AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Jeg har et barn på 18 mnd som bruker sportsdelen på Stokke trailz vognen vår. Er det noen som vet aldersgruppe på Stokke trailz? Jeg synes vogna allerede er for liten, og høyden som var et plus da barnet var baby, er nå et minus da barnet kommer altfor høyt ifht "det som foregår" på bakken. Hadde aldri investert i en så dyr vogn om jeg hadde visst at det kun var 18mnd brukstid. Anonymkode: ccf0b...805
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Har ikke vært borti trailz, men crusi modellen, den fugerte lenge til niesa mi i alle fall. Til hun var ferdig med vogn, for å si det sånn. Et kjapt søk på google bilder så ser det jo ikke ut som en på 18 mnd skulle ha problemer med denne vognen. Er han veldig lang? På hvilken måte føler du vogna er for liten? Du kan vel også "tilte" sportsdelen slik at barnet sitter mer oppreist og har bedre oversikt. Anonymkode: eed22...6ff
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Men du kan jo dra ut fotbrettet og fjerne innlegget? Anonymkode: 623d8...0df
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Jeg har tatt ut alle innleggene i sittedelen, samt trukket ned fotbrettet. Jeg synes det er trangt i sittedelen, og barnet sitter veldig "fastspent" til forskjell for feks Emmaljunga Edge duo osv. Man må ha seler på barnet, visst ikke faller de ut da sittedelen er veldig grunn. Synes ikke noe om høyden heller når barnet er litt større og ikke bruker bag lengre. Vet ikke om disse vognene er beregnet til store barn? Noen som vil dele erfaringer? TS Anonymkode: ccf0b...805
Gjest ricecrispies Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt ut alle innleggene i sittedelen, samt trukket ned fotbrettet. Jeg synes det er trangt i sittedelen, og barnet sitter veldig "fastspent" til forskjell for feks Emmaljunga Edge duo osv. Man må ha seler på barnet, visst ikke faller de ut da sittedelen er veldig grunn. Synes ikke noe om høyden heller når barnet er litt større og ikke bruker bag lengre. Vet ikke om disse vognene er beregnet til store barn? Noen som vil dele erfaringer? TS Anonymkode: ccf0b...805 Har den selv,min er 11 mnd og har masse plass. Elsker den😊 Ikke så mye hjelp i meg,kanskje 😆
juliane Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Min datter på 20 mnd (som forøvrig ligger på 97-percentilen på både høyde og vekt) har kjempegod plass i Stokke Trailz i alle fall. Det er jo en ergonomisk sittedel som er annerledes utformet enn mange andre sportsvogner, men det er jo ikke meningen at de skal spinne rundt i vogna heller. Og jeg hadde aldri latt henne sitte uten seler i noen som helst vogn, for vips hadde hun klatret ut fordi det var det hun hadde bestemt seg for akkurat der og da. Ikke skjønner jeg hva som foregår på bakken rett under vogna heller, som barnet ikke ser?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 Vi er veldig fornøyd med sportsdelen til vår normalt store nesten-2-åring! Hun har god plass og oversikt, og sitter for tiden mest framovervendt :)Sover godt også! Vi bruker forresten bare selene rundt livet, så kan hun bøye seg fram og tilbake som hun vil:) Anonymkode: ed723...8f0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #8 Skrevet 8. juni 2017 Vår gutt som ble 3 i januar og er normal i strl sitter kjempegodt i vogna enda! Vi hadde den med på ferie i Mai og brukte den mye! Bruker den når vi er på kjøpesenter, eller skal gå langt osv.. Har han vendt mot oss enda, og her er det inga klager. Sover også i vogna av og til, og har god plass Anonymkode: 86c95...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå