Arkana Skrevet 2. januar 2005 #1 Skrevet 2. januar 2005 Er det bare jeg som savner de gode gamle twist-bitene? Ingen av de nye kommer i nærheten av de originale: - den franske med nougat - den blå med kjekssjokolade - den gule med peanøtter (min favoritt) - banan-twisten - aprikos-twisten
Gjest Lea Skrevet 2. januar 2005 #2 Skrevet 2. januar 2005 Vi har sluttet å kjøpe Twist. Nå er det bare to-tre av bitene vi liker og det holder ikke. I tillegg synes jeg at Twisten virker litt gammel.
Brunhilde Skrevet 2. januar 2005 #3 Skrevet 2. januar 2005 - banan-twisten Twist blir aldri mer det samme! Heller ikke Kong Haakon konfekt. Kan ikke forstå at amerikanerne ikke kan forstå at vi har forskjellig smak!
Mistyen Skrevet 2. januar 2005 #4 Skrevet 2. januar 2005 Vi har sluttet å kjøpe Twist. Nå er det bare to-tre av bitene vi liker og det holder ikke. I tillegg synes jeg at Twisten virker litt gammel. Helt enig Lea. Blir en dyr pose med dårlig sjokolade...
pusla Skrevet 2. januar 2005 #5 Skrevet 2. januar 2005 Irriterer meg over den nye twist-posen jeg også. Fikk en pose før jul, og det er jo ingenting der som er godt lenger, jo! Savner de bitene som Arkana nevner!
Samantha Skrevet 2. januar 2005 #6 Skrevet 2. januar 2005 Savna den gamle twisten veldig eg og. Særlig banan-twisten. Den var supergod! Har ikkje funne noko liknande andre plassar heller.
Saeria Skrevet 2. januar 2005 #7 Skrevet 2. januar 2005 Er det bare jeg som savner de gode gamle twist-bitene? Ingen av de nye kommer i nærheten av de originale: - den franske med nougat - den blå med kjekssjokolade - den gule med peanøtter (min favoritt) - banan-twisten - aprikos-twisten Savner de selv.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #8 Skrevet 2. januar 2005 Jeg sendte en mail til Kraft food og spurte om det var noen mulighet til å få igjen de gode bitene og at de som er der nå er en vits. Fikk et hyggelig svar tilbake hvor det sto at de satte pris på engasjerte forbrukere og at det hele tiden var til vurdering hvilke biter som skulle være der. Anbefaler alle å sende en mail om å få tilbake banan, kanskje de hører da!
Vercetti Skrevet 2. januar 2005 #9 Skrevet 2. januar 2005 Bananbiten har vært savnet siden dagen den forsvant, og jeg vet det har vært etterspurt en masse om akkurat den. Virker desverre ikke som det hjelper.
LilleBille Skrevet 2. januar 2005 #10 Skrevet 2. januar 2005 Synes den nye twisten er bedre jeg .. flere gode biter enn de har hatt på lenge -- bare de fikk byttet ut cocosen også .. så ville det vært helt topp
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #11 Skrevet 2. januar 2005 Jeg savner ingen av de overnevnte,...men synes noen av de nye bitene smaker ufyselig. Kokosen kan de bare prøve seg å fjerne!! :evil: Har merket at de har kuttet ned på antall lakris-biter,..
lene24 Skrevet 2. januar 2005 #12 Skrevet 2. januar 2005 Så lenge lakris twisten er med er jeg fornøyd!!!!!! :-)
Arkana Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #13 Skrevet 2. januar 2005 Jeg sendte en mail til Kraft food og spurte om det var noen mulighet til å få igjen de gode bitene og at de som er der nå er en vits. Fikk et hyggelig svar tilbake hvor det sto at de satte pris på engasjerte forbrukere og at det hele tiden var til vurdering hvilke biter som skulle være der. Anbefaler alle å sende en mail om å få tilbake banan, kanskje de hører da! God idé! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #14 Skrevet 2. januar 2005 Er bananbiten borte? :o Nå er jeg ingen stor Twist-fan, men den var absolutt en av de få bitene jeg likte...
Arkana Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #15 Skrevet 2. januar 2005 Mail er sendt! Gjør det samme, på den måten kan vi kanskje verne om favorittbitene våre. :-)
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2005 #16 Skrevet 2. januar 2005 Så lenge lakris twisten er med er jeg fornøyd!!!!!! :-) Lakris ser det ut til at vi får mer av.
Arkana Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #17 Skrevet 2. januar 2005 Lakris ser det ut til at vi får mer av. Og jeg skjønner ikke hvorfor. Det finnes haugevis av forskjellige lakristyper og lakrissjokolader, kunne de ikke heller valgt en som det ikke finnes så mye av?
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2005 #18 Skrevet 2. januar 2005 Lakrisen i Twisten er det noe eget med, sikkert fordi at når jeg har spist aaaaaalt for mye sjokolade er det greit med en lakrisbit. Men banan og aprikos.... *sukk*....det var tider!
Saeria Skrevet 2. januar 2005 #19 Skrevet 2. januar 2005 Vi skulle lagd en liten "folkeaksjon" på internett for å få bananen og aprikosen tilbake. Gjerne de fire andre bitene også.
Martha Stewart Skrevet 2. januar 2005 #20 Skrevet 2. januar 2005 Kokosen kan de bare prøve seg å fjerne!! :evil: Cocos er den uslåelige favoritten her i huset!! Ingen over, ingen ved siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå