Gå til innhold

Konfirmasjonsgave til min fetter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er den siste av mine søskenbarn som skal konfirmere seg. Jeg er nå voksen og bor for meg selv med egen samboer. Tidligere har min familie, mamma, pappa, søsken og meg gitt felles gave til den som har blitt konfirmert, eller julegave/bursdagsgaver osv. Samme har familien gjort tilbake. Hvordan skal man gjøre dette nå som jeg er voksen? Skal jeg og samboer gi gave i tillegg til det familien min gir? Eller gir vi fremdeles samlet? 

Anonymkode: d75f0...933

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Er det ikke like greit å spleise (dvs at dere spytter inn et beløp som blir en del av deres gren av familiens samlede beløp)?

Jeg aner ikke hva dere pleier å gi i slike anledninger - men hvis din familie pleier å gi 1000 vil det jo nå bli noe mer siden dere har egen innekt?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Blondie65 skrev:

Er det ikke like greit å spleise (dvs at dere spytter inn et beløp som blir en del av deres gren av familiens samlede beløp)?

Jeg aner ikke hva dere pleier å gi i slike anledninger - men hvis din familie pleier å gi 1000 vil det jo nå bli noe mer siden dere har egen innekt?

Vi pleier å gi rundt 3000 i konfirmasjon. Eneste jeg tenker er at vi som nå er voksne fikk jo samlet fra hele familien da vi ble konfirmert, men er jo flere år siden nå. Høres nok fornuftig ut som du sier, at vi legger til en 500-lapp eller noe og gir samlet. TS

Anonymkode: d75f0...933

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...