Djungelvrål Skrevet 6. juni 2017 #21 Skrevet 6. juni 2017 7 timer siden, Shai skrev: Jeg vet ikke helt hva du sikter til, men det som slår meg som noe av det ekleste i hele filmen er en scene hvor en mann presser penisen sin inn i øyet og inn i hodet til en annen mann. Det er ganske ubehagelig å se. Ellers er det en scene hvor to menn ligger med to mennesker med pose over hodet. Da noen tar av posene viser det seg at de har seg med kona og den lille sønnen til han ene mannen. Det er også en veldig vanskelig scene å se! Herregud, ekkelt å bare lese det, glad jeg bare så det ene klippet!
Ti.09 Skrevet 6. juni 2017 #22 Skrevet 6. juni 2017 Har sett både Cannibal Holocaust og A Serbian Film. Jeg forstår ikke hvorfor det er noen som vil lage sånne filmer. Cannibal Holocaust var fæl, med drap av dyr på ekte og en scene som viser gruppevoldtekt. I Serbian Fim var det noen scener som fikk meg til å bli kvalm, og flere av de er nevnt her. Blant annet den voldtekten av en nyfødt baby. Hva tenkte de med?!
Gjest nejve Skrevet 7. juni 2017 #23 Skrevet 7. juni 2017 Har sett samtlige filmer du nevner, og de er jævlige men fascinerende på sin måte. Raw var for så vidt mye bedre enn begge dissse, ikke like mye gore og mye større underholdningsverdi. Den var syk, fin og trist, med estetisk vakre scener. Anbefaler den virkelig
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2017 #24 Skrevet 7. juni 2017 Noen som har sett franske Irriversiblè?? Har en helt for jævlig voldtektscene!!
ISU2Bitch Skrevet 7. juni 2017 #25 Skrevet 7. juni 2017 52 minutter siden, Mystix skrev: Noen som har sett franske Irriversiblè?? Har en helt for jævlig voldtektscene!! Jævlig den scenen der han slår inn fjeset til han voldtekts mannen med brannslukkings apparatet. Syntes det var ille med den scenen der han knekker armene til han mannen og drar ned buksen hans for og voldta han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå