Gå til innhold

Date separert mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden traff jeg en fyr på byen. Han var nylig separert og snakket om at han og eksen hadde som mål å finne sammen igjen, men at de ikke visste om det kom til å gå. Vi fant tonen og ble sittende og prate lenge. Det ble mye alkohol og det ene førte det til det andre og vi endre opp med å ha sex. Jeg tenkte at det bare var en engangsgreie (som ikke burde skjedd) og tenkte ikke så mye mer på det. Men i ettertid har han kontaktet meg flere ganger og nå chatter vi daglig. Om alt mulig - stort og smått - og ja, mye flørting. Har også truffes flere ganger. Jeg vet jo at sjansen er stor for at han ender opp med å gå tilbake til kona, og ja, jeg vet at jeg ikke burde innlede et forhold til denne mannen. Men spørsmålet er jo ikke moralsk her, jeg lurer på om andre har erfaringer med å date en nyseparert person..?

Anonymkode: ad19c...9bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at du bare er noen han vil ha det morsomt med i et lite øyeblikk med frihet. 

Anonymkode: c1cb2...93b

• Liker 4
Skrevet

Han bruker deg. Men han graver seg bare lenger ned hvis han roter med andre og samtidig sier at han og eksen skal prøve på nytt. At du gidder å rote med det søppelet der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, kvinne. Han sier jo rett ut at han og eksen ønsker å finne veien tilbake til hverandre igjen. Du er vel ikke så dum at du da tenker at du skal date denne mannen? 

Han bruker deg bare for å ha det moro i separasjonstiden. 

Anonymkode: bbed8...8db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

for å være helt ærlig har jeg nettopp vært gjennom et brudd selv og er ikke klar for dating. Det har jeg fortalt ham også. Så vi er ikke ute etter noe forhold noen av oss. Men tonen og kjemien oss i mellom er overraskende god. Jeg er vel der at jeg ser dette som et hyggelig avbrekk selv og vil se hva som skjer..

• Liker 1
Skrevet

Så lenge han har som mål å gå tilbake til kona så er det lurest å holde seg unna. Høres ut til å bli et trøblete opplegg det der. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

for å være helt ærlig har jeg nettopp vært gjennom et brudd selv og er ikke klar for dating. Det har jeg fortalt ham også. Så vi er ikke ute etter noe forhold noen av oss. Men tonen og kjemien oss i mellom er overraskende god. Jeg er vel der at jeg ser dette som et hyggelig avbrekk selv og vil se hva som skjer..

Du har også en moralsk plikt, for ikke å snakke om selvrespekt.  Finn deg en annen,men hold deg unna menn som er i i forhold. Du vet heller ikke hvordan han er som person. Hvor gamle er dere?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå spurte jeg om erfaringer og ikke moralske bedømmelser. Men jada, jeg vet det. Men slik jeg ser det er han mye mer ærlig enn mange andre menn. Altså de som driver på med flere damer samtidig og tar valget og bare fader ut når det passer dem. 

Skrevet

Ærlig? Hvordan vet du det egentlig? Du kjenner han ikke. Kanskje han sitter og lover bot og bedring til eksen og at han ikke skal holde på med andre damer i denne tiden, mens han hopper på deg. Kan også hende han ser ut flere damer også. Bare sier det. Ikke stol blindt på fremmede menn, eller damer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke lovet meg noe. Jeg har ikke lovet ham noe. Hvorfor må jeg være et offer bare fordi jeg ikke kommer til å bli kjæreste med ham? Tingen er jo her at vi er to voksne mennesker som nyter hverandres selskap. Så lenge han og kona er separert er det en risiko de tar. Jeg må også innrømme at jeg ikke har tro på forhold som tar "pauser". Det er bare å tyne ting ut lenger enn det bør. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke lovt deg, men eksen. Tenk om sånt skulle skje deg. Det er mange som tatt pause og funnet tilbake til hverandre igjen. Man holder seg uansett unna de som er iforhold, selv om du ikke har tro på pause. Kanskje han ligger med flere også. Er det så ille å bli kjent med en som ER singel?

AnonymBruker
Skrevet

Målet hans er å bli sammen med eksen sier du han sa? Da er du bare moroflyfilla i mellomtiden, og min erfaring med det er at om et år når de to er sammen igjen vil hun greie å finne ut av deg på et eller annet vis og plutselig får du masse hets og drapstrusler fra henne som er overbevist over at du prøver (fremdeles) å stjele hennes mann (til tross for at du var godt klar over at det bare var sex for deg) og lange regler om hvordan du burde kaste deg foran en buss for å skape så mye smerte i en familie osv. 

Anonymkode: f2b2a...0f2

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at han sjekker gresset på den andre siden. Hvis du er tiltrukket av han, kan du forsøke å sjarmere han. 

Anonymkode: f97d8...939

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min begynte å date en dame sånn omtrent en måned etter at vi tok ut separasjon og flyttet fra hverandre. Jeg var ikke klar for det og det føltes utrolig invaderende på et vis (siden jeg fortsatt hadde ting i det som hadde vært vårt felles hjem og vi ikke var helt "ferdig") men jeg kunne jo ikke protestere noe særlig. 

Det varte vel et halvt års tid og helt ærlig antar jeg hun var en rebound.

De er hvertfall ikke sammen lengere, og nå er vi der at vi kan skilles og jeg ville ønsket han oppriktig lykke til i et nytt forhold og helt ferdig med oss. Vi har hatt kontakt og sex innimellom i hele separasjonstiden, men er nå over og ferdige med hverandre.

Rpdet mitt til deg... styr unna en liten stund.

Anonymkode: b3c15...db7

AnonymBruker
Skrevet

Han er separert, og har vært ærlig med at han kanskje ønsker å gå tilbake til kona. Du vet hva dette er. For din del så tenker jeg at det er ikke ditt problem, og du kan jo nyte det så lenge det varer så lenge du syns det er greit at du plutselig kan bli vraket. For hans del, om han faktisk ønsker å få ting til å fungere igjen med kona så er han virkelig ute å kjøre...

Om man ønsker noe varig så ville jeg styrt unna menn/kvinner som bare er separert. Når man kommer ut av et ekteskap/langvarig forhold, gjerne med barn involvert, så trenger man gjerne litt tid til å "lande" og finne ut hva man faktisk vil.(selv om man kanskje ikke innser det selv i starten) Først når de har gjennomført skilsmissen endelig kan man føle seg litt mer trygg på at dører er lukket og forhåpentligvis er også de største "tvistene" unnagjort. Alt er mer stabilt. Det er faktisk ganske mange som finner tilbake til hverandre i løpet av separasjonstiden.

Jeg har selv datet en som var separert. Og faktisk hadde de vært separert i over 1 år, og kunne sånn sett vært skilt. Han snakket om at de bare ikke hadde fått somlet seg til å gjennomføre skilsmissen. Men jeg fant etter hvert ut at han nok fortsatt ikke var klar til å lukke den døren helt, og nok mer eller mindre datet fordi x-en gjorde det... Jeg var også selv litt tidlig ute og prøvde å date noen i separasjonstiden. Jeg fant ganske fort ut at det var for tidlig for meg. Jeg trengte å få alt på plass og få lagt det gamle forholdet skikkelig bak meg først. Men folk er selvfølgelig forskjellige.

Anonymkode: 5b696...357

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...