AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Del Skrevet 2. juni 2017 Og nå er vi på en liten reise sammen! Merker at jentene er veldig ovenfra og ned, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til den overfladiske væremåten. Tips? Anonymkode: 4a009...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 2. juni 2017 #2 Del Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og nå er vi på en liten reise sammen! Merker at jentene er veldig ovenfra og ned, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til den overfladiske væremåten. Tips? Anonymkode: 4a009...145 Hvorfor tror du de misliker deg ? Er det noe du føler eller har de vist det med ord og handlinger? Dersom svarer er det siste hadde jeg tatt en rolig pratmed dem. Eller så kan du jo finne på noe gøy med kjæresten din, og eller den du tror kommer best overens med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Del Skrevet 2. juni 2017 Har de sagt det rett ut eller hintet om det? Snakk med kjæresten din om det. Deretter ville jeg tatt det opp med dem. Spurt dem rett ut om oppførselen eller om hvorfor de ikke liker deg. Har selv gjort det en gang i tiden. Jeg sa klart ifra at han hadde valgt meg for en grunn, take it or leave it. De ble litt satt ut der og da og prøvde å ro seg ut av det hele. I dag har jeg og kameratene hans nesten et tettere vennskap enn hva han selv har med dem og jeg anser dem som noen av mine aller beste venner. Kan hende fremgangsmåten bør være noe annerledes i og med at det er snakk om jentevenner av han, så det ikke blir drama og baksnakking. Eventuelt gi i tillegg klar beskjed om at du ikke ønsker at samtalen skal ende med at de begynner å baksnakke deg. Er lov å sette ned foten på forhånd Men husk å ta det opp med kjæresten din på forhånd og si ifra at du vil ta praten med dem, viktig å "spille" med åpne kort. Anonymkode: 91317...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Del Skrevet 3. juni 2017 Jeg ville heller reagert på at han har så gode kvinnelige venner at han reiser på tur med de? Når man får kjæreste skal man distansere kvinnelige vennskap i høyeste grad. Man kan fremdeles være venner såklart, men ikke ha så nær eller hyppig kontakt . Anonymkode: 188ab...32e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #5 Del Skrevet 3. juni 2017 Det er to kompiser som er med og damene deres. De er veldig nære alle gutta så jentene havner ofte sammen. Egentlig er dette en guttegjeng på 10-15 stk. Kun et par av de som ikke har damer. Det er to år siden vi ble sammen og jeg kjente til nesten alle fra før uten å ha hengt med de eller noe. Merker fort at jeg liksom ikke ble pratet til, det ble vekslet blikk når jeg pratet til de. Etter 6 mnd hvor jeg prøvde å bli venn med de så skjønte jeg at det hadde de null interesse av. Mange ganger finner kompisene på ting alene og da inviterte jeg til jentekveld og lignende. Aldri noen som dukket opp. Det rare er jo at når typen er rundt er de sånn "heiii, så fint du kunne komme og!!!" Med veldig lyse høye stemmer. Helt til typen min har gått da er det ingen som prater til meg. Hvis jeg kommer inn døra alene er det ingen som sier hei og hvis typen kommer alene på ting så lurer de alltid på hvor jeg er "så synd hun ikke kunne. " Altså veldig falske for at typen min ikke skal merke seg deres oppførsel. I et år foregikk det slik. Mye bak min rygg, men fikk alltid nyss i noe. Helt til de siste festene jeg var med på hvor de åpenlyst kommenterte klær etterfulgt liten fnis fra andre kanter. Jeg ble direkte snakket dritt om da jeg ordnet bursdagsfest for kjæresten for et år siden. Etter det så konfronterte jeg veldig! Og syns egentlig alt ble verre etter det. Pga mye problemer mellom meg og typen hadde vi et brudd for 6 mnd siden og har nå nettopp blitt sammen igjen. Dette er liksom første tur med de folkene her igjen. Jeg møtte de med korte hei og overfladisk prat i går. Ingen som henvender seg til meg. Og jeg er ingen stille, snill-pike eller holder meg i bakgrunn person. Så jeg tar direkte kontakt, spør hvordan det går og litt sånne ting. Men jeg merker at rundt disse blir jeg veldig usikker på meg selv. Mye pga denne "mobbingen" som har foregått i to år. Typen vet hvordan de holder på. Han skjønte det for et år siden. Senest for 10 mnd siden kom jeg gråtende hjem fra et arrangement. Siden det har jeg ikke hatt noe med disse å gjøre. Jeg ville gjerne være med på tur og tenkte at nå hadde jeg ikke vært med disse på 10 mnd. Men hvordan være med slike folk, virkelig prøve på nytt samtidig som jeg ønsker å være den avslappede personen jeg er. Har fått møte mange nye mennesker siste halve året men aldri møtt noe som dette. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg. Anonymkode: 4a009...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #6 Del Skrevet 3. juni 2017 Heng sammen med kjæresten din og kompisene i stedet. Er så merkelig dette gutteklikk og jenteklikk greiene, kunstig synes jeg. Snakk med dem du liker å snakke med, drit i de overlegne jentene. Anonymkode: aa28c...