Gå til innhold

En dag med godis i uka

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel greit? Vil det påvirke vektnedgangen hvis jeg holder meg sunn resten? :) Jeg vet jo fitness-folk som regel har en cheat day i uka, så da må det jo ligge noe i det?

Anonymkode: 1378b...2f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt med måte. Jeg spiser goddis 2-3 ganger i uken ofte, holder meg stabilt på vekten. Mange som misforstår "sunn". Fins ikke usunn mat, kun usunne mengder :) 

Så kos deg med god samvittighet så lenge du ikke overspiser på goddisen 

Anonymkode: bfae7...5f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor mye godis du spiser akkurat den dagen. 

Anonymkode: b437f...99d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener mye, og kan vel si jeg er en av de som er "fitnessfolk" og jeg spiser f.eks litt is og forskjellig sånt til dessert flere dager i uka. Spiser ganske små mengder hver gang. Går ikke opp i vekt av den grunn, fordi det er det totale inntaket som spiller en rolle. Har ingen spesiell dag der jeg spiser store mengder usunn mat, for det skjønner jeg ikke poenget med. 

Anonymkode: 224bb...185

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe problem så lenge du ikke propper i deg mengder 😄 jeg spiser is stort sett hver dag på sommerhalvåret , kan fort legge på meg og er derfor bevisst på feks hvilken is jeg spiser. Friskis på 50 kcal vs kroneis på 200 kcal. Evt hjemmelaget is på pinne. Alt med måte sier jeg, også handler det om å tilpasse seg etter hva du ønsker😊

Anonymkode: a6d96...d23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...