Gjest Coolaid Skrevet 3. juni 2017 #1 Del Skrevet 3. juni 2017 Har litt rester fra grillet kylling - altså ikke småplukk men litt lår, bryst osv osv i frysen. Det er rester fra andre måltid der vi ikke har spist opp alt. Noen som har forslag til hva jeg kan lage ut av dem? Inspirer meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simmis Skrevet 3. juni 2017 #2 Del Skrevet 3. juni 2017 Riv det opp og lag kyllingsalat 😊 Ha oppi grønnsaker og fetaost og kyllingen på toppen.vi pleier å ha litt kald pasta oppi også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbjørnungen Skrevet 3. juni 2017 #3 Del Skrevet 3. juni 2017 Lunt smørbrød med ristet brød, stekte grønnsaker og kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Del Skrevet 3. juni 2017 http://www.godt.no/#!/oppskrift/1513/naeringsrik-kyllingsuppe Anonymkode: effcb...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #5 Del Skrevet 3. juni 2017 Kinesisk stekt ris. Eggerøre, kokt ris, kylling og grønnsaker (vi bruker paprika og agurk, men amerikansk blanding fra frysedisken funker også bra). Gjerne reker. Agurk, paprika og kylling freses i stekepanne. Bland alt sammen og smak til med paprikapulver og soyasaus. Anonymkode: 04dca...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #6 Del Skrevet 3. juni 2017 4 timer siden, Simmis skrev: Riv det opp og lag kyllingsalat 😊 Ha oppi grønnsaker og fetaost og kyllingen på toppen.vi pleier å ha litt kald pasta oppi også. Mhm. Denne ville jeg gått for, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå