Gå til innhold

Liker dere jenter å bli sjekket opp på trening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker dere jenter å bli sjekket opp på trening, eller er det forstyrrende? Da tenker jeg altså på at gutter kommer bort til dere inne på treningssenteret og sjekker dere opp, altså under "vanlig" trening og ikke organisert idrett, etc.

Anonymkode: 2c7c1...976

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært flere tråder om dette før. Det store flertallet svarer et klart nei i de trådene.

Anonymkode: e5f68...8a3

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei! 

Anonymkode: add6f...4ef

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Liker å være i fred, inni min lille boble, når jeg er på trening.

Anonymkode: eb4f6...b97

• Liker 4
Skrevet (endret)

Helt greit for min del at de spør, men det betyr jo ikke at de automatisk får ja. 

Endret av Gardermobanen
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er forstyrrende og upassende. Jeg er på trening for å trene ikke for å bli sjekka opp. Det blir litt som å sjekke opp noen på legevakta, man er virkelig ikke i modusen for det på et sånt sted og det hele blir bare creepy og støtende.. 

Anonymkode: fd0b9...711

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det beror på hvordan han ser ut det. Ølmage=æsj! Digre muskler=yessss!

Anonymkode: daea2...40f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jo alltid være noen som synes det er greit og noen som ikke synes det. Også er det jo veldig situasjonsavhengig. Ikke minst hvordan du gjør det. Om hensikten er å sjekke opp hver jente du ser til du får fangst, tror jeg ikke det er så attraktivt for de fleste.

Jeg ville forsøkt jeg, om du ønsker det, men vært forberedt på å få avslag. Synes uansett det er modig gjort å sjekke noen opp in real life, det skal du ha! 

MEN: en ting jeg synes er irriterende er at enkelte tror jeg er interessert bare fordi jeg spør hvor mange sett de har igjen (slik at jeg ikke må vente unødvendig lenge på knebøystativet) eller om de kan støtte meg på benkpress. 

Anonymkode: c066d...77d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit. 

Anonymkode: 06d29...a71

Skrevet

Nei takk.

Hvis du absolutt må sjekke noen på treningssenteret, så vent utenfor garderoben til personen er ferdig der. Inne på selve treningsarealet og arealet mellom dette og garderobene er sjekking no-go.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, MEN inviter meg på en kaffe/lunsj/middag/øl/vin helt ut av det blå når du møter meg på trening, da sier jeg ja,det betyr(for deg) at DA kan du sjekke meg opp ;)

Når jeg er på trening vil jeg trene, ikke bli sjekket opp. Jeg vil svette, ikke smile over smiger. 

Som sagt, inviter meg med på noe når du ser jeg er ferdig :)

BE a man!

Anonymkode: 869d2...7c2

• Liker 1
Skrevet

For min egen del; ellers takk. Det er noe veldig upassende over det synes jeg 

• Liker 2
Gjest Cicero
Skrevet

Nå er jeg ikke singel og liker derfor ikke å bli sjekket opp noe sted, men treningssenteret er som regel no-go uansett. Det kan gå fint om du får kontakt med jenta før eller etter hun har trent, men la folk være i fred når de trener, selv om de har pause. Man er gjerne litt i "sonen" og det er også av betydning at pausene ikke blir for lange. :) 

Skrevet
5 minutter siden, Rosalie skrev:

Nei takk.

Hvis du absolutt må sjekke noen på treningssenteret, så vent utenfor garderoben til personen er ferdig der. Inne på selve treningsarealet og arealet mellom dette og garderobene er sjekking no-go.

LOL for det virker jo ikke creepy.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beror på hvordan han ser ut det. Ølmage=æsj! Digre muskler=yessss!

Anonymkode: daea2...40f

Du er nok mann.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror svaret er ja - såfremt han er kjekk nok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nevian skrev:

Jeg tror svaret er ja - såfremt han er kjekk nok.

Så du mener de som svarer nei lyver?

• Liker 3
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Jeg vil ikke ha den type oppmerksomhet når jeg trener, da vil jeg være i fred. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er vanligvis på treningssenteret for å trene, og da foretrekker jeg å ikke bli forstyrret. Jeg setter pris på om noen ønsker å hjelpe med teknikk eller lignende, uansett kjønn, men ikke "ren" sjekking. Det blir kleint og rart. Det er hyggelig med oppmerksomhet fra gutter altså, men kanskje ikke så mye når jeg er svett og sliten. 

Og for all del, ikke snakk med meg under et sett. Da blir jeg bare irritert og forstyrret. 

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Hvis jeg var deg ts ville jeg vært oppmerksom på hvilke damer som søker øyekontakt og som ser bort på deg. De damene som ikke er interessert i omverdenen burde du avskrive med en gang for de er i sin egen bobble og vil ikke bli forstyrret. Sannheten er at mange kjeder seg på trening. Det er ventetid mellom settene og dersom man har sjekket facebook, og lest alle nettavisene så er det ikke mye å gjøre annet enn å se rundt seg når man har pauser. Det at noen sier hei er ikke verdens undergang når man kjeder seg, og man kan fint slenge inn et spørsmål eller to før man går tilbake til treningen. Jeg er for en litt "langsiktig" framgangsmetode når det gjelder sjekking på et treningssenter fordi du mest sannsynlig kommer til å se damen flere ganger igjen. Det er egentlig bare å være hyggelig og etter hvert som man ser hverandre flere ganger og slår av en prat kan man få facebooken hennes osv. Det viktigste er egentlig å signalisere at man ikke er en raring, og dersom hun ikke er interessert i kontakt så lar man damen være i fred. Damene som følger med og er nyskjerrig på deg er som regel interessert i kontakt så hvis du er oppmerksom på det unngår du problemet over.

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...