Gå til innhold

Svane Zefir eller Zenit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med disse?

Jeg har nå en Jensen nå som jeg ikke er spesielt fornøyd med, type en slik(1.50 cm): http://www.skeidar.no/produkter/nova-basic-kontinental-150x200-cm

Jeg har også hatt Svane(1.80 cm) som jeg husker jeg var fornøyd med, en rimeligere variant av Zenit/Zefir.

Det jeg er mest misfornøyd med i Jensen er at det bølger så utrolig for den minste bevegelse fra partner - og jeg tenkte kanskje det er den felles madrassen(altså den under overmadrassen) som er hovedårsaken til det(?) - samt at den bare er helt OK å ligge i. Jeg merker at jeg snur og vender meg mye fordi jeg ikke er så fornøyd med komforten.

Har noen erfaringer med disse to fra Svane og kanskje tilogmed kan si noe om forskjellen på Zenit og Zefir?

Anonymkode: 07217...635

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Zenit & Zefir har intelligel i hele øvre lag av madrassen. Det støtter ryggen godt, samtidig som man ikke kjenner de bølgene fra partner. Ettersom geleen er støpt så kommer senga delt i 2 som en rammemadrass uansett. Det er ganske deilig, syns jeg. Med felles overmadrass merker man ikke noe til sprekken. Ellers er Zenit litt fastere enn Zefir fordi Zefir har pocketfjærer under geleen. Personlig foretrekker jeg Zefir, men det er vel en smakssak. De er uansett veldig gode begge to.

(jeg solgte disse sengene tidligere i min deltidsjobb som student.)

Anonymkode: 0c10e...088

Skrevet

Har Zefir og den er sykt, sykt god. Beste investering noensinne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...