Gå til innhold

Oppbevaring av sexleker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere

Hvor oppbevarer dere sexlekene deres? Begynner å få en grei samling så kunne tenkt meg noen gode tips. Noen som har noen gode kreative løsninger?

Anonymkode: fb701...684

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 skap, så jeg har lekene mine i ene skapet, eller i en trillebag som jeg drar med meg frem og tilbake mellom meg og Kjære.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Mine ligger i en plastpose i hulrommet i sofaen. Har ikke så mye at det gjør noe da.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg har en liten koffert med hengelås( kode)

AnonymBruker
Skrevet

Gjemmer det i skapet bak klærne😂

Anonymkode: 7255c...304

AnonymBruker
Skrevet

Har bare en dildo. Den oppbevarer jeg i rumpa, så er jeg sikker på at ingen stjeler den. Dessuten er den alltid tilgjengelig om jeg skulle få lyst på en kjapp en.

Anonymkode: 7defc...564

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har den i skuffa på nattbordet. 

Anonymkode: 72de0...de7

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte naboleiligheten. 

Anonymkode: 3346d...6e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen. For det første har jeg ikke noe behov for det og hva om jeg brått skulle dø og barn/familie skal tømme leiligheten også finner de noe sånt :overrasket: Kjempeflaut. (Jada, jada, jeg vet at jeg ikke er der når de eventuelt hadde funnet noe sånt, men likevel pinlig å tenke på)

Anonymkode: 6aad4...189

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en sånn oppbevaringsboks på Kondomeriet sin side :) eller så bruker jeg sminkepunger fra HM. Helst ikke ha fler i en da silikonøeketøy kan smelte sammen over tid :( 

Anonymkode: 8f3ca...75c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen. For det første har jeg ikke noe behov for det og hva om jeg brått skulle dø og barn/familie skal tømme leiligheten også finner de noe sånt :overrasket: Kjempeflaut. (Jada, jada, jeg vet at jeg ikke er der når de eventuelt hadde funnet noe sånt, men likevel pinlig å tenke på)

Min familie hadde ikke leet et øyenbryn en gang, mye fordi de er klar over at mennesker er sexuelle vesner! 

• Liker 1
Gjest steinbukk79
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte naboleiligheten. 

Anonymkode: 3346d...6e0

Har du liten leilighet eller et stort utvalg 😉

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, kattepusen skrev:

Min familie hadde ikke leet et øyenbryn en gang, mye fordi de er klar over at mennesker er sexuelle vesner! 

Ikke alle mennesker er like frigjort. Selv hadde jeg ikke turt å kjøpe noe sånt engang.

Husker med gru ei i familien som ble skikkelig latterliggjort etter sin død da det ble funnet en dildo da leiligheten hennes skulle tømmes. Vedkommende som fant den viftet med den i luftet og ropte: Haha, se hva jeg fant.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle mennesker er like frigjort. Selv hadde jeg ikke turt å kjøpe noe sånt engang.

Husker med gru ei i familien som ble skikkelig latterliggjort etter sin død da det ble funnet en dildo da leiligheten hennes skulle tømmes. Vedkommende som fant den viftet med den i luftet og ropte: Haha, se hva jeg fant.

Mener du at det ødela hele ettermælet hennes?  Jeg unner folk en god latter, og her i huset skal de få le både høyt og lenge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en utrolig respektløst ting å gjøre. 

Anonymkode: 12413...87f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...