Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kokosen kan de bare prøve seg å fjerne!! :evil:

Åhhhneidu! De våger ikke! :sinna:

Det er skikkelig synd at alle de gode bitene er fjernet syns jeg, hvem i all verden er det som velger ut hva som skal være oppe i posen? Trodde det var folket, jeg? Alle virker jo misfornøyde jo. :-?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banantwist-ønske er mailet. Håper den kommer tilbake en dag! Namnam!!

Skrevet
Jeg sendte en mail til Kraft food og spurte om det var noen mulighet til å få igjen de gode bitene og at de som er der nå er en vits. Fikk et hyggelig svar tilbake hvor det sto at de satte pris på engasjerte forbrukere og at det hele tiden var til vurdering hvilke biter som skulle være der. Anbefaler alle å sende en mail om å få tilbake banan, kanskje de hører da!

Jeg sendte også en mail ang dette for noen måneder siden. Fikk samme svar som deg... De har fått inn underskriftslister og mailer ang bananbiten, men det hjelper ikke. Hvor er vettet???

Skrevet
Så lenge lakris twisten er med er jeg fornøyd!!!!!! :-)

Enig!

Skrevet

Jeg savner de også. :-(

Koldbruna

• 3 uker senere...
Skrevet

JIPPI!!!! Freia har nå laget Twist pose med bare lakris-biten i!!!! Riktignok Limited Edition, men likevel! Lakris er jo en en av de gode, gamle klassikerne! Løp og kjøp!!!! :sikle:

Skrevet
JIPPI!!!! Freia har nå laget Twist pose med bare lakris-biten i!!!! Riktignok Limited Edition, men likevel! Lakris er jo en en av de gode, gamle klassikerne! Løp og kjøp!!!!  :sikle:

Hvor får du kjøpt? Fortell, fortell!!!

Skrevet

Savner også banan og aprikos veldig!!!

Nå er det kommet egen twistpose med bare lakris, så i alle fall er det noen som har skjønt at det er lakrisen man sloss om... :ler:

Skrevet

Var det ikke en bit som het Bali? Hvordan var den?

Skrevet

...også synes jeg det står noe om "tre nye biter" utenpå Twistposen nå om dagen. Hvilke er disse, noen som vet? Eller er det noe som har stått på kanskje en lang stund nå?

Skrevet

Hvor får du kjøpt? Fortell, fortell!!!

Jeg kjøpte i en Meny-butikk på Romerike, så da bør vel de andre Meny-butikkene også ha.... :-)

Skrevet

De har det overalt. Har sett det både på Rema, Ica, Meny osv. Jeg skal ikke kjøpe, det finnes jo så mange lakrissorter på markedet allerede, kunne ikke folk vært litt smarte og valgt en bit det ikke finnes så mye av?

Skrevet

Husker at alle sloss om lakrisen - den som alltid lå igjen hos oss var kokos-sjokoladen :-) den tynte vi i oss til når vi var passe desperate :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...