AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Jeg synes det er kjempefint med ulike frisyrer med bruk av 'donut'. Men! Jeg har ganske mye halvlange babyhår i nakken. Jeg fester dem med et par fliseklemmer. Men det holder ikke godt nok. Hva er best og finest å bruke for å holde hårene på plass? Spraye masse hårspray med ekstremt hold, eller bruke voks, eller noe annet? Noen som har noen lure tips? Hvilke type merker isåfall? (Helst litt rimelige). Anonymkode: 22682...ad8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Skikkelig seig hårvoks. Bruk en gammel tannbørste til å gre hårene ned. Sitter som støpt. Det er også ganske vanlig å barbere / bokse bort babyhårene i nakken. Anonymkode: 2c883...462 1
Antoinette Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Du skal ikke bruke voks til å glatte ned småhår, bruk litt serum eller arganolje. Jeg har argnoljen fra Jan Thomas til slike ting. Kjøpes på Vita. God og rimelig.
Dame85 Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Takk for tips dere! Jeg har sett en voks på nettet som gir matt finish, som er ideelt for meg, men bare medium hold. Må nok bruke fliseklemmer uansett. Mulig jeg prøver noe sånt (med tannbørste) som anonym foreslo. - Antoinette, jeg har arganolje, men jeg tror håret mitt fort ser fett ut med den hvis jeg bruker den i nakken, og at den ikke kommer til å holde på mitt til dels lange, og mange babyhår. Jeg skal til frisøren om et par uker og klippe håret. Kan spørre henne om tips. Men da er det typisk at de foreslår mange dyre produkter de har i butikken sin, og det synes jeg er litt ubehagelig når jeg ikke vil bruke mye penger på det.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Babyhår kommer vel vanligvis av at man har hatt håret mye stramt opp? Jeg hadde det før, da jeg hadde håret mye opp. Nå har jeg ikke det lenger, og har heller ikke babyhår. Man ødelegger jo håret på langsikt, og det er mange som får lite hår i eldre alder og viker grunnet at de har hatt håret opp. Anonymkode: 8a268...939
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Babyhår kommer vel vanligvis av at man har hatt håret mye stramt opp? Jeg hadde det før, da jeg hadde håret mye opp. Nå har jeg ikke det lenger, og har heller ikke babyhår. Man ødelegger jo håret på langsikt, og det er mange som får lite hår i eldre alder og viker grunnet at de har hatt håret opp. Anonymkode: 8a268...939 Aluratt dette jeg også skulle skrive. Du vil få mer babyhår av å gå med håret oppsatt. Da ryker de nær roten pga det strammer. Gikk med hestehale alltid og fikk babyhår i panna og viker av det. Nå går jeg kun med det ned eller i løs strikk Anonymkode: 936ac...94e
Dame85 Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 Takk for info folkens! Jeg går med håret i hestehale nesten hver dag fordi det er mest praktisk. Har både litt viker, og mye babyhår (litt foran og masse bak). Jeg liker best å gå med håret oppsatt. Men jeg skal begynne å gå med det løst oftere nå. 😊
funginger Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 På 6/4/2017 den 16.03, Dame85 skrev: Takk for info folkens! Jeg går med håret i hestehale nesten hver dag fordi det er mest praktisk. Har både litt viker, og mye babyhår (litt foran og masse bak). Jeg liker best å gå med håret oppsatt. Men jeg skal begynne å gå med det løst oftere nå. 😊 Jeg foretrekker en flette bak. Da er håret borte fra ansiktet. Eventuelt kan en lav hestehale være veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå