AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Er nylig singel og lurer på hvordan dere går fram for å date? På byen? På nettet ? Hvor? Lenge siden jeg var singel, men hadde vært koselig å ha en av motsatt kjønn å snakke med...! Anonymkode: ce715...183
Ardenus Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Hender jeg titter innom diverse chatter på nett, det som skjer det skjer.
Duftavsommerregn Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er nylig singel og lurer på hvordan dere går fram for å date? På byen? På nettet ? Hvor? Lenge siden jeg var singel, men hadde vært koselig å ha en av motsatt kjønn å snakke med...! Jeg er litt på nettet, men ikke veldig aktiv. Jeg nyter livet som singel nå, etter et langt ekteskap. Må først komme med videre fra dette før jeg legger veldig mye i det, men treffer jeg rette så kan vel alt skje. Det verste jeg kan tenke meg er å bli desperat, og det er jo ikke noen grunn til det heller Det verste som kan skje er at jeg forblir singel, og kan bruke all tid på meg selv og mine voksne barn, ikke noe skrekk scenario akkurat. Turer på byen? Blir som å lete etter nåla i høystakken.Men er du først der, kan du jo søke litt der. Så har du nettet,er utallige forum du kan boltre deg i, nettsider konstruert for å kontakte andre. Men selv der er det jo mange useriøse aktører, så lett er det ikke. Men skal man finne en partner må man lete og være aktiv, de kommer ikke å banker på døren din.
TinyBean Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 Jeg har ikke vært særlig aktiv på dating-fronten etter mitt siste forhold (som var over for nesten ti år siden) og har hatt nok å jobbe med når det gjelder egen helse. Men får se hva som skjer fremover nå da ting har begynt å falle på plass. Har hørt universitetet ikke er så dum plass å møte folk hvis man holder styr på prioriteringene. Men har jo tittet innom Tinder og litt forskjellig, mest for gøy da. Hadde en liten flørt en stund, men vi ble enige om at vi passet bedre som venner. Så flørting har ikke akkurat vært en prioritet de siste årene. Mulig om du har et sted du går for å drive med hobbyer og slikt at du møter noen der?
Gardermobanen Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 Møter som oftest menn på fest og i omgangskretsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå