Freaky Fly Skrevet 4. juni 2017 #1 Del Skrevet 4. juni 2017 Hei! Jeg er en veldig sosial person, som har bodd i trivelige kollektiv de siste fem årene (alt fra fire til sju personer i samme hus). Nå bor jeg med seks andre mennesker, og trives godt med det på ett vis - særlig at man bare kan gå ut av rommet for å være sosial. På en annen side begynner jeg å bli klar for å flytte ut, og da enten bo alene, eller med en til ved å leie ut et rom i leiligheten. Hvordan synes dere andre det har vært å gå fra å bo med andre folk som man trives godt med (tenker da ikke på de som bor i "helveteskollektivene" som mange har vært så uheldige å gjøre), til å bo alene? Jeg både gleder og gruer meg, men er spent på hvordan det sosiale livet mitt vil bli påvirka når jeg nå må ut av huset og ta mer initiativ for å være sosial. Hvis noen har noen erfaringer med å leie ut et rom i egen leilighet mens man bor der, vil jeg gjerne høre fra dere også. Jeg er omgjengelig og sosial, men det er jo vanskelig å si hvordan det vil bli å leie ut et rom til en person, når det er min leilighet, og jeg ikke nødvendigvis kjenner personen som flytter inn så godt. Samtidig kan det være positivt å ikke være helt alene, og i tillegg kunne betale ned lån med den inntekten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå