Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal spare opp resten,så har jeg nok kr tror jeg. Setter av 100.000. Ja...til facelift.

Kjenner du noen som har gjort det?

Hvor gjorde de det,og ble resultatet bra?

Anonymkode: 9520a...0f1

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har du gjort noe research, og hva har du kommet fram til? Vurderer det samme selv, men det er utrolig vanskelig å finne pålitelig info på nettet! Tenker selv på halsløft og nedre ansiktsløft. Hva tenker du?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du dette og hvor gammel er du?

Har du sjekket opp andre behandlinger som ikke involverer kirurgi. Som type fraksjonert co2 laser? Det skal ha en oppstrammende effekt og fjerne en god del rynker. Da vil jeg anbefale å gjøre dette hos en hudlege som virkelig kan det. Ikke type hudpleier med litt ekstra erfaring. Du kan gjøre ganske mye med huden din nå for tiden uten å måtte skjære i den. Ikke minst lurt å forebygge videre utvikling med solfaktor 50, hver dag. Jeg har tenkt å prøve co2 laser selv. Mer som forebygging av videre utvikling av linjer som kom etter jeg bikka 35 og har stressa som en gal og sovet lite i flere år. 

Jeg tipper på at du er MYE vakrere og finere enn du tror selv <3 Og husk at vi alle blir eldre. Jeg har aldri tenkt negativt om andre rundt meg som viser alderstegn. Det er meg selv jeg er så grusomt streng mot. 

Anonymkode: e2587...3e2

Skrevet (endret)
På 3.6.2017 den 15.32, AnonymBruker skrev:

Skal spare opp resten,så har jeg nok kr tror jeg. Setter av 100.000. Ja...til facelift.

Kjenner du noen som har gjort det?

Hvor gjorde de det,og ble resultatet bra?

Anonymkode: 9520a...0f1

Ja, jeg kjenner ei som har gjorde dette når hun var 60 år i gave til seg selv. Dette gjorde hun på en klinikk i Sverige. Hun var en flott dame FØR ansiktsløftingen. Nå ser hun ikke ut, det syntes ikke andre jeg har pratet med heller. Usikker på prisen, men mer bortkastet penger skal man lete lenge etter.

Endret av Mr. Kilmister
  • Liker 1
Gjest RIFF/LIFE
Skrevet

Det får være opp til deg. Syns ikke folk ser yngre ut. Heller gammel person, som prøver å se ung ut. Man ser rar ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Mormor gjorde dette for noen tiår siden (hun er snart 90), resultatet ble helt tragisk, men de er sikkert flinkere i dag da :) 

Anonymkode: 86a79...ce5

Skrevet

Hei igjen!

Jada, har hørt den regla før; at man er vakker som man er og skal eldes med verdighet. Men det er ikke dét det handler om her, så det er fint hvis jeg kan slippe de rådene der, det hjelper meg ikke. Dere kan ikke vite hvordan jeg ser ut, men det er et problem i familien med hengende hud i ansikt/hals som gjør at man ser sur og gammel ut før tiden. Jeg vil ikke se ut som noen som prøver å se yngre ut enn sin egen alder- jeg ønsker ingen drastiske endringer. Jeg har allerede benytta andre ikke-kirurgiske inngrep som forebygging vha solkrem, hudbehandlinger og fillers, men tiden har tatt meg igjen der også nå som jeg er midt i livet. Noen gjør jo dette med hell så det er derfor jeg lurer på om trådstarter har gjennomført det eller har fått noen gode tips andre steder.

Selv har jeg bare sett én som har gjennomgått ansiktsløftning, hun var veldig rynkete og jeg så ikke noen særlig stor forskjell etterpå- det så ut som om legen hadde vært altfor forsiktig. Men jeg har ikke lyst til å spørre hvilken lege hun gikk til siden jeg ikke kjenner henne så godt, jeg vet bare at det var i Norge.

Gjest Anthrax
Skrevet

Kontakt heller en plastikk-klinikk og få en konsultasjon for å høre hva som kan bli gjort.

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, fantastiskkvinne skrev:

Hei igjen!

Jada, har hørt den regla før; at man er vakker som man er og skal eldes med verdighet. Men det er ikke dét det handler om her, så det er fint hvis jeg kan slippe de rådene der, det hjelper meg ikke. Dere kan ikke vite hvordan jeg ser ut, men det er et problem i familien med hengende hud i ansikt/hals som gjør at man ser sur og gammel ut før tiden. Jeg vil ikke se ut som noen som prøver å se yngre ut enn sin egen alder- jeg ønsker ingen drastiske endringer. Jeg har allerede benytta andre ikke-kirurgiske inngrep som forebygging vha solkrem, hudbehandlinger og fillers, men tiden har tatt meg igjen der også nå som jeg er midt i livet. Noen gjør jo dette med hell så det er derfor jeg lurer på om trådstarter har gjennomført det eller har fått noen gode tips andre steder.

Selv har jeg bare sett én som har gjennomgått ansiktsløftning, hun var veldig rynkete og jeg så ikke noen særlig stor forskjell etterpå- det så ut som om legen hadde vært altfor forsiktig. Men jeg har ikke lyst til å spørre hvilken lege hun gikk til siden jeg ikke kjenner henne så godt, jeg vet bare at det var i Norge.

Fraksjonert co2 er ikke en vanlig type hudbehandling som du tar på en hudklinikk. Det er snakk om ganske heftige saker. En ser ut som ei grilla kjøttkake i flere uker før huden begynner å gradvis tilhele seg. Det fjerner en god del rynker og har oppstrammende effekt. Det er verdt å sjekke ut. Skjønner deg at du vil føle deg vel i din egen kropp. Jeg også ønsker det og skal starte med å prøve fraksjonert co2 så fort det blir vinter. Gå for det som gjør deg lykkelig :) Men jobb litt med innsiden i tillegg til at du fresher deg opp litt på utsiden. Husk at du er bra uansett. Du vil bare føle at du SER mer bra ut også. Lov det. 

Anonymkode: e2587...3e2

AnonymBruker
Skrevet
På 4.8.2017 den 12.55, RIFF/LIFE skrev:

Det får være opp til deg. Syns ikke folk ser yngre ut. Heller gammel person, som prøver å se ung ut. Man ser rar ut. 

Minner meg om vise ord fra Karl Lagerfelt:

"Nothing makes you look older than attempting to look young. You can fool anyone, apart from the young. The worst are the lip operations. There are people who have it done and I don't recognise them afterwards. They look like they flew through the windscreen during a car accident and were patched up badly afterwards."

Anonymkode: b5fc8...c7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

To voksne damer på jobben min har gjort det. De ser ikke stramme og operert ut, bare mer avslappet og opplagte. Jeg synes det er mye verre å se voksne damer som overdriver bruk av fillere og botox. De ser helt tragiske ut, mange med alt for kraftige kjever og oppblåste kinn. Å fylle ut alt av rynker og volumtap på voksne kvinner blir bare ikke fint!

Anonymkode: 7d24e...842

• Liker 3
Skrevet (endret)
6 timer siden, fantastiskkvinne skrev:

Jada, har hørt den regla før; at man er vakker som man er og skal eldes med verdighet.

Nei, det handler ikke om det. Det de snakker om er at i følge deres erfaring har sluttresultatet  blitt verre enn utgangspunktet. 

Endret av Blodets rett
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Minner meg om vise ord fra Karl Lagerfelt:

"Nothing makes you look older than attempting to look young. You can fool anyone, apart from the young. The worst are the lip operations. There are people who have it done and I don't recognise them afterwards. They look like they flew through the windscreen during a car accident and were patched up badly afterwards."

Forstår hvorfor han sier det etter å hengt mye rundt donatella versace :fnise: 

allså de beste operasjonene er de man ikke ser ;)  tenk JLO. har hun, har hun ikke? Hvordan holder hun seg så ungdommelig ? Hmm. Personlig tror jeg hun har, men har valgt en veldig flink kirurg som forstår " less is more "

Anonymkode: 4fe71...865

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

tenk JLO. har hun, har hun ikke? Hvordan holder hun seg så ungdommelig ? Hmm. Personlig tror jeg hun har, men har valgt en veldig flink kirurg som forstår " less is more "

Hun har ikke har hun sagt. 😌 Ikke alle eldes og ser gamle ut med rynker og heng ved en viss alder. Gener og livsstil virker utrolig mye inn. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke har hun sagt. 😌 Ikke alle eldes og ser gamle ut med rynker og heng ved en viss alder. Gener og livsstil virker utrolig mye inn. 

Selvfølgelig spiller det inn :) har også lest at hun har sagt det Hehe. Men jeg kjøper det ikke, om hun ikke har lagt under "kniven" så er det sterke laser benadlinger (der en faktisk trenger bedøvelse/narkose. Så jeg ser på det som et inngrep)  og andre ting som oss "dødelige" Verken har råd eller tilgang til ;) 

men hun er veldig vakker! Og mitt forbilde når det gjelder utsende! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...