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #7 Del Skrevet 3. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville heller reagert på at han har så gode kvinnelige venner at han reiser på tur med de? Når man får kjæreste skal man distansere kvinnelige vennskap i høyeste grad. Man kan fremdeles være venner såklart, men ikke ha så nær eller hyppig kontakt . Anonymkode: 188ab...32e Haha what? Anonymkode: 920a0...ce3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #8 Del Skrevet 3. juni 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heng sammen med kjæresten din og kompisene i stedet. Er så merkelig dette gutteklikk og jenteklikk greiene, kunstig synes jeg. Snakk med dem du liker å snakke med, drit i de overlegne jentene. Anonymkode: aa28c...cf7 Jeg kommer vel til å gjøre det slik ja. Gutta prater lite med meg så lenge jentene er rundt da. Haha. Anonymkode: 4a009...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #9 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg hadde, som jeg skrev ovenfor her, spurt direkte om de liker deg i det hele tatt, om de i det hele tatt ønsker å ha kontakt og omgås/prate med deg eller om de ikke vil ha noe med deg å gjøre. Spør også om de misliker at kjæresten din er sammen med deg. Og be de være ærlige. Ut ifra svarene kan du ta noen valg for deg selv: 1. Slutte å omgås vennene til kjæresten din helt. 2. Være med på det som skjer av sosialt til tross for at du blir holdt utenfor. Eller 3. Avslutte forholdet til kjæresten din da du ikke orker å bli uglesett av vennene hans (hvorfor setter ikke han ned foten og gir klar beskjed??) Eventuelt 4. La han velge mellom deg og det å prioritere disse sosiale treffene (husker du har hatt en tråd om dette tidligere). For all del: i utgangspunktet er det feil å be kjærester eller andre velge på den måten, og vet det er omdiskutert, men virker som om du ikke har noe å tape her. Da finner du også ut av hvor han står hen i forholdet, med tanke på at han ikke har satt ned foten for disse jentene tidligere. Det må gå an for han å heller møte kameratene til guttesammenkomster, istedet for at han skal omgås disse jentene som ikke behandler deg bra. På den måten får dere til en viss grad også vist hva dere mener om oppførselen. Helt ærlig burde han tatt ordet og stått opp for deg for lengst, satt de skikkelig på plass. Anonymkode: 91317...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettsa Skrevet 4. juni 2017 #10 Del Skrevet 4. juni 2017 Hvorfor gjør ikke kjæresten din noe? Han kan da fortelle at han ikke aksepterer slik oppførsel mot kjæresten sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #11 Del Skrevet 4. juni 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde, som jeg skrev ovenfor her, spurt direkte om de liker deg i det hele tatt, om de i det hele tatt ønsker å ha kontakt og omgås/prate med deg eller om de ikke vil ha noe med deg å gjøre. Spør også om de misliker at kjæresten din er sammen med deg. Og be de være ærlige. Ut ifra svarene kan du ta noen valg for deg selv: 1. Slutte å omgås vennene til kjæresten din helt. 2. Være med på det som skjer av sosialt til tross for at du blir holdt utenfor. Eller 3. Avslutte forholdet til kjæresten din da du ikke orker å bli uglesett av vennene hans (hvorfor setter ikke han ned foten og gir klar beskjed??) Eventuelt 4. La han velge mellom deg og det å prioritere disse sosiale treffene (husker du har hatt en tråd om dette tidligere). For all del: i utgangspunktet er det feil å be kjærester eller andre velge på den måten, og vet det er omdiskutert, men virker som om du ikke har noe å tape her. Da finner du også ut av hvor han står hen i forholdet, med tanke på at han ikke har satt ned foten for disse jentene tidligere. Det må gå an for han å heller møte kameratene til guttesammenkomster, istedet for at han skal omgås disse jentene som ikke behandler deg bra. På den måten får dere til en viss grad også vist hva dere mener om oppførselen. Helt ærlig burde han tatt ordet og stått opp for deg for lengst, satt de skikkelig på plass. Anonymkode: 91317...9fe Har ikke laget en tråd om dette med be han velge mellom meg og venner tidligere. Men når det er sagt så merker han det mer og mer selv hvordan de oppfører seg. Bare at han er veldig dårlig på å sette ned foten. Anonymkode: 4a009...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #12 Del Skrevet 4. juni 2017 13 timer siden, bettsa skrev: Hvorfor gjør ikke kjæresten din noe? Han kan da fortelle at han ikke aksepterer slik oppførsel mot kjæresten sin. Mye foregår veldig skjult. De styggeste tingene har skjedd når han ikkehar vært der. Så fort han er der så er de veldig hyggelige. Kjempe overfladisk. Han ser det mer og mer, men å sette ned foten er vanskelig. Om vi skal holde sammen vil det skje en stor forandring. Det ble til at jeg var mye for meg selv og veldig stille i møte med de. Anonymkode: 4a009...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå