Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager gjør man med en kjæreste som furter? Begynner å bli rimelig lei av at man ikke kan bli ferdig med å furte når man faktisk har snakket ut om tingene. Til dere som furter: hva er best av å la dere få furte ferdig uten at kjæresten tar noe kontakt eller at kjæresten later som ingenting og er like blid igjen selv? Kjenner jo at jeg begynner å bli litt sliten av at jeg må være den som får kjæresten blid igjen etter en diskusjon. 

Anonymkode: 67b72...0f4

AnonymBruker
Skrevet

Man ber han om å bli voksen og slutte med furtinga! 

Anonymkode: 887ae...1de

• Liker 3
Skrevet

Ikke gå inn for å bligjøre. Da bidrar du til at furting er en OK måte å reagere på. 

Forvent voksen oppførsel. Ikke gå etter vedkommende og gi oppmerksomhet. Ikke svar positivt på negative kommentarer. Ignorer. Om temaet kommer opp, så si at du ikke gidder å være sammen med noen som bruker furting som en del av reaksjonsmønsteret, og at vedkommende faktisk må gå i seg selv her. 

• Liker 2
Skrevet

Hva furter han/hun over? Beste er å la personen være, om du har ordnet opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Gi vedkommende en bok hvor han/hun kan lære seg normale reaksjonsmønstre. Han/hun vet antagelig ikke bedre enn å furte for det er slik foreldrene har lært ham/henne.

Anonymkode: 74ef0...033

AnonymBruker
Skrevet

Xen min furtet når han ikke fikk viljen sin. Overså det glatt, og fikk skrekken for enebarn. 

Anonymkode: 50b4c...beb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager gjør man med en kjæreste som furter? Begynner å bli rimelig lei av at man ikke kan bli ferdig med å furte når man faktisk har snakket ut om tingene. Til dere som furter: hva er best av å la dere få furte ferdig uten at kjæresten tar noe kontakt eller at kjæresten later som ingenting og er like blid igjen selv? Kjenner jo at jeg begynner å bli litt sliten av at jeg må være den som får kjæresten blid igjen etter en diskusjon. 

Sånn er livet som mann. Alt er din feil. Bare bit tenna sammen. Husk at du får tømt rognposen en gang i blant da. Det får være lønn og for at du holder ut. 

Anonymkode: f77fe...6ac

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er livet som mann. Alt er din feil. Bare bit tenna sammen. Husk at du får tømt rognposen en gang i blant da. Det får være lønn og for at du holder ut. 

Ha ha, jeg holder ut jeg, men syns jo det er unødvendig at et voksent menneske kan furte slik :P Når man har skværet opp så syns jeg jo det er på sin plass å gå videre. Vi er godt voksne mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, jeg holder ut jeg, men syns jo det er unødvendig at et voksent menneske kan furte slik :P Når man har skværet opp så syns jeg jo det er på sin plass å gå videre. Vi er godt voksne mennesker.

Har du prøvd make-up sex? Ha sex som om du fortsatt hatet vedkommende. Skikkelig lidenskap. Så snur :( til :D 

Skrevet

Si klart ifra at furting er helt latterlig når man er over 6 år!

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Be han ta seg sammen. Sånn oppførsel er bare tåpelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...