Gå til innhold

Gå fra tørt hår (stripet med bleking) til dette i høst? Noen frisører her inne? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har naturlig mellomblondt/nesten litt gråtonet kommunefarget hår. Hadde gjennom barndom hvitt hår, nå er det mørkere, og nesten like mørkt som på bildet enkelte steder bak i nakken osv., hvor det ikke får mye sol. Jeg har siden 16-17 års alderen tatt lyse striper i det ca. 1- 2 ganger i året, (er nå 32 år). Men jeg er litt lei av det nå. I tillegg blir håret mitt tørrere for hvert år som går. Noen her som sliter med tørt, lyst hår og som har peiling på hårfarge? Målet mitt er å ha en så naturlig farge som mulig, som ikke sliter for mye på håret og gjør det nærmest umulig å gre slik som det er nå. Altså at en oppfrisking av fargen kan skje ca. 1 gang i året. Vil dette slite like mye på håret som striper, eller vil en hel farging av håret gjøre det verre? Må legge til at jeg kanskje må ta noen, bare litt lysere, striper innimellom pga. lys ettervekst på toppen, slik at når det vokser ut vil det se mer naturlig ut. PS. Jeg bruker ukentlig gode hårkurer fra gode merker og tar generelt godt vare på håret. Bruker kun føner en sjelden gang - med beskyttende produkt i håret isåfall. Er dessverre skjebnen min å ha tørt hår. Men det er alltid litt lettere å børste ca. 1/2 år etter siste bleking. 

Anonymkode: b87b0...698

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

66cd783c4c486ac7080a1f0c9f75bcbb.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Invester i en god børste, helst med naturbust. Da stimulerer du hodebunnen og får mer sunt hår. Tørt hår kan motvirkes på den måten. 

Anonymkode: f4a6d...b23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samme farge som deg. Dessuten glatt hår.  Begynte å farve. Angrer. Etterveksten blir grusom. Glatt hår,og farge sitter ikke ved de små hår ved ørene...

Anonymkode: 97e30...5b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemelding dere! :) Nå ble jeg veldig usikker på om jeg vil bli fornøyd med å farge håret mørkere med tanke på ettervekst og eventuelt enda mer tørrhet i håret. Kanskje jeg skal spare ut min naturlige farge... Eller er det lite tiltrekkende med sånn mellomblond/gråtonet kommunefarge? Jeg har ellers litt gyllen/lys hud (blir relativt lett brun, så ikke så lys), lyseblå øyne og veldig lyse øyenbryn som jeg pleier å farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...