Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Banan og aprikos ble ALDRi spist her i huset, så jeg er fornøyd med at de forsvant. Liker stort sett de nye, men Black er noe vondt søl, samme med jorbærsjokoladen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

"Vern om dine favorittbiter".. dette blir jo nesten en vits når de fjerner nettopp favorittene til så mange!

Twist er ikke hva det en gang var.. jordbærtwisten er riktignok noe av det beste jeg har smakt på lenge, men det er altfor lite av den i posen! Synes innholdet er kjedeli, rett og slett! Hver pose inneholder haugevis av Daim, som man jo får kjøpt i mange varianter ellers. Daimen blir liggende igjen til slutt her i huset.. sammen med Kokos og Japp. Japp får man jo også kjøpt separat, når jeg tenker meg om.

Savner litt ordentlig fyll og luksusfølelse, mesteparten av bitene er jo tørre og kjedelige nå. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg savner banan-twisten. Den med gult og grønt papir. Twist vil aldri bli det samme... :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

God ide folkens. Imorgen sender jeg også mail og klager litt. Fra både meg selv og min mor, hun var helt gæærn etter banantwisten.... :sjarmor:

Skrevet

I følge rykter som jeg har snappet opp... så ble blant annet bananbiten borte fordi den hadde for dårlig holdbarhetsdato.

Skrevet

lenge leve banan twisten!!! :hoppe: spiste twist på nyttårsaften, men det ble langt i fra det samme uten bananen......

Skrevet
Er det bare jeg som savner de gode gamle twist-bitene?

Nei det er ikke bare du :-)

Satt sammens med dattera mi og snakket om dette igår - vi og likte den gode gamle twisten best.

Skrevet

Aprikosen var den aller beste i den gamle posen. Likte også godt den blå kjekssjokoladen, men synes den nye "fjelltoppen" er bedre. Tror jeg skal sende mail om aprikosen!

Gjest Espera
Skrevet

Og i en kort, kort periode fantes det en Turkish Delight-twist.... DEN var god den!

Favorittene i dag er den med jordbærfyll og lakrisfyll, lakrisen og sjokoladekaramellen... Synes det er så mye nugatt og nøttesjokolade i Twisten, liker sjokolade med FYLL!

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes den nye twisten er bedre jeg .. flere gode biter enn de har hatt på lenge -- bare de fikk byttet ut cocosen også .. så ville det vært helt topp  :sjarmor:

Næmmen LilleBille da.... :o Cocos er jo den aller, aller beste av de alle! Selv banantwisten når den bare til knærne.

Skrevet

Jeg og!! Snakka om det senest i går! :-(

Skrevet

Jeg savner også banan og aprikos..... Dessuten har jeg veldig gode minner fra jeg var liten og yndlings-twist-biten var en med lyseblått papit med små jordbær på... Det var jordbær-trøffel eller noe sånt. Nam! Noen andre som husker den?

Skrevet
Jeg savner også banan og aprikos..... Dessuten har jeg veldig gode minner fra jeg var liten og yndlings-twist-biten var en med lyseblått papit med små jordbær på... Det var jordbær-trøffel eller noe sånt. Nam! Noen andre som husker den?

Jeg husker den! Det var en av mine favoritter da jeg var barn, sammen med banan og aprikos. Gode barndomsminner fra jeg var på besøk hos oldefaren min, der sto det alltid en skål med twist på bordet når jeg kom på besøk. Nå kjøper jeg sjelden twist, for jeg syns ikke de smaker like godt lenger.

Gjest Anonymous
Skrevet

hehe ja verne om favorittbitenen

:kose:

*leter etter emailen*

Gjest happyending
Skrevet

Jeg liker bare lakrisen og jappen jeg.. Så det blir veldig bortkasta å kjøpe twist for meg... Kan jo bare kjøpe kick og vanlig japp liksom... :sjarmor:

Skrevet

Hadde egentlig ikke så sans for den derre bananen i twistposen. Men nå, når de har tatt den bort, merker jeg at savne kommer. (gresset grønnere på den andre siden...osv. ??). :ler:

Uansett har de jo erstattet den med noe dritt. Hva skjer med den med flytende lakris?? Fytti. Gi meg heller noen ekstra vanlige lakrisbiter!

Skrevet

Vi kjøpte to poser twist for å gi til julebukkene, men så kom det nesten ingen så vi måtte spise alt sjøl

:sjarmor:

men vi ble sittende og snakke om alle de gamle bitene som mangler. Særlig bananen, som alle her har nevnt! Aprikosen hadde jeg helt glemt, den var jo kjempegod. Men min favoritt var den med jordbær som noen over her har nevnt. Mannen min kunne ikke huske den, men jeg hev meg alltid over den da jeg var liten. Myk og god, noe hvit jordbærnougat eller noe sånt inni? Det var en annen god også som het Fudge, husker jeg, det sto skrevet utenpå papiret, som jeg ikke helt husker hvordan så ut, noe rødt, kanskje?

I dag ser det ut som om de putter mye rusk og rask i posen som de henter fra øvrig produksjon, som Dajm og Japp og sjokoladekaramell.

Kanskje vi skal dra i gang en kollektiv boikott av Twist til vi får favorittbitene våre tilbake!

Gjest Toro_Jenta
Skrevet

kanskje å sende email funker bedre

*har kopiert email tipset til andre fora *

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...