Stoltskeiv Skrevet 2. juni 2017 #1 Del Skrevet 2. juni 2017 Klokka er snart et og det fleste har lagt seg, men hva gjør du så sent? Jeg hører på musikk og har rett og slett lakenskrekk i dag. :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTeresa Skrevet 2. juni 2017 #2 Del Skrevet 2. juni 2017 Overtrøtt etter en slitsom uke. Jobb igjen på søndag, så nyter det å ha fri og ikke måtte opp i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 2. juni 2017 #3 Del Skrevet 2. juni 2017 Bare taster litt på tlf før jeg sovner. Sikkert om en times tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 2. juni 2017 #4 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg har ikke lyst å legge meg enda. Så jeg drikker litt øl og ser på en serie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 2. juni 2017 #5 Del Skrevet 2. juni 2017 Sov i ettermiddag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 2. juni 2017 #6 Del Skrevet 2. juni 2017 Jæ jobbær! Og har tenkt til å fortsette med det frem til klokka 06.50 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannah_ Skrevet 2. juni 2017 #7 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) .. Endret 3. juli 2017 av Hannah_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 2. juni 2017 #8 Del Skrevet 2. juni 2017 Det er helg! koser meg med criminal minds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå