AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Javel, vi har bare møttes to ganger, men vi har hatt kontakt på Tinder og snap i flere måneder. Datene var kjempekoselige, og den siste endte med kyssing. Nå drøyer han i mange timer med å svare på meldinger og virker mindre interessert enn før. Jeg regner derfor med at jeg blir fadet ut. Hvorfor kan han ikke bare si at han ikke har lyst til å treffe meg igjen? At han ikke er interessert likevel? Er det så skummelt å si det eller liker han bare å holde meg på vent? Jeg kan ikke forstå at det kan være så vanskelig...☹️ Anonymkode: b72c3...afe 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Kan du ikke bare spørre ham rett ut i stedet for å være passiv-aggressiv? Anonymkode: 58244...32a 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare spørre ham rett ut i stedet for å være passiv-aggressiv? Anonymkode: 58244...32a Jeg vil heller blåse ut litt frustrasjon her (og gjerne høre andres erfaringer) enn å være passiv-aggressiv eller konfronterende overfor ham. Vet ikke om det er for mye forlangt av meg å forvente et klart avslag hvis det er det han ønsker, men jeg er jo alltid ærlig selv og synes det er mest realt. Anonymkode: b72c3...afe 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Jeg har det på akkurat samme måten nå,.. bare at vi har truffet hverandre en god del og hatt sex.. Plutselig tok det mange timer mellom svarene og nå har det gått mange dager... Aner ikke hva som har skjedd.. sender mld uten å få svar og det er frustrerende!!! Kanskje det er samme fyr Anonymkode: 82d66...2d0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Javel, vi har bare møttes to ganger, men vi har hatt kontakt på Tinder og snap i flere måneder. Datene var kjempekoselige, og den siste endte med kyssing. Nå drøyer han i mange timer med å svare på meldinger og virker mindre interessert enn før. Jeg regner derfor med at jeg blir fadet ut. Hvorfor kan han ikke bare si at han ikke har lyst til å treffe meg igjen? At han ikke er interessert likevel? Er det så skummelt å si det eller liker han bare å holde meg på vent? Jeg kan ikke forstå at det kan være så vanskelig...☹️ Anonymkode: b72c3...afe Det er ikke sikkert. Kanskje han er veldig opptatt med noe akkurat nå. Hvorfor må alt skje med en gang? Kanskje et vennskap trenger tid for å modnes før det passer med noe mer. Det kan være en god ting å gi han litt space...gutta trenger noen ganger litt tid for å summe seg og tenke litt. Sirenen og den skipbrudne Anonymkode: 07c5c...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert. Kanskje han er veldig opptatt med noe akkurat nå. Hvorfor må alt skje med en gang? Kanskje et vennskap trenger tid for å modnes før det passer med noe mer. Det kan være en god ting å gi han litt space...gutta trenger noen ganger litt tid for å summe seg og tenke litt. Sirenen og den skipbrudne Anonymkode: 07c5c...fa7 Takk for innspill. Jeg skal prøve å gi han litt tid og rom. Som du sier kan det jo være at ting trenger å modne. Men dessverre tilsier min erfaring at lite/ingen kontakt og unnlatelse av å svare at vedkommende ikke er og heller ikke kommer til å bli interessert 😒 Har du eller noen andre opplevd noe annet enn meg? Føler litt at jeg klamrer meg til et halmstrå her, men så virkelig for meg noe med denne mannen... Anonymkode: b72c3...afe 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 Tja møtte en rett før jul, hadde sex første kvelden (var i utgangspunktet et ONS). Møttes igjen etter et par uker, hadde da hatt mye kontakt på sms, sex igjen. Så ble det plutselig mye lenger mellom sms osv. Jeg spurte rett ut og han sa det var pga jobb, jeg valgte å tro han. Fortsatt har vi kontakt, nå stortsett daglig på sms, møtes også oftere enn før så får vi se hvordan det går. Så det må ikke bety at han trekker seg ts. Anonymkode: 24533...811
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #8 Skrevet 4. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for innspill. Jeg skal prøve å gi han litt tid og rom. Som du sier kan det jo være at ting trenger å modne. Men dessverre tilsier min erfaring at lite/ingen kontakt og unnlatelse av å svare at vedkommende ikke er og heller ikke kommer til å bli interessert 😒 Har du eller noen andre opplevd noe annet enn meg? Føler litt at jeg klamrer meg til et halmstrå her, men så virkelig for meg noe med denne mannen... Anonymkode: b72c3...afe Ja, jeg har opplevd det. Heldigvis er han en tålmodig sjel og forklarer til meg gang på gang at han er opptatt med jobb eller prosjekter han driver på med. Jeg har sutret og klaget når jeg savnet han (det er jo viktig å gi uttrykk for egne behov også) og blitt gradvis mer og mer beroliget og sluppet taket i usikkerheten som er i alle forhold i begynnelsen. Vi er begge typer som trenger litt egentid så etterhvert har jeg slått meg til ro med at det er sånn det er og at det er bra. Det er egnetlig fint fordi på den måten kan begge drive med ting på egenhånd og beholde selv'et uten at det blir et problem for den andre. At han ikke svarer kan seff bety at han ikke er interessert. Eller at han glemmer å svare (joda, de kan lese meldingen og glemme å svare) eller at de ikke vet hva de skal svare og må tenke litt først. Eller at de ikke har lyst til å svare og bare gjør som ingenting. Uansett, du må løfte blikket og se at det er mye annet å fokusere på i livet: "Yoga " for økt selvbevissthet Gode vaner for et lykkeligere liv Anonymkode: 07c5c...fa7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #9 Skrevet 5. juni 2017 TS her. Tror det beste er å innse at han ikke er interessert. Hvis jeg er nysgjerrig på og positivt innstilt til en mann, venter jeg ikke en eller to dager på å svare på en melding med spørsmål om vi skal møtes. Nå har vi heldigvis ikke truffet hverandre så mange ganger at det har oppstått noen følelser, men jeg merker at jeg allerede hadde sett for meg noe mer med denne mannen. Søren også 😟 Har litt lyst til å spørre han rett ut, men regner med det vil bety at enhver sjanse forsvinner. Anonymkode: b72c3...afe 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #10 Skrevet 5. juni 2017 Neineinei, ikke tro på at denne mannen umulig kan være interessert. Min samboer brukte 1 uke! på å svare meg før vi ble sammen, det hadde kun med jobb å gjøre. Du har opplevd dette før, sier du, og er redd det skjer igjen, men da syns jeg du skal identifisere din egen rolle oppi dette. Når du er redd det skjer igjen, kan det være du sender signaler som gjør den profetien selvoppfyllende. Slapp av, sleng beina på bordet og gjør dine egne ting, finn på aktiviteter som får opp adrenalinet sammen med venner, og tenk positive tanker om denne gutten, hvorfor liker du han? Dermed opprettholder du en positiv energi rundt deg, og med det har du i alle fall gjort alt du kan for at dette skal gå bra. Anonymkode: 3c72b...e42 4
Nettinettet Skrevet 5. juni 2017 #11 Skrevet 5. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tror det beste er å innse at han ikke er interessert. Hvis jeg er nysgjerrig på og positivt innstilt til en mann, venter jeg ikke en eller to dager på å svare på en melding med spørsmål om vi skal møtes. Nå har vi heldigvis ikke truffet hverandre så mange ganger at det har oppstått noen følelser, men jeg merker at jeg allerede hadde sett for meg noe mer med denne mannen. Søren også 😟 Har litt lyst til å spørre han rett ut, men regner med det vil bety at enhver sjanse forsvinner. Anonymkode: b72c3...afe Hva har du gjort for å vekke interessen hans videre? Hare du invitert han med på noe? Vet han hvem du er som person og hvilken verdi du innehar? Har dere felles venner som kan gi han gode referanser på deg som person og eventuelt kjæreste? Det holder ikke med at du bare er kvinne og gir han oppmerksomhet. Menn har krav og drømmer de også. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #12 Skrevet 5. juni 2017 Jeg har nettopp opplevd en som ikke svarte. Hadde en bra første date, men han virket mindre interessert på andre date. Når han da lot være å svare på en melding etterpå, angrer jeg på at jeg halvveis konfronterte han. Han hadde vært travelt opptatt, men han var heller ikke interessert i å treffes igjen. Så angret på at jeg spurte da. Kjennes så ydmykende. Så heretter skal jeg aldri sende noe til en mann som ikke viser interesse. Ferdig med slikt. Anonymkode: 7f70f...201 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #13 Skrevet 5. juni 2017 Sånn er menn dessverre. Jeg skrev en annen tråd om dette her inne. Hvorfor ikke bare være ærlig og si man ikke er interessert? Det tar max 10 sekunder. Anonymkode: 065ac...70d 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #14 Skrevet 5. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er menn dessverre. Sånn er mennesker, dessverre. Kvinnfolk er akkurat sånn de også. Anonymkode: 95bab...aac
sol87 Skrevet 5. juni 2017 #15 Skrevet 5. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp opplevd en som ikke svarte. Hadde en bra første date, men han virket mindre interessert på andre date. Når han da lot være å svare på en melding etterpå, angrer jeg på at jeg halvveis konfronterte han. Han hadde vært travelt opptatt, men han var heller ikke interessert i å treffes igjen. Så angret på at jeg spurte da. Kjennes så ydmykende. Så heretter skal jeg aldri sende noe til en mann som ikke viser interesse. Ferdig med slikt. Anonymkode: 7f70f...201 Men det er da ikke noe å føle seg ydmyket over. Du gjorde en helt voksen og grei ting, du spurte om hvor landet lå. Han var ikke voksen nok til å svare kort og høflig på det. Gå videre og gi f. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #16 Skrevet 5. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er mennesker, dessverre. Kvinnfolk er akkurat sånn de også. Anonymkode: 95bab...aac Ikke like feige. Jeg kjenner ingen damer som bare ville fadet ut en date uten forklaring. Dessuten er jo menn avhengig av å bytte damer konstant så de er vel mer opptatt av å finne seg en ny enn å gi en forklaring. Anonymkode: 065ac...70d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #17 Skrevet 5. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Neineinei, ikke tro på at denne mannen umulig kan være interessert. Min samboer brukte 1 uke! på å svare meg før vi ble sammen, det hadde kun med jobb å gjøre. Du har opplevd dette før, sier du, og er redd det skjer igjen, men da syns jeg du skal identifisere din egen rolle oppi dette. Når du er redd det skjer igjen, kan det være du sender signaler som gjør den profetien selvoppfyllende. Slapp av, sleng beina på bordet og gjør dine egne ting, finn på aktiviteter som får opp adrenalinet sammen med venner, og tenk positive tanker om denne gutten, hvorfor liker du han? Dermed opprettholder du en positiv energi rundt deg, og med det har du i alle fall gjort alt du kan for at dette skal gå bra. Anonymkode: 3c72b...e42 Takk for støttende svar. Du har et godt poeng med at jeg kan sende feil signaler. Jeg fortsetter med mitt liv, men det er klart dette ligger i bakhodet. Kan jeg spørre hva du gjorde da samboeren din brukte så lang tid på å svare mens dere datet? Ventet du på svar og så kom det til slutt? Eller sendte du nye meldinger?🙈 Anonymkode: b72c3...afe
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #18 Skrevet 5. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke like feige. Jeg kjenner ingen damer som bare ville fadet ut en date uten forklaring. Du kjenner ingen som ville gjort det? Stoler mer på deg den dagen du kan skrive "jeg kjenner ingen som har gjort det". Er selv mann og har opplevd dette. Den enkle utveien er ofte å bare fade ut. Anonymkode: 95bab...aac 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #19 Skrevet 5. juni 2017 Ts, jeg hadde bare gitt faen i han og brukt like lang tid på svare han som han gjør deg. Du kan med fordel være enda mindre interessert enn han er. Gutter liker jakta og når de merker at dama glipper så våkner instinktene. Du bør gå videre, glem han, finn deg noen andre å flørte med. Så ser du hva han bestemmer seg for. Bare husk, aldri vær mer interessert enn han er! Hilsen en jente som aldri har blitt dumpa eller fadet ut! Anonymkode: 41ac8...e02
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #20 Skrevet 5. juni 2017 3 timer siden, Nettinettet skrev: Hva har du gjort for å vekke interessen hans videre? Hare du invitert han med på noe? Vet han hvem du er som person og hvilken verdi du innehar? Har dere felles venner som kan gi han gode referanser på deg som person og eventuelt kjæreste? Det holder ikke med at du bare er kvinne og gir han oppmerksomhet. Menn har krav og drømmer de også. Han kjenner meg nok ikke så godt at han vet hvem jeg er som person ennå, selv om han har fått et førsteinntrykk av meg. Og jeg er en positiv, snill, aktiv og engasjert person. Men jeg får jo ikke vist hvem jeg er hvis han ikke gir meg en sjanse! Jeg spurte om han vil møte meg på lørdag. Den meldingen har han ikke engang svart på, selv om han har med seg telefonen og har sett på min mystory på snap. Jeg prøver å styre unna de negative tankene, men føler meg ikke spesielt attraktiv nå, verken hva gjelder utseende eller personlighet 😒 Anonymkode: b72c3...afe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå