AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Hva i alle dager gjør man med en kjæreste som furter? Begynner å bli rimelig lei av at man ikke kan bli ferdig med å furte når man faktisk har snakket ut om tingene. Til dere som furter: hva er best av å la dere få furte ferdig uten at kjæresten tar noe kontakt eller at kjæresten later som ingenting og er like blid igjen selv? Kjenner jo at jeg begynner å bli litt sliten av at jeg må være den som får kjæresten blid igjen etter en diskusjon. Anonymkode: 67b72...0f4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Man ber han om å bli voksen og slutte med furtinga! Anonymkode: 887ae...1de 3
Juniper Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Ikke gå inn for å bligjøre. Da bidrar du til at furting er en OK måte å reagere på. Forvent voksen oppførsel. Ikke gå etter vedkommende og gi oppmerksomhet. Ikke svar positivt på negative kommentarer. Ignorer. Om temaet kommer opp, så si at du ikke gidder å være sammen med noen som bruker furting som en del av reaksjonsmønsteret, og at vedkommende faktisk må gå i seg selv her. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Hva furter han/hun over? Beste er å la personen være, om du har ordnet opp.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Gi vedkommende en bok hvor han/hun kan lære seg normale reaksjonsmønstre. Han/hun vet antagelig ikke bedre enn å furte for det er slik foreldrene har lært ham/henne. Anonymkode: 74ef0...033
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Xen min furtet når han ikke fikk viljen sin. Overså det glatt, og fikk skrekken for enebarn. Anonymkode: 50b4c...beb 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager gjør man med en kjæreste som furter? Begynner å bli rimelig lei av at man ikke kan bli ferdig med å furte når man faktisk har snakket ut om tingene. Til dere som furter: hva er best av å la dere få furte ferdig uten at kjæresten tar noe kontakt eller at kjæresten later som ingenting og er like blid igjen selv? Kjenner jo at jeg begynner å bli litt sliten av at jeg må være den som får kjæresten blid igjen etter en diskusjon. Anonymkode: 67b72...0f4 Sånn er livet som mann. Alt er din feil. Bare bit tenna sammen. Husk at du får tømt rognposen en gang i blant da. Det får være lønn og for at du holder ut. Anonymkode: f77fe...6ac
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #8 Skrevet 4. juni 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er livet som mann. Alt er din feil. Bare bit tenna sammen. Husk at du får tømt rognposen en gang i blant da. Det får være lønn og for at du holder ut. Anonymkode: f77fe...6ac Ha ha, jeg holder ut jeg, men syns jo det er unødvendig at et voksent menneske kan furte slik Når man har skværet opp så syns jeg jo det er på sin plass å gå videre. Vi er godt voksne mennesker. Anonymkode: 67b72...0f4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #9 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ha ha, jeg holder ut jeg, men syns jo det er unødvendig at et voksent menneske kan furte slik Når man har skværet opp så syns jeg jo det er på sin plass å gå videre. Vi er godt voksne mennesker. Anonymkode: 67b72...0f4 Har du prøvd make-up sex? Ha sex som om du fortsatt hatet vedkommende. Skikkelig lidenskap. Så snur til :D Anonymkode: f77fe...6ac
Ulla Ullsokk Skrevet 4. juni 2017 #10 Skrevet 4. juni 2017 Si klart ifra at furting er helt latterlig når man er over 6 år!
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. juni 2017 #11 Skrevet 4. juni 2017 Be han ta seg sammen. Sånn oppførsel er bare tåpelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå