Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Anmeldere i to bergens aviser slaktet Lothe sin musikk som hadde konsert i Bergen i går. Hva faen feiler de? Han synger dritbra og har dritbra sanger. Sjalu tullinger for han er blitt så populær og publikum elsket han. Forstå seg på ekte musikk kan de i hvertfall ikke! 

Flere på kg som liker sangene hans? 🤠

Endret av Axl Rose
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Herlig humor! Jeg digger den gærningen! :tommelopp:

Gjest Solomon Grundy
Skrevet

Jeg er totalt likegyldig til han

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
18 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Herlig humor! Jeg digger den gærningen! :tommelopp:

Ikke sant. Norge trenger sånne som han! Blir aldri lei sangene. Kan de utenat jeg.

Anmelderne går kun etter sin egen musikksmak. Idioter trenger da ikke slakte folk på den måten, men fyren kan snakke for seg og tok de igjenn😜

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Anmeldere i to bergens aviser slaktet Lothe sin musikk som hadde konsert i Bergen i går. Hva faen feiler de? Han synger dritbra og har dritbra sanger. Sjalu tullinger for han er blitt så populær og publikum elsket han. Forstå seg på ekte musikk kan de i hvertfall ikke! 

Flere på kg som liker sangene hans? 🤠

Jeg har null respekt for folk som sier eller skriver DRIT i forbindelse med noe som er bra.

Musikkanmelderne kan sitt fag.

Anonymkode: e4f64...c11

• Liker 4
Skrevet

Ikke akkurat overrasket over at en konsert med en realitykjendis ikke får terningkast 6 i anmeldelsene. 

• Liker 7
Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har null respekt for folk som sier eller skriver DRIT i forbindelse med noe som er bra.

Dritbra er et utrykk for noe som er fantastisk. Har alltid sagt dritbra. Mister jeg respekten for det så får jeg bare miste respekt. Driter jeg i.

De vet ikke hva god musikk er. De går etter sin egen smak. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Nei. Ikke ekte musikk. Men sikkert underholdningsverdi:-) anmeldere tar ofte feil. De kan være utrolig snobbete og intolerante :-) de burde ikke anmeldt dette i det hele tatt spør du meg.

Gjest NotNaomi
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Musikkanmeldere kan sitt fag? Nei,de kan ikke alltid det :-) hvor ofte tar de ikke feil? Niks,ikke enig overhodet! Men noen er bedre enn andre. Aner ikke hva den pusen kan og ikke,men om folk liner det så skal vel ingen fortelle dem at det er feil. Eller?

Skrevet

Hvem?

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hvem?

:-D følger du ikke med på nyhetene. Han har figurert det da. En som var med på Farmen :-)

Skrevet
Akkurat nå, NotNaomi skrev:

:-D følger du ikke med på nyhetene. Han har figurert det da. En som var med på Farmen :-)

Nei. Slikt fjoll følger jeg ikke med på. :fnise:

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Fjorden cowboys er han egentlig kjent for før han ble med Farmen. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Du trenger ikke følge med :-) men det er jo overskrifter da. Hehe.

Gjest Springfjær
Skrevet

Gidder aldri å høre på hverken musikk eller filmanmeldere. Jeg gidder ikke å leve etter hva ANDRE sier er bra og ikke :P 

Skrevet
2 minutter siden, Snuppi skrev:

Fjorden cowboys er han egentlig kjent for før han ble med Farmen. 

Sier meg ingenting. Og bryr meg ikke. :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Du trenger ikke følge med :-) men det er jo overskrifter da. Hehe.

Leser ikke såkalt "kjendis"greier. 

Kjendiser, my ass.

Gjest Snuppi
Skrevet
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Sier meg ingenting. Og bryr meg ikke. :fnise:

Greit nok det men han har vært mye i media den siste tiden så det er ganske så utrolig at du ikke har fått med deg noe som helst. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Leser ikke såkalt "kjendis"greier. 

Kjendiser, my ass.

:-D vel,Jeg følger med iblant. Greit å vite hva andre snakker om. Men,ja,Jeg er jo ganske så enig med deg. Men liker å holde meg oppdatert. For ikke å falle helt utenfor. I mer sosiale sammenheng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...