Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #1 Skrevet 2. januar 2005 For en tid tilbake så fikk jeg telefonen alle drømmer om.... ja den fra hamar. Nå som stort sett alle som kjenner meg og vet hvem jeg er veit dette, har liksom interessen for meg økt med mange hundre prosent. Mange tidliger venner og venninner som tar kontakt , folk jeg ikke har snakket med på mange år, prøver liksom å bli kjent med meg igjen. Dette er jo bare pga dei 2sifret millionene som plutselig sto på min konto. Skal jeg være helt ærlig så liker jeg ikke denne fremgangsmåten fra disse menneskene, det lyser liksom falskhet fra ende til annen. Mange damer som legger seg etter meg. Noe jeg ikke setter pris på så lenge jeg vet hva dei sikter etter. Er folk virkelig så desperat etter penger at dei tror at jeg ikke ser hva dei driver med. Dette er egentlig tragisk for disse som gjør sånn. Nei , jeg takker meg til mine få og gode venner som er dei samme etter jeg fikk meg gevinsten. Disse velger jeg heller å bruke litt på, for det er sånne som er virkelig venner. Poenget med dette innlegget er bare å spør : ville du lagt deg etter en pga av masse penger?? Tror jeg blir singel lenge enda jeg.........
Brunhilde Skrevet 2. januar 2005 #2 Skrevet 2. januar 2005 Nei, jeg ville ikke det. Jeg ville heller ikke lagt meg etter en som var raka fant.
Mona Skrevet 2. januar 2005 #3 Skrevet 2. januar 2005 Nei det ville jeg ikke. Og jeg ville aldri tatt opp kontakt igjen på den måten heller, det virker suspekt.
Gjest StoreSky Skrevet 2. januar 2005 #4 Skrevet 2. januar 2005 Jeg ville heller ikke "plutselig" blit interessert i en person fordi h*n vant penger. Hadde følt at det var altfor gjennomsiktig og ville blitt flau over meg selv... Jeg ville sikkert reagert med å trekke meg unna -iredsel for å bli misforstått!!
Arkana Skrevet 2. januar 2005 #5 Skrevet 2. januar 2005 Min første tanke er at du burde forutsett noe slikt, og ikke fortalt det videre til andre enn høyst nødvendig. Jeg hadde i allefall ikke fortalt en levende sjel at jeg hadde vunnet flere millioner i Lotto, nettopp av samme grunn som du beskriver her. Hva er vitsen, annet enn for å skryte? Men gjort er gjort, så du får holde deg til de virkelige vennene dine og være glad du oppdaget hvem du virkelig kan stole på. Forøvrig kunne det ikke falle meg inn å bli venn med noen bare pga penger.
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #6 Skrevet 3. januar 2005 Jeg hadde i allefall ikke fortalt en levende sjel at jeg hadde vunnet flere millioner i Lotto, nettopp av samme grunn som du beskriver her. Hva er vitsen, annet enn for å skryte? Sikkert ikke lett for denne personene å holde sånnt skjult da.......jeg ville iallfall kjøpt masse nye ting og da ser jo folk dette.
Gjest lilletroll Skrevet 3. januar 2005 #7 Skrevet 3. januar 2005 Min første tanke er at du burde forutsett noe slikt, og ikke fortalt det videre til andre enn høyst nødvendig. Jeg hadde i allefall ikke fortalt en levende sjel at jeg hadde vunnet flere millioner i Lotto, nettopp av samme grunn som du beskriver her. Hva er vitsen, annet enn for å skryte? Men gjort er gjort, så du får holde deg til de virkelige vennene dine og være glad du oppdaget hvem du virkelig kan stole på. Forøvrig kunne det ikke falle meg inn å bli venn med noen bare pga penger. Skriver under her jeg
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #8 Skrevet 3. januar 2005 Nei, ville ikke lagt meg etter noen med mange penger, pga pengene. Men ville heller ikke fortalt noen, om jeg vant i f.eks. lotto... skjønner problemet ditt. Be gribbene holde seg unna, eller lyg og fotell at du er blitt hekta på spilleautomater, og at du har spilt bort hver krone... om noen måneder. Da blir du kvitt dem fort.
Minerva Skrevet 3. januar 2005 #9 Skrevet 3. januar 2005 Poenget med dette innlegget er bare å spør : ville du lagt deg etter en pga av masse penger?? Nei, penger fungerer ikke som noen penisforlenger i mine øyne.
Gjest TomKrus Skrevet 3. januar 2005 #10 Skrevet 3. januar 2005 De som hadde lagt seg etter deg pga. penger vil ikke svare her. Skryte? Hvordan kan noen vite at det er skryting som har ført til dette? Ikke lett å holde skjul på at man plutselig har en god del flere millioner på kontoen nå enn før. Så sant man ikke er en onkel skrue, og sitter og ruger på alt selv, og velger å ikke bruke noe.
Gjest Melk Skrevet 3. januar 2005 #11 Skrevet 3. januar 2005 Jeg hadde i allefall ikke fortalt en levende sjel at jeg hadde vunnet flere millioner i Lotto, nettopp av samme grunn som du beskriver her. Hva er vitsen, annet enn for å skryte? Kan kanskej være lurt å ikke si det til noen. Men om man sier det så skryter man? Nei, det er jeg ikke enig i. På min jobb vant en ung person rundt 2 mill. H*n var kjempeglad, og ønsket selvføglelig å dele denne gleden med oss andre. Ny bolig er kjøpt, noe denne ellers ikke ville hatt råd til. Og alle gleder seg på dennes vegne. Når man sitter rundt lunsjbordet og snakker om helgen, skal man da late som ingenting når det bobler av lykke inni en? Å fortelle noe slikt er IKKE å skryte i mine øyne. Noe annet er å fortelle det til ukjente.
Arkana Skrevet 3. januar 2005 #12 Skrevet 3. januar 2005 Skryt eller ikke, straks man velger å fortelle om hendelsen vet man også de mulige konsekvensene, og da nytter det ikke å klage i ettertid. Det er dessuten ikke uten grunn at man blir tilbudt rådgivning etter en slik storgevinst, både for å bruke pengene fornuftig og for å takle evt tiggere.
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #13 Skrevet 3. januar 2005 Det kunne ikke falle meg inn å ta kontakt med en gammel bekjent etter at han/hun hadde vunnet i Lotto. Det hadde bare blitt så altfor åpenbart hva mine hensikter hadde vært, jeg hadde blitt flau over meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå