Gå til innhold

En av mange?..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enkelt og greit: jeg har møtt en fyr gjennom ei venninne et par ganger. Vi bor dessverre langt unna hverandre, og snakker bare sammen over internett og bilder. (Gjort dette i ca to og en halv måned) Han er sååå søt og snill, men samtidig blir jeg ikke kvitt den ekle følelsen av at jeg bare er en av mange for han.. Hva er deres beste tips for å finne ut av dette "problemet"?? :forvirra: Jeg blir jo veldig usikker da, klarer ikke helt å åpne meg når jeg hele tiden tenker på dette. Er det ikke litt frekt å spørre han rett ut? 

Anonymkode: dafd2...564

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det dere har? Om du bare er en han chatter med over internett og veksler bilder så vil jeg tro at han ikke har noe problem med å gjøre det samme med  flere jenter og sikkert også gå vesentlig lenger med dem. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Gardermobanen skrev:

Hva er det dere har? Om du bare er en han chatter med over internett og veksler bilder så vil jeg tro at han ikke har noe problem med å gjøre det samme med  flere jenter og sikkert også gå vesentlig lenger med dem. 

Dette . Man liker å tro at man er spesiell, men er som regel bare en av mange ja. Spesielt når man ikke engang har noe fysisk forhold. Chatting og bilder? Tidsfordriv for han. Sikkert 12 andre han gjør samme greie med.

Anonymkode: b8147...85d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo være litt tøff og ta initiativet til et møte. Da finner du raskt ut om han kan være interessert i noe mer.

Anonymkode: 88bd1...16a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...