AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #1 Skrevet 3. juni 2017 Hva vil han ut av den infoen egentlig? Ig hvorfor spør han om det? Dette er etter noen minutter med dialog og han har knskje fått inntrykk av at jeg er en ordentlig jente Anonymkode: 81308...c02
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #2 Skrevet 3. juni 2017 Kanskje han vil vite om du har evnen til å binde deg til et annet menneske? Anonymkode: 428a5...daf
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 Forhold før = erfaring med å tilpasse seg en partner , binde seg, sannsynligvis stabilt humør og økonomi, vet ansvaret et forhold vil si, sannsynligvis ikke så interessert i å feste lenger ++++ Det kan si mye om en person, men såklart ikke nødvendigvis. Hvis du ikke er komfortabel med å svare på det gjør du ikke det. Anonymkode: 9b10e...02f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 Det er da et ganske vanlig date-spørsmål? Anonymkode: 7edf6...211 3
Skay Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 Jeg har også fått det spørsmålet før. Og liker det ikke. Sier nei og da vil de bare grave mer. Trodde folk likte å være den første.
Elaine Marley Skrevet 3. juni 2017 #6 Skrevet 3. juni 2017 Hvorfor er det så ille? Eller noe å reagere på. Hadde bare svart uten å gå inn på detaljer. Det er ikke så rart at det er noe man ønsker å vite.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #7 Skrevet 3. juni 2017 Ja når man er muslim så må du jo skjønne. Anonymkode: 81308...c02
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #8 Skrevet 3. juni 2017 Ja når man er muslim så må du jo skjønne. Anonymkode: 81308...c02
Gardermobanen Skrevet 3. juni 2017 #9 Skrevet 3. juni 2017 (endret) 15 minutter siden, Skay skrev: Jeg har også fått det spørsmålet før. Og liker det ikke. Sier nei og da vil de bare grave mer. Trodde folk likte å være den første. Synes det vitner om lav sosial intelligens å drive å grave i andres liv når man burde se at den andre personen synes det er ukomfortabelt. I tillegg er det begrenset hva man får ut av å spørre folk om deres tidligere liv. De forteller jo det de vil fortelle. Det som teller er hvordan man er som person, ikke hvem man prøver å fremstille seg som. Endret 3. juni 2017 av Gardermobanen 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #10 Skrevet 3. juni 2017 3 minutter siden, Gardermobanen skrev: Synes det vitner om lav sosial intelligens å drive å grave i andres liv når man burde se at den andre personen synes det er ukomfortabelt. I tillegg er det begrenset hva man får ut av å spørre folk om deres tidligere liv. De forteller jo det de vil fortelle. Det som teller er hvordan man er som person, ikke hvem man prøver å fremstille seg som. Sier vel mer om deg som kan si noe slikt!!! For oss med noen år på baken og har datet en del og hatt en del forhold....så er det ganske vanlig at en match på Tinder spør om mye forskjellig...også om man har vært i forhold før. Dette for å bli kjent med den andre personen og danne seg et bilde av den andre. Hvordan skal man bli kjent om man ikke stiller spørsmål til hverandre?? Problemet med dere damer er at dere hele tiden overanalyserer hvorfor og hvordan når menn spørr...de vil bare bli kjent med dere og danne seg et bilde om hvem du er. Ikke værre enn det!! Til TS. Bare svar ærlig du så han får det korrekte inntrykket av deg, og still gjerne spørsmål selv også overfor ham. Så du blir bedre kjent med ham. Og ikke overanalysere alt han sier og gjør. Anonymkode: 0788b...dd7 8
Sirah Skrevet 3. juni 2017 #11 Skrevet 3. juni 2017 Kanskje fyren bare prøver å få igang en samtale? 4
Gardermobanen Skrevet 3. juni 2017 #12 Skrevet 3. juni 2017 (endret) 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier vel mer om deg som kan si noe slikt!!! For oss med noen år på baken og har datet en del og hatt en del forhold....så er det ganske vanlig at en match på Tinder spør om mye forskjellig...også om man har vært i forhold før. Dette for å bli kjent med den andre personen og danne seg et bilde av den andre. Hvordan skal man bli kjent om man ikke stiller spørsmål til hverandre?? Problemet med dere damer er at dere hele tiden overanalyserer hvorfor og hvordan når menn spørr...de vil bare bli kjent med dere og danne seg et bilde om hvem du er. Ikke værre enn det!! Anonymkode: 0788b...dd7 At man er nysgjerrig og liker å grave i andres liv endrer ikke at man har lav sosial intelligens. Selvsagt liker ikke folk å føle de må forsvare at de ikke tidligere har hatt forhold og spesielt ikke til en man kun har snakket noen minutter med på Tinder. Å ikke ha forståelse for det tyder på lav sosial intelligens. Samme med det å tro at man virkelig blir kjent med noen bare fordi man stiller kjipe spørsmål. Du får gjøre som du vil, men jeg møter ingen menn fra tinder som begynner å grave i livet mitt. Ikke at jeg har noe å skamme meg over, men jeg går ikke på date med noen som ikke vet forskjell på flørting og en psykologtime. Endret 3. juni 2017 av Gardermobanen 4
Elaine Marley Skrevet 3. juni 2017 #13 Skrevet 3. juni 2017 Jeg skjønner fortsatt ikke. Hvorfor er det galt å spørre om man har vært i et forhold før? Da svarer man vel bare at det har man, og jeg ville bare sagt at jeg har to langvarige forhold bak meg. Hadde det nå enda vært spørsmål om antall partnere man har hatt sex med så kunne jeg skjønt det, men ganske uskyldig spørsmål. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #14 Skrevet 3. juni 2017 men jeg har kun hatt ett langvarig forhold f.eks. Og jeg vil ikke få mere spørsmål om DET. Og jeg er 25 år og muslim. Det er han og, og 29 år. Hva bør jeg si da? Skal jeg si at jeg har hatt dialog med folk men alldri hatt no seriøst? Har vært opptatt med andre ting i livet osv? Anonymkode: 81308...c02
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #15 Skrevet 3. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: men jeg har kun hatt ett langvarig forhold f.eks. Og jeg vil ikke få mere spørsmål om DET. Og jeg er 25 år og muslim. Det er han og, og 29 år. Hva bør jeg si da? Skal jeg si at jeg har hatt dialog med folk men alldri hatt no seriøst? Har vært opptatt med andre ting i livet osv? Anonymkode: 81308...c02 Da sier du sannheten slik den er. Du er selektiv og du venter med nytt forhold til du treffer en du ønsker å bli seriøs med. Anonymkode: 9be73...7be 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #16 Skrevet 3. juni 2017 Ikke sant. Det skal jeg si. Men hva med dette ja/nei - spørsmålet hans da? Skal jeg si ja eller nei? Anonymkode: 81308...c02
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #17 Skrevet 3. juni 2017 3 timer siden, Gardermobanen skrev: At man er nysgjerrig og liker å grave i andres liv endrer ikke at man har lav sosial intelligens. Selvsagt liker ikke folk å føle de må forsvare at de ikke tidligere har hatt forhold og spesielt ikke til en man kun har snakket noen minutter med på Tinder. Å ikke ha forståelse for det tyder på lav sosial intelligens. Samme med det å tro at man virkelig blir kjent med noen bare fordi man stiller kjipe spørsmål. Du får gjøre som du vil, men jeg møter ingen menn fra tinder som begynner å grave i livet mitt. Ikke at jeg har noe å skamme meg over, men jeg går ikke på date med noen som ikke vet forskjell på flørting og en psykologtime. Misliker sånne frekke lav IQ-mennesker. På spørsmålet om jeg har hatt forhold har jeg svart: " Jeg har som de aller fleste vært i dialog med folk ila livet men er svært selektiv og venter med et nytt forhold til jeg treffer en jeg ønsker å bli seriøs med. Hva med deg, har du vært i forhold før? Hvor lenge har du vært singel ? " Og så sier han noe så dumt som følgende: " Du svarte ikke på mitt spørsmål da. Dialog er ikke forhold :´D Ja, men aldri noe seriøst. Hva ser du etter nå da siden u venter til du finner en å bli seriøs med" Altså hallo dessuten svarte han ikke på spm om hvor lenge han var singel heller. Anonymkode: 81308...c02
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #18 Skrevet 3. juni 2017 3 timer siden, Gardermobanen skrev: At man er nysgjerrig og liker å grave i andres liv endrer ikke at man har lav sosial intelligens. Selvsagt liker ikke folk å føle de må forsvare at de ikke tidligere har hatt forhold og spesielt ikke til en man kun har snakket noen minutter med på Tinder. Å ikke ha forståelse for det tyder på lav sosial intelligens. Samme med det å tro at man virkelig blir kjent med noen bare fordi man stiller kjipe spørsmål. Du får gjøre som du vil, men jeg møter ingen menn fra tinder som begynner å grave i livet mitt. Ikke at jeg har noe å skamme meg over, men jeg går ikke på date med noen som ikke vet forskjell på flørting og en psykologtime. Du kaller det å grave i andres liv. Normale mennesker kaller det å bli kjent med hverandre. Tidligere forhold er et ganske naturlig samtaletema dersom man ønsker å innlede et seriøst forhold. Dersom du mener at dette er som en psykologtime undrer jeg meg virkelig over livet ditt. Du kan vel ikke knytte nære relasjoner med denne mentaliteten. Anonymkode: 174cb...1ca 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #19 Skrevet 3. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke sant. Det skal jeg si. Men hva med dette ja/nei - spørsmålet hans da? Skal jeg si ja eller nei? Anonymkode: 81308...c02 Hva mener du med dette? Du vet vel hva som er riktig selv. Anonymkode: 174cb...1ca
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #20 Skrevet 3. juni 2017 Vel nå har vi snakket litt om dette og nå spør han plutselig om mitt sexliv! Og hvor mange forhold jeg har hatt. Anonymkode: 81308...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå