vårt tilfelle, selv om alt tydet på det. og behøver i være det for deg heller. ❤️

Takk! ❤️ Hva var det i deres tilfelle? Om du vil fortelle? Håper virkelig jeg kommer meg igjennom dette, eller i det minste får 8 år til.. vil ikke forlate ungene sånn at de blir satt i fosterhjem hos ukjente.. 

Skrevet
6 minutter siden, Neteas skrev:

Hmm... såpass? Jeg har ikke orket å ta ut blodprøvesvarene mine,for da blir det bare til at jeg sammenligner med andre, googler og ødelegger meg selv enda mer.. Hvordan var dine lymfer? Min store var veldig vond.. vanskelig å beskrive, men man kjente at den pulserte. Som et brannsår, bare langt innafor huden. Som en gedigen kvise man bare MÅ klemme ut.. Hva slags andre symptomer hadde du? Godt å høre det ikke var kreft.. Virker som om lymfekreft er en lur type kreft som både er vanskelig å fastsette og kurere :(

klem

Jeg hadde ingen som var så store. Mest type rosenkål. De to jeg opererte vekk satt i halsen, noe som gav senskader etter operasjonen på noen nerver. Av andre symptomer hadde jeg nedstemthet og slapphet, altså ikke stort. 

Skrevet
6 minutter siden, -venter- skrev:

Jeg hadde ingen som var så store. Mest type rosenkål. De to jeg opererte vekk satt i halsen, noe som gav senskader etter operasjonen på noen nerver. Av andre symptomer hadde jeg nedstemthet og slapphet, altså ikke stort. 

Var også nedstemt, men tenkte det var pga utfordringer med slekta mi, barndommen osv.. Er i behandling på dps og jobber meg igjenom krevende perioder der.. Så gikk utifra at jeg var så sliten og trøtt pga det.. Angrer på at jeg ikke gikk til legen mye tidligere, før jeg fikk den store lymfa 😢😓

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Neteas skrev:

Takk! ❤️ Hva var det i deres tilfelle? Om du vil fortelle? Håper virkelig jeg kommer meg igjennom dette, eller i det minste får 8 år til.. vil ikke forlate ungene sånn at de blir satt i fosterhjem hos ukjente.. 

Vettu de fant det aldri ut. Det vekslet mellom kreftlege og infeksjonslege (hmm heter det det?) Det var en form for infeksjon men de fant aldri ut hva slags. De deler opp biopsimaterialet og tester og tester men fikk visst aldri treff. Alt tydet på kreft for den var kjempestor og hard. 

AnonymBruker
Skrevet

Men tenker masse på deg. Sånn tenkte jeg også når jeg var småbarnsmor. Engstet meg støtt og stadig. 

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vettu de fant det aldri ut. Det vekslet mellom kreftlege og infeksjonslege (hmm heter det det?) Det var en form for infeksjon men de fant aldri ut hva slags. De deler opp biopsimaterialet og tester og tester men fikk visst aldri treff. Alt tydet på kreft for den var kjempestor og hard. 

Så rart.. håper virkelig dette er det samme.. Jeg kommer ikke til å klare det psykiske rundt dette uten å bli lagt i reimer. Det du sier stemmer. De prøvde å forklare meg prosessen i dette. De fryser den ned og skjærer i tynne skiver osv.. Jeg ser for meg at de må bruke ekstra tid på prøvene for å finne ut hvilken type lymfekreft det dreier seg om, og lage den behandlingsplanen. Håper så klart de trenger mer tid fordi de ikke finner noe, og må lete mer uten treff..

Satt din kul fast til underlaget? Min kjentes ut som en del av beinbygningen :( De vil ikke fjerne flere lymfer om det kommer lignende. Vil kun tilby smertestillende..

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tenker masse på deg. Sånn tenkte jeg også når jeg var småbarnsmor. Engstet meg støtt og stadig. 

Tusen, tusen takk!!!! Det er grusomt. Bare for et par mndr siden var det fristende å få en liten til. Tør ikke tenke tanken en gang!!! Livet begrenser seg sånn av dette. Men er så takknemlig for at det er jeg som er syk,og ikke en av ungene. Må bare jobbe med å få troen på det gode i folk som i verste fall må ta min plass i livet til ungene. Ikke å tulle med den frykta :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...