Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de siste årene levd veldig behagelig. Stått opp og lagt meg til forskjellige tider hver dag etter som hva som har passet meg. Spist akkurat hva jeg har hatt lyst på og mer, lite aktivitet og brukt akkurat så mye penger som jeg har ønsket. 

Når er jeg drittlei av dette livet og må skjerpe meg. Men små ting blir vanskelig, fordi jeg har tidligere ikke hatt grenser. 

Å slå av TVen etter en episode går ikke lenger, fordi jeg er vant med å se på TV så lenge jeg vil og ikke tenke på at jeg må legge meg for å stå opp tidlig dagen etter. 

Trenger virkelig hjem fra alt til kosthold og trening til døgnrytme og få en struktur i hverdagen. 

Håper virkelig noen kan hjelpe meg

Anonymkode: bc812...961

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å få deg en jobb kan jo hjelpe?

Anonymkode: ae187...d48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du så privilegert at du har god råd og slipper å jobbe? Er det bakgrunn for luksuslivet?:)

Anonymkode: 93667...dec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I hovedsak er det ytre rammer som jobb/skole, barn, partner som er i jobb/studier som skaper den rytmen de fleste har. Derfor når man ikke er i virksomhet, flyter alt ut. 

Anonymkode: a44df...11b

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en pappagutt...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Høres ut som en pappagutt...

Eller en rikmannspike bosatt i en luksusbolig på Frogner i Oslo :yvonne:

Anonymkode: 93667...dec

AnonymBruker
Skrevet

I morgen setter du på klokken 08.00. Legg telefon eller vekkerklokke et stykke bort fra sengen slik til du må stå opp. 

Stå opp, drikk kaffe og spis frokost. Gå så ut og finn på noe. Trene, gå i marka, gå på kino,  whatever. Det viktigste er at du fått sett litt sollys, det er bra for døgnrytmen. 

Ikke sov siesta eller tillat deg å ligge på sofaen slik til du dupper av utover kvelden. Legg deg i 23.00 ca. Ikke mobil og tv i senga. 

Gjenta. 

Velbekomme. 

Anonymkode: 2c117...3ee

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...