AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #1 Skrevet 3. juni 2017 Var på legevakten og vi fikk god kontakt, følte virkelig at det lå noe mer der, også fra hans side. Han ser ikke ut til å være i forhold utfra SOME å dømme. Er det helt forferdelig upassende å sende en melding på face om vi skal treffes en dag? Anonymkode: 96cd6...a56
belle_ Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 Upassende ja, men har du noe å tape? Det synes ikke jeg i hvert fall. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 Upassende er mulig det er , men den som" intet våger, intet vinner". Ta kontakt så ser du hva som skjerAnonymkode: e90c7...4df 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #6 Skrevet 3. juni 2017 Han har vel ikke egentlig lov å svare om du ikke har møtt han utenfor jobbsammenheng? Anonymkode: 9d9dd...772 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #7 Skrevet 3. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har vel ikke egentlig lov å svare om du ikke har møtt han utenfor jobbsammenheng? Anonymkode: 9d9dd...772 Korrekt, han risikerer å miste jobben. Anonymkode: cf443...53b 14
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #8 Skrevet 3. juni 2017 Det må være ekstremt mange tiltrekkende leger på flørteren der ute, synes det dukker opp en slik tråd hver uke her inne. Det er veldig vanlig at pasienter føler det er noe mellom en selv og legen. Jeg kjenner flere leger som opplever tilnærmelser fra pasenter jevnlig, selv om de begge er gift/i forhold. Jobben deres er å lytte til deg, vise forståelse og hjelpe deg - det er mange som misforstår dette som flørting. Nå er det jo selvsagt mulig at han faktisk hadde sansen for deg utover at du var hans pasient, men det er et veldig strengt etisk regelverk rundt det der. Så selv om han faktisk skulle like deg, vil han antakelig aldri gjøre noe med det. Få damer er så ekstraordinære at en mann som ikke kjenner henne vil ofre jobben sin for henne. Jeg synes det er upassende. Du må regne med at han sier nei. Og kanskje synes han det er ubehagelig å bli oppsøkt av en pasient på fritida si. Jeg har også hørt at dersom man "prøver seg" på legen havner dette i journalen din på legesenteret, slik at vedkommende skal få slippe å behandle deg igjen. Men det vet jeg ikke sikkert om stemmer. Noen som vet? Anonymkode: 5e67e...710 11
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #9 Skrevet 3. juni 2017 Veldig upassende. Eier du ikke sosiale antenner? Anonymkode: 66378...0bf 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #10 Skrevet 3. juni 2017 Som veterinær har jeg også blitt kontaktet av kunder som mente vi hadde så god kontakt. Sorry, jeg er hyggelig mot alle kunder.. Og ja dette er creepy. Anonymkode: 77e11...cb5 14
Elaine Marley Skrevet 3. juni 2017 #12 Skrevet 3. juni 2017 Veldig upassende. Jeg ville ikke gjort det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #13 Skrevet 3. juni 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må være ekstremt mange tiltrekkende leger på flørteren der ute, synes det dukker opp en slik tråd hver uke her inne. Det er veldig vanlig at pasienter føler det er noe mellom en selv og legen. Jeg kjenner flere leger som opplever tilnærmelser fra pasenter jevnlig, selv om de begge er gift/i forhold. Jobben deres er å lytte til deg, vise forståelse og hjelpe deg - det er mange som misforstår dette som flørting. Nå er det jo selvsagt mulig at han faktisk hadde sansen for deg utover at du var hans pasient, men det er et veldig strengt etisk regelverk rundt det der. Så selv om han faktisk skulle like deg, vil han antakelig aldri gjøre noe med det. Få damer er så ekstraordinære at en mann som ikke kjenner henne vil ofre jobben sin for henne. Jeg synes det er upassende. Du må regne med at han sier nei. Og kanskje synes han det er ubehagelig å bli oppsøkt av en pasient på fritida si. Jeg har også hørt at dersom man "prøver seg" på legen havner dette i journalen din på legesenteret, slik at vedkommende skal få slippe å behandle deg igjen. Men det vet jeg ikke sikkert om stemmer. Noen som vet? Anonymkode: 5e67e...710 Jeg jobber som sykepleier på legevakt, der kommer det ikke i journalen med mindre legen selv skriver i notatet at han opplevde det som ubehagelig e.l. Det som derimot blir skrevet og som kommer opp som advarsel er hvis noen har vært voldelige eller veldig aggressive. Anonymkode: 5e067...d94 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #14 Skrevet 3. juni 2017 Helt upassende. Leger har jobb med å være hyggelige, blikk kontakt, omsorgsfulle og løftene pasientene sine opp. Er nok ikke deg det var en spesiell kontakt med selvom du tolket det sånn. Anonymkode: 54d5b...794 6
Honey Dew Skrevet 3. juni 2017 #15 Skrevet 3. juni 2017 (endret) Helt uakseptabelt Har ikke du hatt en tråd tidligere om samme tema? Synes du skal la han være i fred nå. Endret 3. juni 2017 av Honey Dew 6
Nappetass1 Skrevet 3. juni 2017 #16 Skrevet 3. juni 2017 Bare la være. Er det du som lager alle disse sjekke opp leger-trådene? Håper ikke det er like mange idioter som deg som antall tråder nemlig.. 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #17 Skrevet 3. juni 2017 Når skal du gi deg med dette? Eller kanskje du BØR gjennomføre det. Kanskje en avvisning er nettopp det du trenger? Anonymkode: 114ae...4c0 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #18 Skrevet 3. juni 2017 Jeg kjenner ei som sa det face to face til legen til datteren sin at hun likte han og kunne tenke seg å ha sex med han. Hun var selv samboer og legen var gift. Legen syntes tydeligvis at det var spennende og de innledet faktisk et elsker/elskerinne forhold som varte en stund. Dette er faktisk en lege som har vært på TV noen ganger, en stund siden jeg har sett han nå, men må flire litt for meg selv når jeg ser han. Jeg tenker; "Jeg vet nok hva du har drevet med" Anonymkode: 52550...5cd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #19 Skrevet 3. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner ei som sa det face to face til legen til datteren sin at hun likte han og kunne tenke seg å ha sex med han. Hun var selv samboer og legen var gift. Legen syntes tydeligvis at det var spennende og de innledet faktisk et elsker/elskerinne forhold som varte en stund. Dette er faktisk en lege som har vært på TV noen ganger, en stund siden jeg har sett han nå, men må flire litt for meg selv når jeg ser han. Jeg tenker; "Jeg vet nok hva du har drevet med" Anonymkode: 52550...5cd Du burde rapportert han. En lege skal IKKE ha sex med pasientene sine Anonymkode: 37182...7d7 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #20 Skrevet 3. juni 2017 Jeg syns det er morsomt at folka faller for denne trolletråden hver uke, tipper det er derfor TS ikke gidder lage noe nytt. Man kan jo bare lage den samme trolletråden flere ganger Anonymkode: 8bdfa...9f9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå