AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Har søkt ny jobb nå, og håper jeg kommer til intervju. Jeg har ganske mange jeg kan spørre i og med at jeg møter mange ulike mennesker i jobben Jeg har noen alternativer for referanser. Kan være ledere, fagledere og kolleger. Hvordan velger dere ut referanser til jobben dere søker. Jeg har jobbet samme sted lenge så har ikke jobb-relevante referanser utenfor bedriften. Jeg har en tidligere leder som ikke helt hvor jeg har. Han kunne endre seg veldig. Han kunne være positiv og trivelig, men også veldig sint og vanskelig i perioder så vet ikke hvor jeg har han. Nåværende leder har jeg et ryddig og profesjonelt forhold til der vi samarbeider godt. Samtidig er vi en bedrift som lever av jobben vi gjør for kunder, og at vi gjør den effektivt. Jeg er en av dem som har flere års erfaring, og som bidrar godt til bedriftens mål. Så vil ikke sikkert det vil bli godt mottatt at jeg vil slutte. Jeg synes det er naturlig å føre opp ledere eller tidligere ledere som referansepersoner, men kvier meg veldig for å spørre. Noen tips eller erfaringer dere kan dele med meg for å hjelpe meg? Anonymkode: 4fb47...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå