AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #1 Skrevet 3. juni 2017 Til høsten skal jeg pusse opp, legge parkett, fjerne en vegg og lage alkove og få malt veggene og tak. Hvis jeg ikke vil forandre kjøkkenet, trenger jeg ikke rørlegger. Det elektriske skal en venn se på, men han har ikke firma så det må da bare godkjennes. Dette er en bolig på 43 kvm. Jeg vil helst at firmaet gjør jobben på kortest mulig tid, men hva er vanlig? Er to tre uker nok? Og hva kan jeg forvente å måtte betale? Anonymkode: eb0e9...250
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #2 Skrevet 3. juni 2017 Badet skal ikke pusses opp. Anonymkode: eb0e9...250
Taffy Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 1 time siden, Edie skrev: Ryddet for reklame. Edie, mod. Hun spurte, og jeg tipset om et firma jeg har brukt til å pusse opp hjemme. Er ikke det lov å skrive?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 På 3.6.2017 den 17.30, AnonymBruker skrev: Til høsten skal jeg pusse opp, legge parkett, fjerne en vegg og lage alkove og få malt veggene og tak. Hvis jeg ikke vil forandre kjøkkenet, trenger jeg ikke rørlegger. Det elektriske skal en venn se på, men han har ikke firma så det må da bare godkjennes. Dette er en bolig på 43 kvm. Jeg vil helst at firmaet gjør jobben på kortest mulig tid, men hva er vanlig? Er to tre uker nok? Og hva kan jeg forvente å måtte betale? Anonymkode: eb0e9...250 Du vet at du ikke kommer til å finne et eneste firma som vil godkjenne dette, sant? Tenk deg hvis du feks er en rørlegger og noen har totalrenovert badet sitt alene og vil at du bare skal komme inn og godkjenne det, ville du gjort det? Du har ingen anelse hvordan personen har gjort det, om forskrifter er fulgt, hvilken utdanning og erfaringen den som har gjort det har, og 100 andre spørsmål. Og hvis han godkjenner det så kan han havne i problemer hvis det senere viser seg at dette ikke ble gjort etter forskrift. Anonymkode: 79ed6...74c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå