AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #1 Skrevet 3. juni 2017 Da ble jeg litt kjent med en fyr fra Tinder, da! Og det viser seg at vi er fra samme by, samme hjemland og er begge oppvokst i samme by i Oslo. Men han bor der fortsatt, mens jeg har flyttet ut fra det Ghetto-strøket. Anyways, så spør han nå om mitt etternavn. Burde jeg oppgi det? Burde jeg bare finne på et? Er jo litt skeptisk, vet jo ikke en gang om jeg liker han enda, og han sier han tar ikke "Tinder så seriøst fordi det er så mye forskjellig her". Jeg tar for all del ikke Tinder seriøst jeg heller! Og derfor legger jeg ikke ut mer enn ett bilde av meg selv når han spør om å se flere Hmm, innspill? Anonymkode: 9a206...9f9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #2 Skrevet 3. juni 2017 Stol på magefølelsen din, og den sier nei. Anonymkode: cff3e...6c8 9
Drakan Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 etternavn er ikke så farlig. Kanskje han er redd dere er i slekt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 Si sorry det er jeg ikke comfy med å gi ut Anonymkode: 4ca74...866 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 Ikke sant.. Men jeg er jo littt nysgjerrig på hva han heter til etternavn da... men da må man gi og ta I guess... Anonymkode: 9a206...9f9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #6 Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, Drakan skrev: etternavn er ikke så farlig. Kanskje han er redd dere er i slekt. Etternavn er velsig sensitiv info. Det kan ikke bare hjelpe en gærning å finne adresse, telefonnummer, arbeidsplass og hvilken bil du kjører, men også en oopvokst på samme sted tilgang til å finne ut ting om deg ved å spørre nærmiljøet å få høre usanne rykter, synsinger og andres oppfatning og inntrykk av deg. Ved dating er det jo meningen man skal skaffe seg inntrykk og oppfatning selv uten innflytelse fra andre. Ikke gi det ut ts Anonymkode: 4ca74...866 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #7 Skrevet 3. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ble jeg litt kjent med en fyr fra Tinder, da! Og det viser seg at vi er fra samme by, samme hjemland og er begge oppvokst i samme by i Oslo. Men han bor der fortsatt, mens jeg har flyttet ut fra det Ghetto-strøket. Anyways, så spør han nå om mitt etternavn. Burde jeg oppgi det? Burde jeg bare finne på et? Er jo litt skeptisk, vet jo ikke en gang om jeg liker han enda, og han sier han tar ikke "Tinder så seriøst fordi det er så mye forskjellig her". Jeg tar for all del ikke Tinder seriøst jeg heller! Og derfor legger jeg ikke ut mer enn ett bilde av meg selv når han spør om å se flere Hmm, innspill? Anonymkode: 9a206...9f9 Vent med å utveksle navn, til du vet om du liker han. Anonymkode: 4c2a8...a8d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #8 Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke sant.. Men jeg er jo littt nysgjerrig på hva han heter til etternavn da... men da må man gi og ta I guess... Anonymkode: 9a206...9f9 Hvorfor det? Så du kan si ååååjaa det navnet klinger en bjelle, eller åja er du broren til xxx? Ok en setning mer å småprate om men ikke noe nyttig forhold til datingen og bli kjent greia uansett. Anonymkode: 4ca74...866 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #9 Skrevet 3. juni 2017 Saken er jo at han har ikke sagt hva han heter til etternavn enda, han spør jo meg først. Jeg er litt nysgjerrig selv på hva han heter. Så jeg vet ikke om jeg bare skal finne på et etternavn for å høre hans. En ting jeg vet med sikkerhet er at jeg har ingen fra samme bakgrunn i nærmiljøet hvor jeg bor for å fiske info om han. Og jeg kommer ikke til å spre rykter til han om andre ect. Men jeg er redd han kan finne på å gjøre det. Å spre/høre usanne rykter, og andre info. Anonymkode: 9a206...9f9
Ananas. Skrevet 3. juni 2017 #10 Skrevet 3. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Saken er jo at han har ikke sagt hva han heter til etternavn enda, han spør jo meg først. Jeg er litt nysgjerrig selv på hva han heter. Så jeg vet ikke om jeg bare skal finne på et etternavn for å høre hans. En ting jeg vet med sikkerhet er at jeg har ingen fra samme bakgrunn i nærmiljøet hvor jeg bor for å fiske info om han. Og jeg kommer ikke til å spre rykter til han om andre ect. Men jeg er redd han kan finne på å gjøre det. Å spre/høre usanne rykter, og andre info. Anonymkode: 9a206...9f9 Hvis du ikke er komfortabel med å gi ditt ekte etternavn, så fisker du ikke etter hans heller. Da sier du nei, og så tar dere det eventuelt senere. Å begynne å dikte opp etternavn er bare useriøst og unødvendig. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #11 Skrevet 3. juni 2017 Hva skal man med etternavnet da? Er ikke han som person mer interessant? Anonymkode: c4e8a...625
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #12 Skrevet 3. juni 2017 Men når han spør om flere bilder enn ett så syns jeg strengt tatt at personligheten teller mer. Jeg liker ikke når menn spør om å legge ut flere bilder, han må bare respektere at jeg velger kun ett. Anonymkode: 9a206...9f9 1
Sillyline Skrevet 3. juni 2017 #13 Skrevet 3. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når han spør om flere bilder enn ett så syns jeg strengt tatt at personligheten teller mer. Jeg liker ikke når menn spør om å legge ut flere bilder, han må bare respektere at jeg velger kun ett. Anonymkode: 9a206...9f9 Enig, høres nesten ut som man er et objekt som skal selges 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #14 Skrevet 3. juni 2017 4 minutter siden, Silje Lien skrev: Enig, høres nesten ut som man er et objekt som skal selges Nettopp! Anonymkode: 9a206...9f9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #15 Skrevet 3. juni 2017 Da skrev jeg til han at jeg ikke er komfortabel med å gi det ut Jeg klarte faktisk nettopp å finne etternavnet hans lol!! I´m such a genious Man får mye info av bare en basketspiller-drakt Men ja. Trur ikke jeg kommer langt med han her når jeg viser at jeg har standarder Men får se da! Hva med dere jenter, har dere god erfaring med folk fra Tinder? Eller er det virkelig bare tull Anonymkode: 9a206...9f9
Ananas. Skrevet 3. juni 2017 #16 Skrevet 3. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når han spør om flere bilder enn ett så syns jeg strengt tatt at personligheten teller mer. Jeg liker ikke når menn spør om å legge ut flere bilder, han må bare respektere at jeg velger kun ett. Anonymkode: 9a206...9f9 Tror man bare må anerkjenne at Tinder er et sted der bildene teller mer enn alt annet inntil man har møttes eller skravlet en hel del. At du ikke vil legge ut er helt greit, at menn spør er også greit så lenge de tar nei for et nei. Ser av en milliard dating-tråder her inne at folk gjerne velger bilder der de er på sitt aller beste, det å legge ut flere bilder gir faktisk et mer reelt bilde av hvem det egentlig er man snakker med. Jeg sier alltid nei til dem med bare ett bilde, ikke fordi utseendet er så himla viktig men fordi jeg regner med at de bare fant et som var "glansbilde" nok til å være brukelig.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #17 Skrevet 3. juni 2017 Herlighet. Dette var hans svar til min "Sorry det er jeg ikke komfortabel med å gi ut " : " Haha. Men man må jo se om man er tiltrukket da. Om du har en fin personlighet men ikke er noe en vil bli tiltrukket av blir det helt feil for meg. Du trenger ikke sende meg de. Men legge de ut på din profil et par min " Hva tenker dere om dette..? Jeg føler meg så low når menn spør om flere bilder! Jeg har jo ett bilde der fra før. Og jeg er ærligtalt redd for at han skal screenshotte bildene..! Anonymkode: 9a206...9f9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #18 Skrevet 3. juni 2017 Og forresten en annen dialog : Meg: "Hva ser du etter her på Tinder?" Han: " Bare lagde profil, ut av det blå pga venner. Tar ikke tinder så seriøst siden det er mye forskjellig her. Hva med deg?" Meg: " (...) Har profilen aktiv bare en liten stund for morroskyld men har ingen intensjon om å tulle rundt Han: "Hva legger du i det å tulle rundt? *Sweaty-face* " Altså det må han jo forstå da. Anonymkode: 9a206...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #19 Skrevet 3. juni 2017 10 minutter siden, Ananas. skrev: Tror man bare må anerkjenne at Tinder er et sted der bildene teller mer enn alt annet inntil man har møttes eller skravlet en hel del. At du ikke vil legge ut er helt greit, at menn spør er også greit så lenge de tar nei for et nei. Ser av en milliard dating-tråder her inne at folk gjerne velger bilder der de er på sitt aller beste, det å legge ut flere bilder gir faktisk et mer reelt bilde av hvem det egentlig er man snakker med. Jeg sier alltid nei til dem med bare ett bilde, ikke fordi utseendet er så himla viktig men fordi jeg regner med at de bare fant et som var "glansbilde" nok til å være brukelig. Enig sånt sett. Anonymkode: 9a206...9f9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #20 Skrevet 3. juni 2017 31 minutter siden, Ananas. skrev: Tror man bare må anerkjenne at Tinder er et sted der bildene teller mer enn alt annet inntil man har møttes eller skravlet en hel del. At du ikke vil legge ut er helt greit, at menn spør er også greit så lenge de tar nei for et nei. Ser av en milliard dating-tråder her inne at folk gjerne velger bilder der de er på sitt aller beste, det å legge ut flere bilder gir faktisk et mer reelt bilde av hvem det egentlig er man snakker med. Jeg sier alltid nei til dem med bare ett bilde, ikke fordi utseendet er så himla viktig men fordi jeg regner med at de bare fant et som var "glansbilde" nok til å være brukelig. Det kan jeg skjønne. Det med "glansbilde" er også noe jeg tenker når jeg finner andre med kun ett . Njeh han tar ikke nei for et nei han forsøker å spørre for det. Se innleggene over ^^ Anonymkode: 9a206...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå