Gå til innhold

Faen! Kjøpte en helt ny telefon med kvittering på Finn.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en splitter ny og ubrukt telefon med kvittering på Finn.no av en som fikk telefonen i gave. Men høyttaleren fungerer ikke, kommer ikke en eneste lyd fra den. Har kvitteringen med kjøperen sitt navn, da får ikke jeg hjelp hos butikken, de sier bare at ikke jeg kjøpte den hos de! Hva faen ligsom? De som solgte telefonen og dette er såklart en garantisak! Helt ræva kundeservice fra forhandleren, kommer nok til å gå videre med dette. 

Det er vel ikke så idiotiske lover at kun de som kjøpte tingen får igjen på reklamasjonen? Da er jo egentlig kvitteringer helt uinteressant bortsett fra å vite at det ikke er tyvgods.. jeg skal hvertfall ALDRI gå til den butikk kjeden igjen!! Jævla søplabutikk

Anonymkode: 5059a...4bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser virkelig ikke hva som er problemet når du har kvittering. Det du kan gjøre for å gjøre prosessen litt lettere er å gi en bekreftelse fra selger på at det er du som har kjøpt telefonen (men dette er strengt tatt litt overkill).

Anonymkode: b4396...ed7

Skrevet

Ta kontakt med butikken igjen. 

Så bruker du litt hyggeligere språk, så kan det være at de hjelper deg. 

Garantien følger produktet, kvitteringen er et bevis på at det er kjøpt i den butikken. At du ikke kjøpte hos dem har ingenting med saken å gjøre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med forbrukerrådet. 

Det er en grunn til at man ikke bør kjøpe elektronikk på finn, og den har du oppgitt i hi. 

Anonymkode: 7300d...ba4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...