Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

er det noen som vet om en dekkende concealer  mot møre/blå ringer under øynene som dekker det? Jeg har prøvd veldig menge forskjellige concealer med jeg finner ingen som kan dekke bra.

Eller om det er noe annet man kan bruke for å dekke det?

Anonymkode: 07106...3a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må bruke en med litt gultoner. Det dekker over det blå. Jeg har fra mary kay (fra dørselger), men du finner sikkert tilsvarende i vanlige butikker. Bruker av og til å ha consealer over den igjen siden ringene under øynene ikke alltid er like mørke.

Anonymkode: d5666...9ea

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må bruke en med litt gultoner. Det dekker over det blå. Jeg har fra mary kay (fra dørselger), men du finner sikkert tilsvarende i vanlige butikker. Bruker av og til å ha consealer over den igjen siden ringene under øynene ikke alltid er like mørke.

Da skal jeg prøve det.

Anonymkode: 07106...3a4

AnonymBruker
Skrevet

Det med gult gjelder ikke alle. Kommer an på hudtone din og tonen på de mørke ringene. Jeg egentlig feks lys og litt gylden i huden og bruker en mer ferskenfarget concealer. Ville også unngått og gått lysere med concealer slik de ofte anbefaler. For meg fremhever det bare istedenfor å skjule. Jeg går like mørkt som foundation eller en tone mørkere. 

Anonymkode: 2e483...da8

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv ble jeg skikkelig skuffet over denne. Jeg er veldig blek og bestilte den aller lyseste, men den var skikkelig oransj! Grusomt. God dekkevne, da..

Anonymkode: c038f...c0b

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2017 den 9.26, AnonymBruker skrev:

Hvis man er lilla under øynene så stemmer det. Er man mer blå så trenger man en concealer som har noe oransje i seg, lys ferskenfarge f.eks, da blå og oransje nøytraliserer hverandre. 

Anonymkode: abf98...d06

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en sånn her type. Bruker den rosaaktige fargen og blander sammen med den nude fargen, det dekker over helt perfekt. Man kan enkelt jystere hvor lyst man vil ha det. Den gule bruker jeg til røde prikker som kviser og arr etter kviser den er litt gulgrønn så den dekker veldig bra. Blander den også litt med den nude for å ikke få så voldsomme gule prikker rundt omkring.

IMG_1202.JPG

Anonymkode: abf98...d06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv ble jeg skikkelig skuffet over denne. Jeg er veldig blek og bestilte den aller lyseste, men den var skikkelig oransj! Grusomt. God dekkevne, da..

Anonymkode: c038f...c0b

Hmm, ja da har vi nok ulik hudtone. Jeg er veldig blek også, men den passer perfekt. Og holder hele dagen uten å stripe.

Anonymkode: b3423...913

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...