Gå til innhold

ONS

Fremhevede innlegg

Gjest Atheena
Skrevet

Hei alle sammen...

Har et spørsmål til alle dere som har hatt ONS:

Tror dere at man kan starte et forhold med å ha sex den første kvelden man møtes??

Videoannonse
Annonse
Gjest GjestBaardsen
Skrevet

Ja, men anbefales ikke.

Tror faktisk det i mange tilfeller kan være ødeleggende, den ene parten (eller begge?) kan i ettertid oppfatte det som litt for "lettvint". Men sikkert avhengig av hvordan situasjonen var......

Ville aldri satset på ei jente som tilbød meg sex første kvelden (og hadde garantert takket nei!).

Skrevet

Ja, både jeg og mange av kompisene mine hadde sex med konene våre første kvelden og ingen av oss er skilte ennå. :ler:

Skrevet

JA! :enig_animasjon: Jeg har levd sammen med min ons i snart 4 år. Det var kjærlighet fra første minutt, og vi har vært nærmest uadskillelig siden..

Skrevet

Nei, eller det går sikkert, men det beste er å vente litt.

Jeg ville aldri ha begynt et forhold med en ONS ihvertfall.

Hvis det er noen jeg er mer interessert i utover sex, så ville jeg ventet med sex. En ONS er en ONS, ikke starten på et forhold.

Men alle de andre svarene her tyder jo på at det funker begge veiene.

Skrevet
Hei alle sammen...

Har et spørsmål til alle dere som har hatt ONS:

Tror dere at man kan starte et forhold med å ha sex den første kvelden man møtes??

Ja

Gjest TomKrus
Skrevet

Sannsynligheten for at forholdet oppstår på grunn av behovet for sex er nok større da (iallfall hvis sexen var bra).

Gjest Rutinert ONS'er
Skrevet

Nei, har forsøkt det fire ganger og mislyktes hver gang. I tillegg har jeg opplevd motsatt, at en gutt jeg har hatt ONS med har forsøkt. Det ble feil det også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja. Men det er ikke den mest ideelle starten, etter min erfaring. Nå visste jeg jo hvem kjæresten min var "på avstand" før vi hadde sex, men likevel. Forholdet startet/fortsatte, som Tom Krus nevner, pga begges behov for sex/nærhet, og jeg tror mye av den kriblende og usikre fasen i starten av et "pyntelig" forhold ble borte.

Men jeg tror faktisk vi ville blitt betatt av hverandre om vi hadde møttes i en annen sammenheng fra starten av - og om vi ikke hadde likt hverandre/blitt tiltrukket av hverandre etterhvert hadde vi ikke vært sammen lenge. Og vi er sammen enda, og er periodevis kjempeforelska. Så det så.

Gjest gjest1
Skrevet

Svaret på spørsmålet ditt er selvsagt nei. Det kan aldri bli et forhold ut av en ONE night stand ;)

Men bortsett fra det, så jada..første kvelden med kjæresten min resulterte i sex.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei.

De få gangene jeg har hatt ONS har jeg hatt og fått en følelse jeg ikke liker. Jeg respekterer ikke fullt og helt en mann som vil ha sex med meg den først ekvelden vi møtes (på byen/fest).

Jeg synes det er noe nedverdigende ved det å ha blottet sine kropper sammen først- for så plutselig å prate sammen og bli kjent..."Hva er poenget?" tenker jeg da: all spenningen er jo i grunnen borte. Bare skitt er tilbake og intet nytt under solen.

Hvis man har klitt verdighet så har man seg ikke casual med hvem som helst.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det som starta som ONS ble til langvarig forhold :) er enda sammen, så svaret mitt blir: ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er noe nedverdigende ved det å ha blottet sine kropper sammen først- for så plutselig å prate sammen og bli kjent..."Hva er poenget?" tenker jeg da: all spenningen er jo i grunnen borte. Bare skitt er tilbake og intet nytt under solen.  

Hvor i alle dager har du hatt ONS da :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...