Gå til innhold

Hjelp! Slaskete feite armer hos 35 åring, er det håp??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Ja, overarmene mine er svært dvaske. Hva kan jeg gjøre, kan jeg få det vekk?? Tør ikke å å vise armene mere:( Jeg vry jeg et småfeit og veier mer enn jeg burde og trives med! Kan du hjelpe meg med hva jeg skal gjøre??

Anonymkode: 4a72d...c4b

Endret av Edie
Ryddet for referanseverdier. Edie, mod.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil bli mer fast og stram så må du trene og gå ned i vekt. Ikke slank deg men legg om til en sunnere og mer aktiv livsstil. Lykke til. 

Anonymkode: 14103...022

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, overarmene mine er svært dvaske. Hva kan jeg gjøre, kan jeg få det vekk?? Tør ikke å å vise armene mere:( Jeg vry jeg et småfeit og veier mer enn jeg burde og trives med! Kan du hjelpe meg med hva jeg skal gjøre??

To tiltak. For det første bør du lære deg å like deg selv. Vekt og høyde som du har er veldig fint . Hvis du absolutt skal stramme opp, så kan du trene litt.

Endret av Edie
Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.
  • Liker 1
Skrevet

Ryddet for referanseverdier.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke ar man ikke har liv til å opplyse om sin egen vent og høyde.... 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor snakker du deg selv ned på denne måten? Både i overskriften og i første innlegg. 

Bli glad i deg selv uavhengig av størrelse. Begynn å tren. 

Anonymkode: 39ba0...8f8

• Liker 1
Skrevet

Jajaja, det er håp for alle som håper. 

Selv vil jeg anbefale deg å trene armer 3,4 ganger i uka, det er mange øvelser du kan variere med, søk det opp på nettet. Sørg for et sunt kosthold med mye proteiner i tillegg så vil mye være gjort, husk at det er viktig å variere øvelsene hver gang du trener slik at du trener forskjellige muskler i hele armen. Øvelser som går på rygg og mage vil også hjelpe på faktisk. Bruk frivekter og ikke apparater, da vil du se en endring raskere og du får mer stabile muskler

Lykke til :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...