AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Er et vakkert kontinent. Med vakre kvinner og menn. Er det noen som har erfaring med personer fra Afrika? Anonymkode: fb1fb...28e
Gjest lurven Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 ja jeg jobba sammen med en fra afrika en gang, og vi spiste lunsj sammen
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er et vakkert kontinent. Med vakre kvinner og menn. Er det noen som har erfaring med personer fra Afrika? Anonymkode: fb1fb...28e Her er det TS egentlige spørsmål: Er det noen damer her som liker stor negerkukk? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg tenner på tanken av damer som har sex med afrikanske menn med en underarm mellom beina. Så hvis noen kan dele så jeg får noe å masturbere tili dag også hadde det vært hyggelig. Mvh mann med mage og måne Anonymkode: d06cd...de4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Har prøvde to afrikanere. Enorme kuker på begge to. Det var veldig opphissende når de dro frem pikkene og jeg fikk leke og suge på dem, men selve samleiet ble bare vondt. De var så tykke at vi måtte bruke lang tid bare på å få den inn i fitta mi, og jeg ble bunnet når bare halve pikken var inne. I begge tilfeller endte vi bare opp med å ha oralsex og kose på andre måter. Deilig det også Den ene karen hadde også helt enorme mengder sæd. Da han sprutet utover brystene mine trodde jeg aldri han skulle bli ferdig. Sikker på at det var minst 2-3 dl Anonymkode: 79bb7...500 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Ikke jeg som startet tråden men jeg lurer likevel litt på litt mer om det du skrev (du siste altså)..Sugde du dem? Kom de også i ansikktet ditt eller bare på puppene? fikk du orgasme av de store pikkene da? kom de samtididg på deg når du feks lå på sengen og så bare runket de ut all sæden over deg og dusjet deg ned?hvor store var kukene egentlig sånn ca? Største du har hatt? Anonymkode: 8cfe8...657 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er det TS egentlige spørsmål: Er det noen damer her som liker stor negerkukk? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg tenner på tanken av damer som har sex med afrikanske menn med en underarm mellom beina. Så hvis noen kan dele så jeg får noe å masturbere tili dag også hadde det vært hyggelig. Mvh mann med mage og måne Anonymkode: d06cd...de4 Feil. TS er mest interessert i smekre ibenholt prinsesser. Anonymkode: fb1fb...28e
blaffen Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 'Ibenholt'? Betyr det *skikkelig* mørk hud? Er ikke helt med deg på den, selv liker jeg best (damene) fra Afrikas horn, det vil si Eritreere, Somaliere og Etiopere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå