Gå til innhold

J

Anbefalte innlegg

Gjest TurTid
Skrevet (endret)

j

Endret av TurTid
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke kastrert henne??? Har hun løpetid er hun garantert omringet av hannkatter. 

Anonymkode: ff9f0...1cb

• Liker 3
Gjest Snuppi
Skrevet

Er det mulig?? Som brukeren over meg skriver; Hvorfor har du ikke kastrerte katta?

Skrevet

Slenger meg på, hvorfor har du ikke kastrert henne? Er du klar over hvor mange hjemløse katter det finnes der ute? Er du klar over hvor lite verdt katter er for mange og at veldig mange hjemløse katter lider?! Det er snart ferietid og høysesong for hjerteløse, empatiløse drittfolk som bare pælmer kattene på dør og skaffer seg en ny en til høsten. Hun er nok omringet av hannkatter og en hunnkatt kan få kattunger med flere forskjellige hannkatter i ett og samme kull. Håper hun kommer tilbake og at du tar ansvar og finner GODE hjem til kattungene hennes og at du kastrerer henne før du slipper henne ut igjen. Ta ansvar! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, TurTid skrev:

Katten min har løpetid og koser seg med en hannkatt. Hun gikk ut med han i går ettermiddag. Jeg sovnet med vinduet åpent så hun kunne komme seg inn igjen. Våknet i 5.30 tiden av hannkatten som ropte på henne. Han gikk etter en times tid da han ikke fant henne. Han kom tilbake og spiste maten jeg hadde satt ut som lokkemat, og ropte litt til på henne før han gikk igjen. Hvor stor er sjansen for at hun har funnet en annen hannkatt? Eller er hun mest sannsynligvis skadet/død eller gått seg vil?

Hvor uansvarlige kan dyreeiere bli, på kg? 

Kattunger er nok satt i produksjon. 

Anonymkode: 26a0a...40c

• Liker 3
Gjest TurTid
Skrevet

Jeg gidder ikke gå inn på hvorfor hun ikke er kastrert, fordi det er privat og var ikke det jeg spurte om. Jeg skal beholde hele kullet med kattunger og er fullt klar over hvor mange hjemløse katter det er i verden. Hun skal kastreres etter denne løpetiden eller eventuelt etter fødsel sammen med hennes kattunger. Følger da råd fra dyrlegen. Det jeg lurer på er om jeg burde se på det som et faresignal da den første katten hun var ute med kommer tilbake til mitt hjem uten henne? 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, TurTid skrev:

Jeg gidder ikke gå inn på hvorfor hun ikke er kastrert, fordi det er privat og var ikke det jeg spurte om. Jeg skal beholde hele kullet med kattunger og er fullt klar over hvor mange hjemløse katter det er i verden. Hun skal kastreres etter denne løpetiden eller eventuelt etter fødsel sammen med hennes kattunger. Følger da råd fra dyrlegen. Det jeg lurer på er om jeg burde se på det som et faresignal da den første katten hun var ute med kommer tilbake til mitt hjem uten henne? 

Katter er ikke noen som holder sammen med en katt. De parrer seg med det som finnes av hannkatter å er mest sannsynlig kapret av noen andre. Uansvarlig som f er du. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så feigt å slette innlegget Ts. Klarer du ikke å stå for valgene dine? 

• Liker 2
Gjest TurTid
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så feigt å slette innlegget Ts. Klarer du ikke å stå for valgene dine? 

Jeg står fortsatt for valget mitt om å vente med kastrering av min katt. Betyr ikke at jeg gidder å bruke tiden min på bli skjelt ut av fremmede jeg ønsket å få noen råd av. Katten min har et bra hjem og liv. Å det skal hennes kommende kattunger også få.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, TurTid skrev:

Jeg står fortsatt for valget mitt om å vente med kastrering av min katt. Betyr ikke at jeg gidder å bruke tiden min på bli skjelt ut av fremmede jeg ønsket å få noen råd av. Katten min har et bra hjem og liv. Å det skal hennes kommende kattunger også få.

Hva er hensikten med å slette hovedinnlegget, når det er sitert lengre nede? 

• Liker 2
Gjest TurTid
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er hensikten med å slette hovedinnlegget, når det er sitert lengre nede? 

For jeg har gjort meg ferdig med denne tråden. Fikk gode og hyggelige svar på et annet forum, så har ingen planer om å bruke kg igjen.

Skrevet

Fy faen så feigt av deg å slette innlegget fordi du ikke fikk svarene du ville ha. Du må jo forstå at folk reagerer! Det er idioti, egoisme og tankeløshet å sette unger på en huskatt når det er så mange hjemløse katter her i landet! Du kunne vel reddet noen av dem om du vil ha flere? Jeg har også flere katter, alle er tidligere hjemløse og hentet på kattehjem og alle er kastrerte. Skal du beholde ungene MÅ du kastrere dem FØR de blir kjønnsmodne! Ellers vil de pare seg med hverandre og innavl gir ofte sykdom og misdannelser. Skulle likt å vite hvilket forum du fikk så hyggelige svar fra, neppe katteprat ihvertfall, der ville du fått så øra flagrer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bli så provosert du bare vil av at folk her inne kaller deg en uansvarlig katteeier, men det provoserer meg mer når jeg veit at DU er en av de som sørger for hjemløse katter ved å ta opp plassen de hos dyrebeskyttelsen kunne fått

• Liker 2
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
3 timer siden, TurTid skrev:

Hmmm...dette har jeg ikke opplevd, men det er vanlig at de blir borte når de er på vift. Min hunkatt ble også borte, men kom tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en seiglivet myte at katter bør få et kull før de kastreres, i tilfelle det er det som er grunnen. 

Anonymkode: f8831...eec

• Liker 2
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Dere som angriper ts; hva med de som avler på rasekatter, og ikke minst kjøper dem? Disse kattene tar også opp plassen for katter som ellers kunne blitt reddet. Hvorfor får ikke disse oppdretterne og kjøperne like mye tyn?

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
7 timer siden, TurTid skrev:

Du ønsker ikke å gå inn på årsaken til at katten din ikke er kastrert da det er privat?? Seriøst, en skal lese mye rart her på kg. Du er særdeles uansvarlig!

Endret av Snuppi
Skrevet
8 timer siden, TurTid skrev:

FY F!😭

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Dere som angriper ts; hva med de som avler på rasekatter, og ikke minst kjøper dem? Disse kattene tar også opp plassen for katter som ellers kunne blitt reddet. Hvorfor får ikke disse oppdretterne og kjøperne like mye tyn?

Jeg kan med hånden på hjerte fortelle at jeg er hard på oppdrett , i tillegg til avskyelige katteeier som sender ut ukastrerte. 

Anonymkode: f9131...364

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte  fortjener en ørevarmer!

Anonymkode: f9131...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...