Gå til innhold

Stell av engelsk bulldog

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dette er spørsmål til mennesker som har eller har hatt engelsk bulldog.

Jeg lurer på hvordan dere steller deres engelske bulldog? Lurer på om dere har noen gode metoder eller lignende. Min engelske bulldog sliter med dårlig ånde, funker det å bruke fresh væske fra dyrebutikken? sånn som blandes i vannet? 

Anonymkode: cbda8...b2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Puss tennene dens , problem solved

Anonymkode: 5e19e...299

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig stinker munnen når du ikke pusser tennene, på akkurat samme måte som det gjør det hos mennesker også.

Anonymkode: f739d...bc1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, dette er spørsmål til mennesker som har eller har hatt engelsk bulldog.

Jeg lurer på hvordan dere steller deres engelske bulldog? Lurer på om dere har noen gode metoder eller lignende. Min engelske bulldog sliter med dårlig ånde, funker det å bruke fresh væske fra dyrebutikken? sånn som blandes i vannet? 

Puss tennene jevnlig og dra til dyrlegen for å fjerne eventuell tannsten :) Pass også på å vaske godt i foldene i fjeset, det blir fort fuktig og muggent inni der. Det kan skape lukt - og ikke minst smerte og irritasjon for hunden - det også :)

Hør med dyrlegen hva hen anbefaler så ordner dette seg nok :)

Anonymkode: 5507d...c36

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Puss tennene jevnlig og dra til dyrlegen for å fjerne eventuell tannsten :) Pass også på å vaske godt i foldene i fjeset, det blir fort fuktig og muggent inni der. Det kan skape lukt - og ikke minst smerte og irritasjon for hunden - det også :)

Hør med dyrlegen hva hen anbefaler så ordner dette seg nok :)

Anonymkode: 5507d...c36

Takk for svar. Jeg har hatt hunden ett par uker, det er en omplasseringshund på 5 år. Jeg ser at tidligere ikke har vert flink med tannpuss og jeg må en tur til dyrlege å sjekke det. Ser att tennene er veldig små og ikke ser så bra ut. Jeg har prøv å pusse tennene men er redd for å skade tannkjøttet. Så få høre med dyrlege om hva som er lurt å gjøre

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, sti9 skrev:

Takk for svar. Jeg har hatt hunden ett par uker, det er en omplasseringshund på 5 år. Jeg ser at tidligere ikke har vert flink med tannpuss og jeg må en tur til dyrlege å sjekke det. Ser att tennene er veldig små og ikke ser så bra ut. Jeg har prøv å pusse tennene men er redd for å skade tannkjøttet. Så få høre med dyrlege om hva som er lurt å gjøre

Så bra hunden kom til deg da!😊.

Lurt, veterinæren kan rense og fikse tennene👍, så vise deg hvordan du kan  pusse de selv 

Anonymkode: 5e19e...299

AnonymBruker
Skrevet

Kan dentastix være bra for engelsk bulldog?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...