Gjest jente26 Skrevet 2. januar 2005 #1 Skrevet 2. januar 2005 Hei!! Noen andre jenter som liker å få sine føtter kysset og kost med, eller er det jeg som er unormal?? Koz fra jente26 :oops:
Gjest GjestBaardsen Skrevet 2. januar 2005 #3 Skrevet 2. januar 2005 Ikke bare jenter! :-) Både jeg og kjæresten min liker det, og aller best synes hun det er når jeg suger stårtærne hennes. (Ehh, én av av gangen, altså )
Maya22 Skrevet 2. januar 2005 #4 Skrevet 2. januar 2005 Tror heller det er jeg som er rar! :oops: Har total fot fobi...synes føtter er gørr ekkelt..... :veldigsur:
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #5 Skrevet 2. januar 2005 Jeg er ikke noe glad i det men min kjære elsker det! ;)Nesten så jeg tror det går for han når jeg slikker og kysser føttene hans
Superlammet Skrevet 3. januar 2005 #6 Skrevet 3. januar 2005 Forskjellige mennesker liker forskjellige ting Dere er ikke unormale om dere liker det, og dere er ikke unormale om dere ikke liker det. Det er faktisk helt normalt å ha forskjellige lyster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå